00738344
Ústav na výkon trestu odňatia slobody a Ústav na výkon väzby
Mierové námestie 1, Ilava, 01917, SVK
46754768
ESPIK Group s.r.o.
Orlov 133, Orlov, 06543, SVK
Zber, odvoz a zneškodňovanie Biologicky rozložiteľného kuchynského a reštauračného odpadu
Biologický kuchynský a reštauračný odpad, zber, odvoz, likvidácia.
Služba
1. Zber, odvoz a zneškodňovanie Biologicky rozložiteľného kuchynského a reštauračného odpadu
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je pravidelné zabezpečovanie nakladania ( t.j. zber, preprava, skladovanie, spracovanie a likvidácia) s biologickým kuchynským a reštauračným odpadom. |
Predmetom nakladania je odpad, ktorý vzniká verejnému obstarávateľovi pod katalógovým číslom 20 01 08 - biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad, katalógové číslo odpadu 20 01 08 | kg | 80000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Medzi Biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad - kat. číslo 20 01 08 patria: | nespracované zostatky surovín, neskonzumované zostatky pokrmov a potravín rastlinného, ale i živočíšneho pôvodu, ktoré vznikli pri prevádzkovaní zariadení spoločného stravovania. |
Patria tam aj: | šupy z čistenia zeleniny a ovocia, kávové a čajové zvyšky, vaječné škrupiny, starý chlieb, zvyšky jedla, papierové vrecko znečistené potravinami živočíšneho alebo rastlinného pôvodu, |
ďalej: | potraviny po dobe spotreby alebo lehote minimálnej trvanlivosti alebo potraviny inak znehodnotené, |
a: | použitá papierová vreckovka a servítok a v malom množstve aj drevitá vlna, triesky, hnedá lepenka, novinový papier použité pri manipulácii s potravinami). |
Upozornenie pre Dodávateľa: | súčasťou biologicky rozložiteľného kuchynského a reštauračného odpadu sú i vedľajšie živočíšne produkty vznikajúce pri výrobe produktov určených k ľudskej spotrebe, vrátane KOSTÍ. |
Upozornenie pre Dodávateľa: | z celkového objemu BRO budú tvoriť KOSTI (neskonzumované zostatky, nespracované zostatky, vedľajšie živočíšne produkty,...) cca 10000 kg. |
Zber: | zber u Objednávateľa je vykonávaný do určených nádob na zber (kontajnerov) poskytnutých Dodávateľom bezodplatne Objednávateľovi. |
Náklad: | nákladku odpadu do vozidla Dodávateľa zabezpečí Objednávateľ. |
Frekvencia vývozu: | pravidelne minimálne jedenkrát do týždňa. Deň odberu bude dohodnutý s Objednávateľom. |
Možnosť mimoriadneho odberu odpadu: | max. do 3 pracovných dní od nahlásenia objednávateľom. |
Zabezpečenie čistých uzatvárateľných barelov na tekutý odpad , výmena naplnených nádob za čisté, prázdne pri každom odbere odpadu: | typizované obaly alebo plastové uzatvárateľné nádoby vo veľkosti cca 50 l alebo 60 l na jednorazové alebo opakované použitie/ min 25 ks za týždeň |
Vozidlo na odvoz: | s označením ,,neurčené na ľudskú spotrebu“ v zmysle príl. VIII, kapit. II ods.3 nar. Komisie(ES) č. 142/2009. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Celková cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace plnením predmetu zákazky, vrátane nákladov na prepravu, manipuláciu, poskytnutia nádob a ostatných nákladov súvisiacich s manipuláciou s odpadom. |
Osobité povinnosti Dodávateľa vo vzťahu k predmetu Zmluvy: |
a) Dodávateľ je povinný do troch dní od uzatvorenia zmluvy predložiť Objednávateľovi platné osvedčenie - oprávnenie (registráciu) príslušného orgánu veterinárnej správy na nakladanie s vedľajšími živočíšnymi produktami a odvedenými produktami neurčenými na ľudskú spotrebu a dokladovať spôsob konečného zneškodnenia odpadu. Dodávateľ musí byť držiteľom certifikátov ISO 9001 a 14 001. |
b) Dodávateľ je povinný najneskôr do troch pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi doklad o tom, že je oprávneným prepravcom odpadu, ktorý je predmetom plnenia Zmluvy. |
c) Dodávateľ je povinný ihneď oznámiť Objednávateľovi skutočnosti, že prišlo k zániku/zrušeniu/pozastaveniu oprávnení podľa písm. a) a b). Uvedené skutočnosti sú dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany Objednávateľa v zmysle OPET. |
d) Nepredloženie požadovaných dokladov podľa písm. a) a b) v požadovanej lehote je považované za podstatné porušenie Zmluvy. |
Zabezpečenie plnenia Zmluvy: |
a) Plnenie Zmluvy bude Dodávateľ uskutočňovať na základe výzvy na plnenie od Objednávateľa (telefonicky, elektronickou poštou alebo písomne), resp. objednávky v množstvách, ktoré budú zo strany Objednávateľa požadované. Zabezpečenie odberu odpadu max. do 3 pracovných dní od nahlásenia. |
b) Objednávateľom poverená osoba odsúhlasí pri odbere množstvo odpadu v kilogramoch podpisom na tlačive Dodávateľa. Na tlačive bude uvedený dátum, množstvo, katalógové číslo odpadu, mená a podpisy osôb poverených Objednávateľom a Dodávateľom, ktoré budú účastné odovzdávania a preberania odpadu. |
c) Dodávateľ zabezpečuje odber odpadu vlastnými dopravnými prostriedkami (resp. vo vlastnej réžii) na vlastné náklady. |
d) Dodávateľ poskytne Objednávateľovi vlastné nádoby na zber (kontajnery) na odpad. Poskytuje ich čisté a riadne označené. Kontajnery a nakladanie s odpadom musí spĺňať podmienky nariadenia EP a Rady (ES) č. 852/2004 o hygiene potravín a vyhlášky MZ SR č. 533/2007 Z. z |
e) Odvoz odpadu bude Dodávateľom vykonávaný v čase od 08.00 h do 14.00 h v pracovných dňoch. |
Fakturácia za služby bude realizovaná vždy na konci kalendárneho mesiaca na základe skutočne odvezeného množstva odpadu v príslušnom mesiaci, ktoré sa musí zhodovať so súpisom Objednávateľa. Splatnosť faktúr v zmysle OPET je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Platba za plnenie bude realizovaná bezhotovostným platobným stykom na základe potvrdenej faktúry. Prílohou faktúry je uvedenie množstva odpadu, spôsobu zneškodnenia odpadu a osoby, ktorá ho zneškodnila. |
Názov | Upresnenie |
Doprava na miesto plnenia | Miestom plnenia sa rozumie adresa sídla objednávateľa. |
Doprava na miesto plnenia | Požiadavky na dopravné vozidlo: Max. výška 3,00 m, Max. šírka 3,00 m |
Mierové námestie 1, Ilava, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika
13.07.2018 00:00 — 13.07.2019 00:00
1,00 zákazka
12 720,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.07.2018 14:37
10.07.2018 11:00
10.07.2018 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.07.2018 09:57 - Vstupná ponuka | 12 720,00 | € | Cena s DPH |
05.07.2018 09:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 12 720,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: