00212008
Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže
Šagátova 1, Bratislava, 82108, SVK
36815799
Vision IT Solutions, a. s.
Pribinova 25, Bratislava, 81109, SVK
Údržba a podpora HW a SW súčastí dátového centra na platformách SonicWall, HP, NetApp, Vmware, Microsoft, Veeam Backup & Replication, SOPHOS, FortiMail, SIEM, Balabit, NetShield a Mendel
opravy, servis a údržba informačných technológií, dátová podpora
Služba
1. Údržba a podpora HW a SW súčastí na platformách SonicWall, HP, NetApp, Vmware, Microsoft, Veeam Backup & Replication, SOPHOS, FortiMail, SIEM, Balabit, NetShield a Mendel
|
|
---|---|
Funkcia |
Poskytovanie služieb údržby a podpory na platformách SonicWall, HP, NetApp, Vmware, Microsoft, Veeam Backup & Replication, SOPHOS, FortiMail, SIEM, Balabit, NetShield, Mendel v trvaní 24 mesiacov so začiatkom plnenia od 1.8.2018. |
Podpora na území Slovenska v miestach inštalácie uvedených nižšie a v určenom rozsahu pre Oblasť č. 1 – kritické zariadenia a Oblasť č. 2 – ostatné systémy. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Reaktívna podpora pre OBLASŤ č. 1: | SLA 24x7, non-stop pohotovosť servisného technika, potvrdenie prijatia požiadavky na servisný zásah do 15 min., nástup na riešenie do 4 hodín od nahlásenia incidentu. |
Podpora v prípade nahláseného incidentu pre OBLASŤ č. 1: | Podpora virtuálnej infraštruktúry: 2 x vCenter server, 16 x vSphere host server v členení do datacentier, klastrov a skupín s vymedzenými zdrojmi, 36 x HyperV host serverov. |
Podpora v prípade nahláseného incidentu pre OBLASŤ č. 1: | Podpora SAN infraštruktúry: pre 2 x SAN switche. |
Podpora v prípade nahláseného incidentu pre OBLASŤ č. 1: | Podpora pre nasledovné typy diskových polí: 2x Netapp FAS series, 2x HP storage, 19 x Netapp E-series storage. |
Podpora v prípade nahláseného incidentu pre OBLASŤ č. 1: | Podpora pre nasledovné typy serverov: 32 x HP DL Series, 16 x HP blade servre inštalované v chassis c7000. |
Podpora v prípade nahláseného incidentu pre OBLASŤ č. 1: | Podpora sieťovej bezpečnosti: pre 51x SonicWall, pre 1x SonicWall GMS a 2x SOPHOS SG 210 FullGuard Plus. |
Podpora v prípade nahláseného incidentu pre OBLASŤ č. 1: | Podpora sieťovej bezpečnosti FortiMail, SIEM a Mendel. |
Reaktívna podpora pre OBLASŤ č. 2 | SLA 8x5 v prac. dňoch v čase 8:00-16:00 h, potvrdenie prijatia požiadavky na servisný zásah do 60 min, nástup na riešenie do 4 h od nahlásenia incidentu. |
Podpora v prípade nahláseného incidentu pre OBLASŤ č. 2 | Podpora operačných systémov OS Windows (Server 2008 a novšie); podpora zálohovania pre Veeam Backup and Replication (min. verzia 8 a novšia). |
Podpora v prípade nahláseného incidentu pre OBLASŤ č. 2 | Podpora vybraných aplikácií: MS AD (verzie min. 2012 a novšie) a MS Exchange (verzie min. 2013 a novšie). |
Podpora v prípade nahláseného incidentu pre OBLASŤ č. 2 | Podpora sieťovej bezpečnosti Balabit a NetShield. |
Spoločná požiadavka pre OBLASŤ č. 1 a OBLASŤ č. 2: | Reaktívna podpora musí byť súčasťou ponuky a zahrnutá v mesačných paušálnych platbách. |
Proaktívna podpora pre HW a SW - dalšie parametre: | Kontrola logov jednotlivých zariadení (viď nižšie) a proaktívne riešenie vznikajúcich problémov, min. 3 MD mesačne, musí byť súčasťou ponuky a zahrnuté v mesačných paušálnych platbách. |
Zmenové požiadavky: | SLA 8x5,potvrdenie prijatia požiadavky na servisný zásah do 60 min., nástup na riešenie najneskôr nasl. prac. deň,min. 3 MD mesačne,musí byť súčasťou ponuky a zahrnuté v mesačných paušálnych platbách. |
Zmenové požiadavky: | Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpané MD presúvať a kumulovať v rámci aktuálneho kalendárneho roka. |
Iné odporúčania pre optimalizáciu infraštruktúry: | Objednávateľ očakáva proaktívne návrhy pre optimalizáciu infraštruktúry podľa požiadaviek objednávateľa; musí byť súčasťou ponuky a zahrnuté v mesačných paušálnych platbách. |
Podrobnosti požadovanej proaktívnej podpory pre virtuálnu infraštruktúru, operačné systémy, vybrané aplikácie a zálohovanie uvedené v Oblasti č. 1 a Oblasti č. 2: | Elektronická a technická pomoc pri riešení problémov a otázok, objasnenie dokumentácie, sprostredkovanie oznámenia o rozšírenej a novej funkčnosti produktov a technológií. |
Podrobnosti požadovanej proaktívnej podpory pre virtuálnu infraštruktúru, operačné systémy, vybrané aplikácie a zálohovanie uvedené v Oblasti č. 1 a Oblasti č. 2: | Podpora pri stanovení diagnostiky a rýchlejšieho vyriešenia vzniknutého problému, konzultácie pri riešení problémov vyskytujúcich sa v aktuálne podporovaných produktoch. |
Podrobnosti požadovanej proaktívnej podpory pri prístupe a získavaní informácií: | Technické pokyny, návrhy riešení, informácie o vývoji a dostupnosti produktov, oznamy o ukončení podpory; podobnosti o známych problémoch vrátane náhradných riešení;sprostredkovanie odborných článkov. |
Požaduje sa projektový manažment minimálne v rozsahu 1 MD mesačne a to najmä: | Riadenie a koordinácia projektového tímu vo fáze preberania podpory ako aj vo fáze poskytovania podpory, pravidelné stretnutia pracovnej skupiny min. 1x mesačne. |
Požaduje sa evidencia zásahov na on-line portáli HelpDesku dodávateľa s oddelenými a zabezpečenými prístupmi pre pracovníkov objednávateľa (minimálne ssl a overovaním menom a heslom), so sledovaním statusu, časov otvorenia, prijatia a vyriešenia incidentu, s reportingom vykonaných činností a automatickou emailovou notifikáciou na definovaných riešiteľov: | Incidenty s najvyššou prioritou musia byť nahlasované telefonicky na centrálne číslo podpory dodávateľa; evidujú sa aj eskalačné procedúry pri nedodržaní časov reakcie a vyriešenia incidentu. |
Názov |
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Dodávateľ je povinný do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy preukázať objednávateľovi, že je držiteľom certifikátov v zmysle noriem ISO 9001 a ISO 27001 alebo ekvivalentov preukazujúcich zabezpečenie kvality. |
Dodávateľ je povinný do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy preukázať objednávateľovi, že je držiteľom certifikátov/osvedčení výrobcu na VMware v nasl. rozsahu: VCP6 – min. 3 pracovníci, pre VTSP SV – min. 1 pracovník, pre VTSP NV – min. 1 pracovník a pre VTSP BC – min. 1 pracovník. |
Dodávateľ je povinný do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy preukázať objednávateľovi, že je držiteľom certifikátov/osvedčení výrobcu na NetApp v rozsahu min. 2 pracovníci pre NCDA, min. 2 pracovníci pre NCIE a min. 1 pracovník pre NATSP. |
Dodávateľ je povinný do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy preukázať objednávateľovi, že je držiteľom certifikátov/osvedčení výrobcu na Veeam v rozsahu min. 1 pracovník pre VMTSP min. ver. 7, min. 1 pracovník pre VMSP min. ver. 7 a min. 1 pracovník pre VMCE min. ver. 9. |
Dodávateľ je povinný do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy preukázať objednávateľovi, že je držiteľom certifikátov/osvedčení Microsoftu a to: MCTS –Microsoft Exchange Server pre min. ver. 2010-Configuration, MCTS –Windows Server pre min. ver. 2008-Active Directory Configuration, MCITP - Enterprise Messaging Administrator Exchange pre min. ver. 2010, MCSA - Windows Server pre min. ver. 2008, MCTS - Windows Server pre min. ver. 2008 Applications Infrastructure Configuration, MCTS - Windows Server pre min. ver. 2008 Network Infrastructure. |
Dodávateľ je povinný do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy preukázať objednávateľovi, že v oblasti projektového manažmentu je držiteľom certifikátu min. úrovne ITIL Foundation – certifikácia pre riadenie IT služieb a procesov prevádzky v rozsahu min. 1 pracovník. |
Nepredloženie požadovaných certifikátov a osvedčení sa bude považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom. |
Zmluvná cena bude fakturovaná v pravidelných mesačných platbách počas doby trvania zákazky na základe faktúr zasielaných dodávateľom prostredníctvom poštového podniku. Dodávateľ nie je oprávnený navýšiť si cenu o žiadne položky (doprava a pod.). |
Súčasťou dodávky je vykonávanie požadovaných služieb v uvedenom rozsahu v týchto okresoch: Bratislava, Banská Bystrica, Dubnica nad Váhom, Trnava, Košice, Hlohovec, Levoča, Nitra, Prešov, Ružomberok, Martin, Trenčín, Levice, Žilina a Rimavská Sobota. Konkrétne adresy miest inštalácie budú dodávateľovi oznámené bezodkladne po uzavretí zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie tejto zmluvy v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo a funkcia. |
Dodávateľ do 7 pracovných dní od uzavretia Zmluvy preukáže, že disponuje vlastným systémom na nahlasovanie porúch v režime 24x7 a to minimálne telefonicky, e-mailom s centrálnou adresou monitorovanou počas poskytovania servisu a on-line web portálom dostupným pre Objednávateľa pre evidenciu servisných zásahov a sledovaním priebehu riešenia a času plnenia požadovaného SLA. |
Maintenance výrobcov HW a SW (Support and Subscription) zabezpečí Objednávateľ. Nasadenie obnovy supportov bude realizované Dodávateľom na základe emailovej výzvy Objednávateľa do 10 pracovných dní od doručenia výzvy, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
Šagátova 1, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
01.08.2018 00:00 — 31.07.2020 23:59
1,00 celý rozsah
101 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.07.2018 12:18
11.07.2018 12:00
11.07.2018 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.07.2018 12:43 - Vstupná ponuka | 100 999,20 | € | Cena s DPH |
06.07.2018 08:44 - Najvýhodnejšia ponuka | 100 998,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: