17335825
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK
46378979
Messer Medical Home Care Slovakia, s. r. o.
Piešťanská 12, Nové Mesto nad Váhom, 91501, SVK
Anestéziologický prístroj s anestéziologickým monitorom
anestézia, monitor, OIAM, operácie
Tovar, Služba
1. Anestéziologický prístroj s anestéziologickým monitorom
|
|
---|---|
Funkcia |
Anestéziologický prístroj určený na podávanie celkovej anestézy |
GE HEALTHCARE Carestation 650 s monitorom alebo ekvivalent |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Anesteziologický prístroj | ks | 1 | ||
Brzdené kolieska | ks | 2 | ||
S vlastným zálohovaním napájania | min | 90 | ||
Prehľadný farebný displej s uhlopriečkou | inch | 11 | ||
Zobrazenie kriviek na monitore | počet | 3 | ||
Frekvencia dýchania v minimálnom rozsahu | dych/min. | 4 | 100 | |
Krok nastavenia dychov | dych/min | 1 | ||
Minimálny rozsah nastavenie pomeru dôb | pomer | 2:1 | 1:8 | |
Nastaviteľný inšpiračný čas v minimálnom rozsahu | sek | 0,2 | 5,0 | |
Nastavitelná inspiračná pauza | % | 0 | 50 | |
PEEP (Inspiračný tlak )v minimálnom rozsahu | cmH2O | 0 | 30 | |
Prietokový trigger v minimálnom rozsahu | l/min | 0,2 | 10 | |
Výkon ventilátora minimálny rozsah | kPa | 240 | 700 | |
Monitor vitálnych funkcií uhlopriečka obrazovky | inch | 11 | ||
Monitor vitálnych funkcií zobrazenie kriviek | počet | 6 | ||
Grafické a numerické trendy všetkých monitorovaných parametrov | hod. | 72 | ||
Rozsah merania SpO2 | % | 1-100 | ||
Záručný servis do | hod. | 48 | ||
Dodávka náhradných sond , káblov a senzorov od objednania do | dní | 10 | ||
Merania tlakov: arteriálny tlak, centrálny venózny tlak, tlak v pľúcnici, ICP | mmHg | -40 až 320 | ||
Dychový objem ventilačných režimov minimálne v rozsahu | ml | 5-1500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- | kompaktný pojazdný prístroj |
- | aplikácia inhalačných anestetík |
- | antistatické prevedenie koliesok |
- | s využitím spätného vdychovania |
- | Anestézie pre dlhotrvajúce náročné a komplikované operačné výkony "minimal flow" a "low flow" |
- | použiteľný pre novorodencov, deti a dospelých |
Záložné napájanie plynom z tlakových fliaš s redukčnými ventilmi | pre O2 a N2O |
- | Prietokomery umožňujúce presné dávkovanie plynov pri nízkych prietokoch "minimal flow"a "low flow" |
Odparovač: | sevofluran a isofluran |
- | Anestéziologický systém s elimináciou vlhkosti alebo ohrevom pacientského dielu |
- | Časti systému musia byť autoklávovateľné a rozoberateľné bez použitia špeciálnych nástrojov vrátane dýchacej čast zariadenia zaradenej v okruhu pacienta |
- | Anestéziologický okruh s absorbérov CO2 |
- | Absorbér vymeniteľným počas plnej prevádzky prístroja, samostatná signalizácia o výmene absorbéra, samostatná signalizácia/identifikácia rozpojenia pacientskeho okruhu absorbérov. |
- | signalizácia rozpojenia okruhu, nezávislá od signalizácie absorbéra |
- | odkladacia, pracovná plocha |
Ventilačné režimy | VCV , PCV, SIMV/PSV, SIMV-PC, PCV-VG, Manuálna |
Nastavenie alarmov ventilátora | dychový objem , minútový objem, FiO2, ON/OFF mechanickej ventilácie, |
- | nízky/vysoký/trvalý tlak v dýchacích cestách, porucha, nedostatok tlaku na vstupe |
- | odloženie alarmov |
- | integrovaný nastaviteľný prietokomer pre podávanie 02 cez kyslíkové okuliare alebo masku |
- | účinné odsávacie zariadenie na odstraňovanie uniknutých anestetických plynov. |
- | účinná odsávačka biologických materiálov z dýchacích ciest. |
- | integrované osvetlenie alebo ako príslušenstvo zariadenia |
Monitor vitálnych funkcií | monitorovanie hĺbky anestézy BIS alebo entropia |
- | monitor vitálnych funkcií možnosť rozšírenia funkcie pomocou modulov o BIS alebo entropia |
Monitor vitálnych funkcií pre: | dospelých, detí a novorodencov |
Monitorovanie: | EtCO2, FiCO2, ETO2, FiO2 a N2O, AA s identifikáciou anestetiká |
Zobrazenie monitora: | farebné LCD alebo alternatívne |
Polohovo nastaviteľný monitor | napr. na otočnom ramene |
Monitor vitálnych funkcií: Alarmy | optické a akustické. |
- | pamäť histórie všetkých vyhlásených alarmov |
- | EKG 3/5 s vyhodnotením dynamiky ST segmentu |
- | zobrazenie krivky respirácie a hodnôt. |
- | SpO2 zobrazenie krivky a hodnôt. |
Meranie krvného tlaku: | invazívne (art , CVP) a neinvazívne ( systol, stredný, diastol) |
- | meranie teploty. |
Meranie vdychové a výdychové koncentrácie | CO2,O2,N2O a použitých anestetík (isofluran, servoran) |
- | automatická detekcia použitého anestetika. |
- | zobrazenie MAC a BAL |
Monitoring ventilačných parametrov a kompletný monitoring spirometrie | Vt insp/ exp, MV insp/ exp, PEEP, Ppeak. Pplat, Compliancie, Rezistencie… |
Monitoring ventilačných parametrov slučky pľúcnej mechaniky | tlak-objem, prietok -objem |
- | kompletné príslušenstvo pre získanie požadovaných parametrov |
- | ŠUKL kód |
- | poskytnutie náhradného prístroja pri servise |
- | pozáručný servis preukázateľne vyškoleným technikom |
- | Požiadavky podľa EN 60601-1-2 |
Názov |
Nakoľko objednávateľ použil označenie konkrétneho výrobku je možné v technickom riešení použiť ekvivalent výrobku, ale len za predpokladu že dodávateľ preukáže rovnaké alebo lepšie kvalitatívne vlastnosti výrobku pri dodržaní plnej funkčnej charakteristiky výrobku. Za ekvivalent je považovaný prostriedok rovnakých alebo lepších parametrov |
Dodávateľ v prípade dodania ekvivalentu dodá platné Vyhlásenie o zhode výrobku, ktorý preukazuje zhodnosť ekvivalentu s požadovanými parametrami výrobku, s doplňujúcimi dokladmi k nemu, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobku. Konečné posúdenie ekvivalentnosti je výlučne v kompetencii objednávateľa. |
Ak dodávateľ nevyužije možnosť použitia ekvivalentu a neuvedie vo svojej ponuke obchodný názov materiálu alebo výrobku, bude mať objednávateľ za to, že dodávateľ uvažoval s tým výrobkom, ktorého obchodný názov uviedol objednávateľ v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Dodávateľ musí garantovať dostupnosť nahraných dielov a príslušenstvo na všetky časti a komponenty v zostave počas celej životnosti zariadenia, min. 10 rokov od uvedenia prístroja do prevádzky. |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodania a vyloženia tovaru do určených priestorov. |
Prístroje budú dodané nové , nerepasované a nepoužívané. |
Vrátane zaškolenia obsahujúceho personálu. |
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál pre obsluhu v slovenskom jazyku |
Požaduje sa predložiť Vyhlásenie o zhode a CE certifikát do 7 dní od uzatvorenia zmluvy |
Požaduje sa predložiť platný certifikát o zaškolení servisného technika u výrobcu do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Zmluvné a platobné podmienky: |
- Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol |
- Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu, inštaláciu a likvidáciu odpadov |
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru : |
a) termín dodania tovaru je do 7 pracovných dní od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:30 hod. |
b) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy |
c) termín dodania tovaru oznámi predávajúci kupujúcemu najmenej 3 dni vopred na jeho emailovú adresu |
d) oprávnená osoba kupujúceho a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy |
Dodávateľ sa zaväzuje, že nepostúpi svoju pohľadávku podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho/objednávateľa/dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky predávajúceho v rozpore s dohodou kupujúceho a podľa predchádzajúcej vety tohto článku, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.Súhlas kupujúceho je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. |
Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. §340 b) ods.5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia Fa objednávateľovi |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike a v súlade s platnými Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzavretia zmluvy nie je platiteľ DPH, avšak po jej podpise sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH. |
Objednávateľ neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu. |
Dodávateľ môže požadovať : |
- úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákonníka v znení zákona č. 9/2013 Z. z. v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z. |
Sankcie: |
V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý |
Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 OZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi dodávateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
-zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán |
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za: |
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke |
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve |
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia Obchodného zákonníka . |
d) Podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže dodávateľ odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka |
e) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených v aktuálnych Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u a podľa ustanovení Obchodného zákonníka |
f) ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami (black list) trhoviska. V prípade nedodržania ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ : |
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti |
- vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
- vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom. |
Objednávateľ má v prípade odstúpenia nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10% z celkovej ceny predmetu zmluvy. |
Dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa sú povinní byť v momente uzatvorenia zmluvy zapísaní v registri partnerov verejného sektora v prípade, že im táto povinnosť vyplýva zo zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje: |
- vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomnej forme |
- aby dohoda o ukončení zmluvy obsahovala podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán a termín ukončenia zmluvy. |
Ukončenie zmluvných strán dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení, inak ku dnu jej podpísania a zverejnenia podľa príslušných predpisov. |
V dokumente o ukončení zmluvy musia byť uvedené podstatné náležitosti : |
- dôvody ukončenia zmluvy |
- termín ukončenia zmluvy |
- vzájomné vysporiadanie finančných a iných záväzkov, ktoré vznikli medzi zmluvnými stranami sú oprávnené ku dňu ukončenia zmluvy |
- vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomne v listinnej forme |
- platnosť a účinnosť dokumentu zakladajúceho ukončenie zmluvy |
Miesto dodania služieb je sídlo Objednávateľa. |
Ochrana osobných údajov: |
1. Dodávateľ je povinný poučiť všetky fyzické osoby, ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení zmluvy mlčanlivosťou. Dodávateľ predloží podpísané poučenie o povinnosti mlčanlivosti pred plnením zmluvy pre každú vyslanú fyzickú osobu, alebo pred samotným výkonom práce každá vyslaná fyzická osoba sa oboznámi s poučením u objednávateľa a poučenie podpíše. Bez uvedeného, vyslanej osobe nebude umožnený výkon práce na pracoviskách objednávateľa, kde môže prísť do styku z osobnými údajmi. |
2. Neumožnený vstup do priestorov objednávateľa zástupcovi dodávateľa bez poučenia o mlčanlivosti sa nepovažuje za neposkytnutie súčinnosti pri plnení zmluvy zo strany objednávateľa. |
3. Vyslaná fyzická osoba zároveň podpíše oboznámenie sa s informáciou o spracovaní osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov – Evidencia zástupcov a dodávateľov a odberateľov. |
4. Poučenie o mlčanlivosti s prehlásením o informovaní je dostupné na webových stránkach objednávateľa , v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“: P O U Č E N I E o povinnosti mlčanlivosti s informačnou povinnosťou |
5. Dodávateľ zodpovedá za porušenie povinnosti za vyslané fyzické osoby, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy v mene dodávateľa v priestoroch objednávateľa. |
Informačná povinnosť: |
Poučená osoba potvrdzuje svojím podpisom, že bola informovaná o zásadách ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach objednávateľa v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“. |
Názov | Upresnenie |
Záruka a servis | Minimálne 24 mesiacov |
Ul. Vojtecha Spanyola 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
12.07.2018 08:11 — 20.07.2018 08:13
1,00 ks
16 666,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
04.07.2018 08:14
09.07.2018 13:00
10.07.2018 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.07.2018 08:50 - Vstupná ponuka | 16 666,00 | € | Cena bez DPH |
09.07.2018 12:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 16 665,50 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: