Z201829004
OF-170032
zrušená
30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
Kompatibilné tonery do laserových tlačiarní
Toner
Tovar, Služba
1. Kompatibilné tonery do laserových tlačiarní
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka kompatibilných tonerov do laserových tlačiarní |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kompatibilný toner HP Q2613X (4 000 strán pri 5% pokrytí A4) | ks | 37 | ||
Kompatibilný toner HP Q5949X (6 000 strán pri 5% pokrytí A4) | ks | 37 | ||
Kompatibilný toner HP CE505A (2 300 strán pri 5% pokrytí A4) | ks | 15 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Tonery musia byť vybavené čipom |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, nie repasovaný, plne funkčný s požadovaným množstvom pokrytia A4. |
Fakturácia sa bude realizovať po uskutočnení dodávky, musí obsahovať rozpis položiek, množstvo, jednotkové ceny bez DPH, sadzbu DPH ku každej položke a celkovú cenu za položku, splatnosť faktúry 30 dní od doručenia objednávateľovi. |
V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list. |
Do ceny tovaru zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane poštovného a balného. |
Dodanie tovaru v pracovných dňoch v čase od 09,00-15,00 hod. |
Objednaný tovar musí byť dodaný naraz v presnom množstve a požadovanej kvalite. |
Dodávka tovaru musí byť s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cena bez DPH, jednotkovú cena s DPH, sadzbu DPH, celková cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH. V prípade, že faktúra slúži zároveň ako dodací list, toto uviesť na faktúre, číslo dodacieho listu neuvádzať. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať predmet zmluvy ktorý je zjavne poškodený. |
Záručná doba na dodávaný tovar je 24 mesiacov od doby doručenia objednávateľovi. |
Skryté chyby nezistené objednávateľom pri prevzatí predmetu zmluvy, ale až pri prevádzke, je objednávateľ oprávnený (e-mailom) nahlásiť a reklamovať dodávateľovi bez zbytočného odkladu po ich zistení, najneskôr do konca dohodnutej záručnej doby. |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 24 hodín od doručenia reklamácie. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vadný toner vymeniť za nový do 24 hodín od nahlásenia na mieste dodania tovaru. |
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zmluvy spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem a na dodaný predmet zmluvy poskytuje záruku pri dodržaní podmienok s jeho nakladaním a uskladnením. |
POZOR !!! Maximálna hodnota predmetu zákazky je 469,56 EUR s DPH, finančný limit za žiadnych okolností nemôže byť prekročený. |
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadované osobitné požiadavky a požadovanú technickú špecifikáciu na plnenie predmetu zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle OPET. |
Vojenský útvar 6335, Vranovská 68, 080 01 Prešov , Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
26.07.2018 08:00 — 31.07.2018 14:00
1,00 ks
469,56
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.07.2018 13:17
16.07.2018 09:00
16.07.2018 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: