37915568
Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja
Brnianska 3, Trenčín, 91105, SVK
44788495
ECOMP Slovakia,s.r.o.
Košťany nad Turcom 124, Košťany nad Turcom, 03841, SVK
Montovaná zateplená garáž
montovaná garáž s omietkou
Tovar, Služba
|
1. Montovaná zateplená garáž
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Dodanie a montáž zateplenej garáže, ktorá bude slúžiť na uskladnenie vozidiel, mechanizmov a techniky. Montovaná garáž s omietkou - pultová strecha vrátane odkvapového systému. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Montovaná garáž s omietkou, rozmer 7900 x 6985 mm, výška 2350/2200, spád na zadnú stranu, zateplená 6 cm | ks | 1 | ||
| Odkvapový systém | ks | 1 | ||
| Spotrebný materiál (kotviaca technika) | ks | 1 | ||
| Segmentová brána Hormann + pohon, rozmer 3000 x 2125 mm alebo ekvivalent | ks | 2 | ||
| Plastové okno 7 komorové, rozmer 800 x 600 mm | ks | 3 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Montovaná zateplená garáž musí spĺňať nasledovné vlastnosti: | |
| Obvodové steny garáže sú omietnuté vonkajšou omietkou, farba biela | áno |
| Vnútorné steny garáže sú v bielej farbe | áno |
| Strecha je z trapézového pozinkovaného plechu T35, farba hnedá | áno |
| Atika - farba hnedá | áno |
| Odkvapový systém - farba hnedá | áno |
| Spotrebný materiál (kotviaca technika,......) | áno |
| Zabezpečená profesionálna montáž priamo od výrobcu | áno |
| Doprava na miesto plnenia | áno |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| Vrátane inštalácie na mieste plnenia. |
| Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
| Dodávateľ pri stanovaní jednotkovej ceny, do ceny zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky. |
| Objednávateľ požaduje predložiť oprávnenie na podnikanie v predmete zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
| Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami. |
| Objednávateľ požaduje dodať nový, nepoužitý tovar v originálnom balení, 1. akostnej triedy. |
| Prevzatie predmetu zákazky vykoná poverený zamestnanec objednávateľa, ktorý vykoná kontrolu v súlade s technickými vlastnosťami a so zmluvou. |
| Dodávka tovaru dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, celkovú cenu spolu za všetky položky bez DPH, s DPH. |
| Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
| Lehota splatnosti faktúry je do 30 dní od jej doručenia Objednávateľovi. |
| Dodávateľ objednávateľovi preukáže, že má v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ak k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 5 dní od Momentu uzavretia Zmluvy môže objednávateľ odstúpiť od zmluvy. |
Nitrianske Rudno, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
13.07.2018 12:58 — 31.10.2018 12:59
1,00 celok
9 356,77
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
04.07.2018 13:03
10.07.2018 12:59
10.07.2018 13:14
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 10.07.2018 11:08 - Vstupná ponuka | 9 356,77 | € | Cena bez DPH |
| 10.07.2018 11:13 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 356,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: