31947000
Kancelária Ústavného súdu Slovenskej republiky
Hlavná 110, Košice - Staré mesto, 04265, SVK
36466778
KRIDLA s.r.o
Mierova 94, Humenne, 06601, SVK
Toaletný papier
toaletný papier, hygienické potreby
Tovar, Služba
1. Toaletný papier
|
|
---|---|
Funkcia |
hygienická potreba |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
návin | bm | 96 | ||
počet útržkov v kotúči | útržok | 800 | ||
počet vrstiev | vrstva | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
rozmer útržkov | 12 cm x 10 cm |
toaletný papier použiteľný iba do zásobníkov | Ultima Tissue by Katrin |
Názov |
Cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa vrátane balenia, dopravy na miesto plnenia, vyloženia na mieste plnenia a ostatných nákladov súvisiacich s predmetom tejto Rámcovej zmluvy. |
Jednotková cena tovaru bude v platnosti počas trvania zmluvného vzťahu (12 mesiacov) a bude nemenná, okrem prípadu uvedeného v ďalšom bode. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto Rámcovej zmluvy preukáže, že dodávateľ v čase objednávania plnenia zo strany objednávateľa poskytuje rovnaký tovar v nižšej cene ako je zazmluvnená cena (napr. v eshope a pod.), dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť objednávateľovi dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi poskytovanou cenou na trhu a zazmluvnenou cenou. |
Požaduje sa dodávať nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Počas zmluvného obdobia 12 mesiacov budú dodávky tovaru realizované výhradne na základe objednávok objednávateľa, s udaním množstva a ceny objednávaného tovaru. |
V prípade, že objednávateľ nedoručí prvú objednávku dodávateľovi na dodanie tovaru do 14 dní odo dňa účinnosti tejto Rámcovej zmluvy, zmluvné strany sa dohodli, že táto Rámcová zmluva sa márnym uplynutím tejto lehoty od začiatku ruší a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov zmluvných strán. |
Požaduje sa dodanie tovaru po doručení objednávky do 3 kalendárnych dní v pracovnom čase objednávateľa. |
Objednávky budú vystavované cca 4x za rok. |
Dodávateľ berie na vedomie, že stanovené maximálne množstvo tovaru nemusí byť počas zmluvného vzťahu odobraté a nebude uplatňovať voči objednávateľovi žiadnu formu sankcie za neodobratie maximálne stanoveného počtu tovaru. |
Dodávateľ je povinný do 7 kalendárnych dní od účinnosti tejto Rámcovej zmluvy predložiť objednávateľovi: |
a) podrobný rozpis ceny v členení: jednotková cena za kus tovaru bez DPH, výška DPH, jednotková cena s DPH, |
b) funkčnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presného názvu (obchodnej značky) naceneného tovaru. |
Faktúry musia spĺňať všetky náležitosti daňového dokladu. |
Súčasťou faktúr bude dodací list potvrdený oboma zmluvnými stranami. |
Platby za plnenia sa uskutočnia na základe fakturácie formou bankového prevodu. |
Lehota splatnosti faktúr je 21 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. |
Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
12
1 000,00 ks
1 170,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.07.2018 08:48
09.07.2018 13:45
09.07.2018 14:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.07.2018 08:36 - Vstupná ponuka | 1 168,80 | € | Cena s DPH |
09.07.2018 08:36 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 168,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: