00647985
Obec Biskupice
Biskupická 61/132, Biskupice, 98601, SVK
50530950
JRK Slovensko s.r.o.
Rajská 2341/15A, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, 81108, SVK
Domáci - záhradný kompostér nad 1000 L
kompostovanie, kompostér, kompostovacie silo, kompostovací zásobník
Tovar, Služba
1. Domáci - záhradný kompostér
|
|
---|---|
Funkcia |
kompostovanie v kompostéroch - domáce, záhradné |
spracovanie biologicky rozložiteľného odpadu zo záhrad a z domácností na kompost |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Záhradný kompostér - objem (nad 1 000 litrov-1 m3) | l | 1050 | 1200 | |
- hrúbka plastu steny kompostéra | mm | 7,0 | ||
- záruka kompostérov | roky | 3 | ||
- váha kompostéru | kg | 28 | ||
- počet | ks | 500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
farba kompostéru | zelená, čierna |
možnosť dokúpenia náhradných dielov pri danom type kompostérov | áno |
veľký počet bočných vetracích otvorov pre cirkuláciu vzduchu a vlhkosti | áno |
spodné, bočné dvierka na vyberanie hotového kompostu | zo všetkých strán |
poistky proti samovoľnému otváraniu | ano |
vrchné dvierka na pántoch pre pohodlné plnenie kompostéra | áno |
vyrobené min. 50% z recyklovaného vysokohustotného, UV stabilného polyetylénu | áno |
jednoduchá montáž a demontáž kompostérov | áno, bez použitia náradia |
certifikovaný na limity obsahu ťažkých kovov v plaste, odolnosť voči teplotám | min. -40 až do + 80 °C |
bezplatne poskytnutá osveta: | leták ku každému kompostéru |
dodacia lehota: | do 45 dní od vystavenia písomnej objednávky objednávateľom, maximálne do 20.12.2018 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru |
Kúpna cena uhradená až po dodaní všetkého tovaru na základe vystavenej faktúry a dodacieho listu |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH, DPH, ceny s DPH a bez DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy pre každú položku jednotlivo, zaokrúhlené na dve desatinné miesta. |
Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky/plnenia nový, nesmie byť pred dodaním používaný alebo opotrebovaný, či testovaný. |
Zmluvné strany vyhlasujú, že za podstatné porušenie tejto zmluvy sa považuje dodanie plnenia s akýmikoľvek vadami, omeškanie s riadnym dodaním predmetu plnenia a predloženie prospektu plnenia, v ktorom ktorákoľvek hodnota akéhokoľvek parametra plnenia bude rozporná s požiadavkami špecifikácie podľa tejto zmluvy, nesplnenie ktorejkoľvek časti osobitných požiadaviek na plnenie. |
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN, príp. EN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Oprava alebo výmena v priestoroch objednávateľa do 30 dní od nahlásenia poruchy. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodený tovar alebo tovar, ktorý nebude dodaný v zmysle technickej špecifikácie predmetu zákazky, uvedenej v zmluve. Takýto tovar objednávateľ nebude akceptovať a má právo odstúpiť od zmluvy. Následne objednávateľ vyhotoví negatívnu referenciu. |
Požaduje sa dodanie tovaru: - s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu za dodané množstvo plnenia bez DPH, s DPH. Prípadne faktúra musí obsahovať vyhlásenie, že zároveň slúži ako dodací list. Prípadne faktúra musí obsahovať vyhlásenie, že zároveň slúži ako dodací list. |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku, zaokrúhlené na dve desatinné miesta. |
Faktúra vystavená dodávateľom musí obsahovať, okrem ITMS a čísla projektu, všetky náležitosti v zmysle platných právnych predpisov. Faktúra s dodacím listom bude súčasťou zásielky. |
Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti, objednávateľ má právo faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie alebo vyhotovenie novej faktúry, v tomto prípade nezačne objednávateľovi plynúť lehota splatnosti, táto začne plynúť až dňom doručenia doplnenej alebo novej správne vyhotovenej faktúry. |
Požaduje sa, aby zmluvná cena v sebe zahŕňala: - dopravné náklady, vrátane doručenia a vyloženia predmetu plnenia |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky ani provízie iné ako uvedené v zmluve. |
Nedodržiavanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať na podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ má právo na odstúpenie od zmluvy a vyhotovenie negatívnej referencie. |
Dodávateľ je povinný dodať vysúťažený tovar do 45 dní od vystavenia písomnej objednávky objednávateľom. |
Účinnosť kúpnej zmluvy nastane nasledujúcim dňom po kladnom oznámení ukončenia kontroly verejného obstarávania príslušným orgánom |
Názov | Upresnenie |
dodacia lehota tovaru | do 20.12.2018 |
splatnosť faktúry | 60 dní (predfinancovanie zo strany poskytovateľa dotácie) |
Biskupická 61/132, Biskupice, Lučenec, Banskobystrický, Slovenská republika
20.12.2018 12:00
500,00 ks
82 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.07.2018 13:02
16.07.2018 12:00
16.07.2018 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.07.2018 14:16 - Vstupná ponuka | 82 500,00 | € | Cena s DPH |
16.07.2018 11:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 82 400,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: