00492531
Lesopoľnohospodársky majetok Ulič, štátny podnik
Ulič 96, Ulič, 06767, SVK
43959954
KORAKO plus, s. r. o.
Bielická 369, Partizánske, 95804, SVK
Plášť do dažďa
plášť do dažďa - pršiplášť
Tovar, Služba
1. Pracovné oblečenie
|
|
---|---|
Funkcia |
Pracovné oblečenie - Plášť do dažďa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Plášť do dažďa: | ks | 17 | ||
Veľkosť: č. 48 | ks | 1 | ||
Veľkosť: č. 50 | ks | 1 | ||
Veľkosť: č. 52 | ks | 2 | ||
Veľkosť: č. 56 | ks | 6 | ||
Veľkosť: č. 62 | ks | 7 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Plášť do dažďa: Špecifikácia | |
Materiál: | Polyester potiahnutý PVC |
Farba: | Tmavo zelená |
Špecifikácia: | Plášť do dažďa. Stehy vodeodolné. Kapucňa pevná. Zapínanie na zips prekrytý lištou. Vnútorná elastická manžeta. 2 vrecká |
Špecifikácia: | na chrbát sieťotlač, LOGO našej firmy - obrázok v prílohe |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia |
2. Dodanie tovaru v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7:00 do 15:00 hod. |
3. Úspešný dodávateľ doručí objednávateľovi "vzorku" tzn. jednú veľkosť plášťa do dažďa, ktorý je predmetom plnenia do 3 pracovných dní odo dňa podpisu zmluvy k nahliadnutiu objednávateľovi, či spĺňa požadované technické parametre v súlade s opisným formulárom. |
4. V prípade nedodržania technických parametrov v súlade s opisným formulárom, objednávateľ má právo odstúpiť o zmluvy a považuje to za nesplnenie podmienok. Vzorka bude vrátená na náklady dodávateľa. |
5. Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
6. Spôsob financovania za dodaný tovar: |
6.1 Úhrada za dodaný tovar sa uskutoční bezhotovostným platobným stykom na základe vystavenej a doručenej faktúry, ktorá bude mať náležitosti daňového dokladu. |
6.2 Faktúra bude obsahovať cenu s DPH, sadzbu DPH, vyčíslenú DPH, cenu bez DPH. |
6.3 Faktúra musí jasne špecifikovať: číslo zmluvy, predmet fakturácie, miesto a termín plnenia, rozpis fakturovanej sumy. |
6.4 Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, a to najmä: označenie objednávateľa a dodávateľa, sídlo, IČO, splatnosť faktúry, odtlačok pečiatky a podpis oprávneného zástupcu dodávateľa. |
6.5 Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po riadnom prevzatí tovaru, ktorý spĺňa technické vlastnosti a požiadavky v zmysle zmluvy. |
6.6 Fakturovaná splatná peňažná suma sa bude považovať za uhradenú momentom jej odoslania z účtu objednávateľa na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi na adresu jeho sídla, resp. pracoviska, ktoré vystavilo čiastkovú výzvu. |
7. Ukončenie zmluvy môže nastať: |
7.1 Riadnym splnením všetkých práv a povinností zmluvných strán, dodaním tovaru podľa týchto zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu, kvalite a lehotách. |
7.2 Odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
7.3 Odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok vedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u. |
7.3.1 - ukončenie zmluvy z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u dodávateľovi v listinnej forme. |
7.4 Ukončením zmluvy dohodou zmluvných strán. |
7.4.1 - ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení zmluvy. |
7.4.2 - pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomnej forme, ktorá bude obsahovať podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán. |
7.5 Výpoveďou danou objednávateľom dodávateľovi a to aj bez uvedenia dôvodov. |
7.5.1 – ukončenie zmluvy podľa tohto bodu nastane po uplynutí 30 dňovej výpovednej lehoty, ktorá začína plynúť od nasledujúceho dňa po doručení výpovede dodávateľovi v listinnej forme. V prípade pochybností sa za deň doručenia považuje tretí deň od odoslania písomnej výpovede dodávateľovi. |
7.5.2 – výpoveď musí obsahovať náležitosti o vysporiadaní záväzkov zmluvných strán v súvislosti s plnením zmluvy do momentu jej ukončenia ku dňu uplynutia výpovednej lehoty a ukončenia zmluvy. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Ulič 96, Ulič, Snina, Prešovský, Slovenská republika
12.07.2018 07:00 — 03.08.2018 14:00
17,00 ks
238,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
03.07.2018 11:54
09.07.2018 13:00
09.07.2018 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.07.2018 10:10 - Vstupná ponuka | 238,00 | € | Cena bez DPH |
09.07.2018 12:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 223,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: