00492531
Lesopoľnohospodársky majetok Ulič, štátny podnik
Ulič 96, Ulič, 06767, SVK
43959954
KORAKO plus, s. r. o.
Bielická 369, Partizánske, 95804, SVK
Pracovná obuv
Pracovná bezpečnostná členková obuv - dámska a pánska
Tovar, Služba
1. Pracovná obuv
|
|
---|---|
Funkcia |
Pracovná bezpečnostná členková obuv s antistatickou a protisklzovou PU/PU podrážkou rezistentná voči pohonným hmotám. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pracovná bezpečnostná členková obuv - dámska, veľkosť č. 38 | pár | 3 | ||
Pracovná bezpečnostná členková obuv - dámska, veľkosť č. 39 | pár | 3 | ||
Pracovná bezpečnostná členková obuv - pánska, veľkosť č. 39 | pár | 1 | ||
Pracovná bezpečnostná členková obuv - pánska, veľkosť č. 41 | pár | 8 | ||
Pracovná bezpečnostná členková obuv - pánska, veľkosť č. 42 | pár | 23 | ||
Pracovná bezpečnostná členková obuv - pánska, veľkosť č. 43 | pár | 19 | ||
Pracovná bezpečnostná členková obuv - pánska, veľkosť č. 44 | pár | 2 | ||
Pracovná bezpečnostná členková obuv - pánska, veľkosť č. 45 | pár | 7 | ||
Pracovná bezpečnostná členková obuv - pánska, veľkosť č. 47 | pár | 1 | ||
Spolu: | pár | 67 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Pracovná bezpečnostná členková obuv - dámska a pánska | |
typ: | klasická celokožená obuv rady PANDA ALFA O1 bez oceľovej špice |
zvršok: | byvolia useň, alebo hovädzia koža |
podšívka a doplnky: | čierna farba |
podošva: | PU/PU, nepíšúca |
- odolná proti olejom, pohonným hmotám a kontaktnému teplu do 110 st. C | |
- antistatická | |
- bez oceľovej špice | |
- odolná voči pokĺznutiu | |
- absorpcia energie v päte |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa v čase od 8. 00 do 14. 00 hod. |
2. Objednávateľ požaduje uviesť min. nasledovné údaje na vonkajšom obale tovaru: obchodný názov tovaru alebo obchodné meno a sídlo výrobcu, množstvo. |
3. Dodávateľ je povinný v prípade potreby umožniť výmenu veľkostí maximálne 14 dní odo dňa oznámenia objednávateľom. |
4. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
5. Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou. |
6. Úspešný dodávateľ doručí objednávateľovi "vzorku" tzn. jednú veľkosť Pracovnej bezpečnostnej členkovej obuvi - dámska a pánska, ktorá je predmetom plnenia do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy prostredníctvom EKS k nahliadnutiu objednávateľovi, či spĺňa požadované technické parametre v súlade s opisným formulárom. |
7. V prípade nedodržania technických parametrov s opisným formulárom, objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy a považuje to za nesplnenie podmienok. Vzorka bude vrátená na náklady dodávateľa. |
8. Spôsob financovania za dodaný tovar: |
8.1 Úhrada za dodaný tovar sa uskutoční bezhotovostným platobným stykom na základe vystavenej a doručenej faktúry, ktorá bude mať náležitosti daňového dokladu. |
8.2 Faktúra bude obsahovať cenu s DPH, sadzbu DPH, vyčíslenú DPH, cenu bez DPH. |
8.3 Faktúra musí jasne špecifikovať: číslo zmluvy, predmet fakturácie, miesto a termín plnenia, rozpis fakturovanej sumy. |
8.4 Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, a to najmä: označenie objednávateľa a dodávateľa, sídlo, IČO, splatnosť faktúry, odtlačok pečiatky a podpis oprávneného zástupcu dodávateľa. |
8.5 Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po riadnom prevzatí tovaru, ktorý spĺňa technické vlastnosti a požiadavky v zmysle zmluvy. |
8.6 Fakturovaná splatná peňažná suma sa bude považovať za uhradenú momentom jej odoslania z účtu objednávateľa na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi na adresu jeho sídla, resp. pracoviska, ktoré vystavilo čiastkovú výzvu. |
9. Ukončenie zmluvy môže nastať: |
9.1 Riadnym splnením všetkých práv a povinností zmluvných strán, dodaním tovaru podľa týchto zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu, kvalite a lehotách. |
9.2 Odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
9.3 Odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok vedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u. |
9.3.1 - ukončenie zmluvy z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u dodávateľovi v listinnej forme. |
9.4 Ukončením zmluvy dohodou zmluvných strán. |
9.4.1 - ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení zmluvy. |
9.4.2 - pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomnej forme, ktorá bude obsahovať podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán. |
9.5 Výpoveďou danou objednávateľom dodávateľovi a to aj bez uvedenia dôvodov. |
9.5.1 – ukončenie zmluvy podľa tohto bodu nastane po uplynutí 30 dňovej výpovednej lehoty, ktorá začína plynúť od nasledujúceho dňa po doručení výpovede dodávateľovi v listinnej forme. V prípade pochybností sa za deň doručenia považuje tretí deň od odoslania písomnej výpovede dodávateľovi. |
9.5.2 – výpoveď musí obsahovať náležitosti o vysporiadaní záväzkov zmluvných strán v súvislosti s plnením zmluvy do momentu jej ukončenia ku dňu uplynutia výpovednej lehoty a ukončenia zmluvy. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Ulič 96, Ulič, Snina, Prešovský, Slovenská republika
12.07.2018 07:00 — 03.08.2018 14:00
67,00 ks
804,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
03.07.2018 12:01
09.07.2018 13:00
09.07.2018 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.07.2018 13:07 - Vstupná ponuka | 804,00 | € | Cena bez DPH |
09.07.2018 10:09 - Najvýhodnejšia ponuka | 803,50 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: