00397440
Technická univerzita vo Zvolene
T. G. Masaryka 24, Zvolen, 96053, SVK
31628605
Xepap, spol. s r. o.
Jesenského 4703, Zvolen, 96001, SVK
Xerografický papier
Xerografický papier
Tovar, Služba
1. Xerografický papier
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávka xerografického papiera, formát A4, A3. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Položka č. 1. Xerografický papier A4 | - | - | ||
- formát | - | A4 | ||
- počet listov papiera v balíku | ks | 500 | ||
- počet balíkov v krabici | ks | 5 | ||
- počet balíkov | ks | 2000 | ||
- hmotnosť/gramáž, ISO 536 | g/m2 | 80 / ± 3 | ||
- hrúbka, ISO 534 | µm | 102 | 110 | |
- belosť, CIE, ISO 11475 | CIE | 161 /± 3 | ||
- opacita/nepriehľadnosť, ISO 2471 | % | 91 | ||
Položka č. 2. Xerografický papier A3 | - | - | ||
- formát | - | A3 | ||
- počet listov papiera v balíku | ks | 500 | ||
- počet balíkov v krabici | ks | 5 | ||
- počet balíkov | ks | 200 | ||
- hmotnosť/gramáž, ISO 536 | g/m2 | 80 / ± 3 | ||
- hrúbka, ISO 534 | µm | 102 | 110 | |
- belosť, CIE, ISO 11475 | CIE | 161 /± 3 | ||
- opacita/nepriehľadnosť, ISO 2471 | % | 91 |
Názov |
1. Vrátane dopravy a vyloženia tovaru na miesto plnenia, do priestorov určených objednávateľom (Centrálny sklad). |
2. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia kúpnej zmluvy rozpis jednotlivých cien na každú položku nasledovne: |
- Názov položky, Predpokladané množstvo, Jednotková cena bez DPH, Jednotková cena s DPH, Cena celkom za položku (za požadované množstvo) v Eur s DPH zaokrúhlené na 2 desatinné miesta. Ocenené musia byť všetky položky. |
3. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia kúpnej zmluvy podrobný opis každej ponúknutej položky s uvedením technických parametrov ponúknutého papiera, doložený relevantným dokladom potvrdzujúcim uvedené technické parametre potvrdené výrobcom. |
- ponúknutý papier musí spĺňať kritériá normy EN 12281, ISO 9706, proces výroby certifikovaný podľa ISO 9001, ISO 14001 a OHSAS 18001 |
4. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia kúpnej zmluvy: |
- vzorku ponúknutého tovaru, ktorú tvorí min. 40 listov papiera A4 a min. 40 listov papiera A3 spolu s obalmi z balíkov, z ktorých vzorky pochádzajú a je na nich uvedený obchodný názov ponúkaného papiera príp. aj jeho parametre. Vzorky zostávajú súčasťou dokumentácie k predmetnému verejnému obstarávaniu. |
5. Dodávateľ je povinný 1 deň pred dňom dodania tovaru kontaktovať oprávnenú osobu objednávateľa. Dodávateľ dodá tovar oprávnenej osobe objednávateľa v pracovných dňoch od 7:00 hod. do 14:00 hod. do Centrálneho skladu objednávateľa. |
- v prípade, že dodávateľ neoznámi termín dodávky, objednávateľ nie je povinný prevziať dodávku v deň doručenia, ale až v nasledujúci pracovný deň. Náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ. |
6. Dodávateľ musí vytvoriť pri dodávke tovaru dostatočný časový priestor na skontrolovanie druhu a množstva dodávaného tovaru zamestnancami objednávateľa. |
7. Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru (napr. poškodený obal tovaru a pod.) |
8. Odovzdanie a prevzatie tovaru sa uskutoční podpísaním a prevzatím dodacieho listu oprávnenými osobami obidvoch strán. |
9. Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz, nie čiastkovo. |
10. Fakturácia v slovenskom jazyku. Prílohou faktúry bude dodací list potvrdený obidvoma zmluvným stranami. |
11. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
12. Dodávateľ všetky požadované doklady a dokumenty doručí v listinnej podobe na adresu sídla objednávateľa. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené ako originály alebo úradne overené kópie. |
13. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
T.G. Masaryka 24, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika
13.07.2018 08:00 — 25.07.2018 14:00
1,00 súbor podľa technickej špecifikácie
8 150,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.07.2018 09:40
06.07.2018 10:00
06.07.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.07.2018 10:32 - Vstupná ponuka | 8 150,40 | € | Cena s DPH |
04.07.2018 15:44 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 150,35 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: