00151866
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
Pribinova 2, Bratislava, 81272, SVK
30222575
APIS spol. s r.o.
Lazovná 12, Banská Bystrica, 97401, SVK
Detektor na verifikáciu pravosti dokumentov a ručný detektor na overovanie pravosti cestovných dokladov
detektor, verifikácia, overovanie
Tovar, Služba
1. Detektor na verifikáciu pravosti dokumentov
|
|
---|---|
Funkcia |
verifikácia pravosti dokumentov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo: | ks | 46 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Detektor na verifikáciu pravosti dokumentov - technické parametre: | digitálny obraz, priamy a detailný pohľad (celkový pohľad), priame biele svetlo, bočné biele svetlo, prechádzajúce biele svetlo, UV svetlo 365 nm, IR svetlo, zdrojové napájanie – 220 W |
Prídavné zariadenie detektora na verifikáciu pravosti dokumentov - technické parametre: | mikromyš – zväčšenie min. 10 x, IR svetlo, 850 nm až 940 nm, UV svetlo 365 nm, Anti-Stokes - 980nm, modré svetlo – 470 nm |
2. Ručný detektor na overovanie pravosti cestovných dokladov
|
|
---|---|
Funkcia |
overovanie pravosti cestovných dokladov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo: | ks | 137 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Ručný detektor na overovanie pravosti cestovných dokladov - technické parametre: | zväčšenie min. 15x, priame biele svetlo, bočné biele svetlo, prechádzajúce svetlo, UV A svetlo s rozlíšením 254 nm do 365nm, svetlo na kontrolu Anti-Stokesovej farby, koaxiálne svetlo |
Ručný detektor na overovanie pravosti cestovných dokladov - technické parametre: | ergonomický tvar a špeciálny materiál, jednoduchý spôsob prepínania medzi jednotlivými nasvieteniami |
Príslušenstvo ručného detektora na overovanie pravosti cestovných dokladov: | mobilná brašnička na opasok, sada náhradný nabíjateľných batérií, nabíjačka |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Miesta plnenia: Bratislava (dve miesta plnenia), Banská Bystrica (jedno miesto plnenia), Sobrance (jedno miesto plnenia) - budú bližšie špecifikované po uzavretí zmluvy |
Tovar bude dodaný jednorazovo |
Vrátane jednorazového zaškolenia (užívateľský rozsah) personálu (20 osôb - na každom mieste 5 osôb) v miestach plnenia - /Bratislava (dve miesta plnenia), Banská Bystrica (jedno miesto plnenia), Sobrance (jedno miesto plnenia)/ |
Objednávateľ požaduje predložiť funkčnú a technickú špecifikáciu predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 7 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy |
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 kalendárnych dní od uzavretia Zmluvy |
Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky, vrátane dopravy a zaškolenia personálu v miestach plnenia |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Objednávateľ upozorňuje Dodávateľa, že v súvislosti s účinnosťou zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon“) prišlo ku zmene ustanovení zákona týkajúcich sa preukazovania splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia v zmysle § 32 ods. 1 zákona |
Slovenská republika
25.07.2018 08:00 — 30.10.2018 15:00
1,00 súbor položiek zákazky
32 820,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.07.2018 09:54
18.07.2018 11:00
18.07.2018 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.07.2018 15:05 - Vstupná ponuka | 32 820,00 | € | Cena s DPH |
17.07.2018 15:05 - Najvýhodnejšia ponuka | 32 820,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: