30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
36845825
UNIMACH s.r.o.
Moskovská 7370/15, Bratislava, 81108, SVK
Servis a oprava gravírovacích strojov a zariadení, vrátane dodávky náhradných dielov
Servis, oprava, údržba, polygrafické stroje a zariadenia, gravírovacie stroje, laserové zariadenia, náhradné diely
Služba, Tovar
1. Oprava a údržba gravírovacích strojov
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonanie pozáručnej opravy, údržby a servisu gravírovacích strojov a zariadení, vrátane dodávky a montáže k tomu potrebných výrobcom odporúčaných originálnych náhradných dielov |
Objednávateľ požaduje vykonávať pozáručnú opravu, údržbu a servis nasledovných gravírovacích strojov a zariadení, vrátane dodávky a montáže k tomu potrebných výrobcom odporúčaných originálnych náhradných dielov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Gravírovací stroj JD6090 | ks | 1 | ||
1.1 výmena laserovej trubice 120W Reci | ks | 1 | ||
2. Gravírovací stroj CW5000 | ks | 1 | ||
2.1 výmena chladiaceho zariadenia, vrátane inštalácie | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Požadujeme | vykonanie diagnostiky, odinštalovanie poškodených náhradných dielov a nainštalovanie nových dielov, ekologickú likvidáciu poškodených dielov |
Názov |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Splatnosť faktúry ja 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Na faktúre žiadame uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, jednotkové ceny za jednotlivé položky s DPH, celkovú cenu v EUR s DPH, a taktiež evidenčné čísla opravovaných zariadení. Súčasťou faktúry je montážny list. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle platných predpisov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle platných predpisov a príslušné prílohy dohodnuté touto zmluvou/dohodou, objednávateľ faktúru dodávateľovi vráti na doplnenie a lehota splatnosti začne plynúť až dňom jej ďalšieho doručenia. K faktúre priloží zhotoviteľ montážny list, v ktorom bude uvedený minimálne rozpis prác a materiálových nákladov, skutočnú dobu vykonania opráv a údržby. |
Dodávateľ nesie zodpovednosť za škody spôsobené na majetku objednávateľa, vzniknuté v dôsledku ním vykonávaných činností pri zabezpečovaní plnenia predmetu zmluvy. Spôsobené škody nahradí objednávateľovi v plnom rozsahu. |
Na vykonané opravy a údržbu poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku 24 mesiacov. |
Na originálne náhradné diely poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku 24 mesiacov. |
Dodávateľ je povinný pri poskytovaní služby dodržiavať platné technické normy, predpisy požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a hygienické predpisy. |
Dodávateľ je povinný vzniknuté vady týkajúce sa poskytnutej služby a dodaného náhradného diela, na ktoré sa poskytnutá záruka vzťahuje odstrániť na svoje náklady /bezplatná je v tomto prípade aj doprava na miesto vykonania záručnej opravy/ v rámci záruky primeranom čase s prihliadnutím k povahe vady. |
Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky uvedenej v predmete zmluvy sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Slovenskej armády 52, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
30.07.2018 07:00 — 28.09.2018 13:00
1,00 súbor položiek podľa tejto kúpnej zmluvy
3 630,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.07.2018 13:07
13.07.2018 11:00
13.07.2018 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.07.2018 12:14 - Vstupná ponuka | 3 630,00 | € | Cena s DPH |
05.07.2018 12:14 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 630,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: