00307149
Obec Kozárovce
Obecný úrad č.685, Kozárovce, 93522, SVK
31681051
MEVA-SK s.r.o. Rožňava
Krátka 574, Brzotín, časť Bak, 04951, SVK
Záhradné kompostéry
Kompostér, doprava
Tovar, Služba
1. Záhradné kompostéry
|
|
---|---|
Funkcia |
Spracovanie biologicky rozložiteľného odpadu zo záhrad a z domácností na kompost |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Záhradný kompostér | ks | 730 | ||
Objem kompostéra (vnútorný) | l | 1000 | ||
Váha kompostéra | kg | 28 | ||
Výška | cm | 120 | ||
Hrúbka steny | mm | 7 | ||
Záruka (výrobcu) | rok | 5 | ||
Životnosť | rok | 15 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kompostér -popis | Uzatvárateľná nádoba bez dna, vetracie otvory po celom obvode, kompostér vyberateľný po celom obvode kompostéra |
Kompostér - vlastnosti | vrchný kryt na pántoch, pre pohodlné plnenie, poistka na poklop proti vetru, systém zabraňujúci upchávaniu vetracích otvorov, biologickým odpadom zvnútra kompostéra |
Kompostér - Vetranie | Vetracie otvory s vnútorným rebrovaním po celej ploche stien. |
Kompostér - Použitý materiál | UV stabilizovaný, podiel recyklovanej zložky min. 50 %. |
Teplota stabilizovania | Od - 40°C do + 80°C |
Kompostér - Obsluha | Súčasťou dodávky každého kompostéra musia byť návody na obsluhovanie kompostérov a brožúra správneho kompostovania |
Minimálne obsahové náležitosti Návodu na obsluhu reps. letáku ku kompostavaciemu zásobníku: | Odporúčaná veľkosť letáku je formát A4. Leták má byť dobre čitateľný, prehľadný a ľahko pochopiteľný pre širokú verejnosť, t. j. pre všetky vekové skupiny obyvateľov. |
Návod, resp. leták musí obsahovať (1): Čo sa môže kompostovať v kompostovacom zásobníku? [V predmetnom bode je potrebné uviesť vhodné a nevhodné suroviny, resp. materiály na kompostovanie.] | V zmysle vzoru s minimálnymi obsahovými náležitosťami,ktorý tvorí prílohu č. 2 Príručky pre žiadateľa v rámci výzvyOPKZP-PO1-SC111-2017-23Návod, resp. leták musí obsahovať (1): Čo sa môže kompostovať |
Návod, resp. leták musí obsahovať (2): Zásady správneho kompostovania v kompostovacom zásobníku. [V predmetnom bode je potrebné uviesť ako postupovať pri kompostovaní, napr. ako zabezpečiť správnu veľkosť materiálu, ako premiešavať kompost, ako zabezpečiť prístup vzduchu, ako zabezpečiť správnu vlhkosť, dĺžka kompostovania, kedy je kompost zrelý/použiteľný, atď.] | V zmysle vzoru s minimálnymi obsahovými náležitosťami, ktorý tvorí prílohu č. 2 Príručky pre žiadateľa v rámci výzvy OPKZP-PO1-SC111-2017-23 |
Návod, resp. leták musí obsahovať (3): Najčastejšie chyby pri kompostovaní v kompostovacom zásobníku. [V tomto bode je potrebné uviesť napr. ako predchádzať zápachu kompostovaného materiálu, ako predchádzať nadmernému výskytu mušiek, atď.] | V zmysle vzoru s minimálnymi obsahovými náležitosťami, ktorý tvorí prílohu č. 2 Príručky pre žiadateľa v rámci výzvy OPKZP-PO1-SC111-2017-23 |
Návod, resp. leták musí obsahovať (4): Správne využitie hotového kompostu.[Stručný popis využitia hotového kompostu v domácnosti, resp. v záhrade. Výhody kompostovania. Dávkovanie kompostu.] | V zmysle vzoru s minimálnymi obsahovými náležitosťami, ktorý tvorí prílohu č. 2 Príručky pre žiadateľa v rámci výzvy OPKZP-PO1-SC111-2017-23 |
Názov |
Vrátane dopravy a vyskladnenia na miesto plnenia podľa pokynov Objednávateľa |
Vrátanie zaškolenia obyvateľov v rozsahu max. 1,5 hodiny |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Ceny uvedené s DPH a bez DPH. |
Úspešný uchádzač predložením ponuky a akceptovaním všeobecných zmluvných podmienok EKS berie tiež na vedomie skutočnosť, že táto zmluva sa uzatvára v rámci predloženia žiadosti o nenávratný finančný príspevok z Operačného programu Kvalita životného prostredia 0PKZP-P01-SC111-2017-23. |
Táto zmluva nadobudne účinnosť až po schválení žiadosti o NFP a po overení procesu verejného obstarávania poskytovateľom NFP. Ak nedôjde k schváleniu žiadosti o NFP a ku kladnému overeniu procesu verejného obstarávania nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy. |
Ak výsledok overenia procesu verejného obstarávania nebude kladný, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom (dodávateľom) stane účinnou. Po doručení správy z overenia procesu verejného obstarávania prijímateľ (objednávateľ) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa. |
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy: podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek.Rozpočet bude obsahovať jednotkovú cenu v členení bez DPH, DPH a cenu s DPH, cenu celkom za predmet zákazky v členení: bez DPH , DPH a cenu s DPH celkom |
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy: obchodnú značku a typ jednotlivých druhov s presným číselným označením tovaru |
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy : dokumenty preukazujúce splnenie technických parametrov a vlastností podľa požiadaviek Objednávateľa (napr. produktový list, a pod.) |
Objednávateľ na základe predložených dokumentov rozhodne či vysúťažené tovary spĺňajú technické či užívateľské požiadavky. Ak dôjde k rozporu prípadne z predložených dokumentov nebude možné zhodu posúdiť, Objednávateľ vyzve Dodávateľa na doplnenie predložených dokumentov. |
Ak po doplnení dokumentov nie je možné jednoznačne posúdiť zhodu s požiadavkami. Objednávateľ má právo jednostranne od tejto zmluvy odstúpiť. |
Dodávateľ dodá nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Nesplnenie akejkoľvek funkčnej alebo technickej špecifikácie predmetu zákazky, alebo nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, ktoré oprávňuje verejného obstarávateľa odstúpiť od zmluvy v zmysle platných OPET. |
Dodávateľ sa zaväzuje vykonať záručné opravy a dodať náhradné diely po telefonickej, e-mailovej alebo písomnej objednávky resp. reklamácie najneskôr do 10 pracovných dní od jej obdržania. V prípade nedostupnosti náhradných dielov je povinný okamžite objednávateľa o uvedenej skutočnosti oboznámiť. |
Požaduje sa 5 ročná záruka od výrobcu kompostérov. |
Objednávateľ požaduje dodať celý predmet zákazky naraz. |
Pri nedodaní predmetu zmluvy v stanovenej lehote je Objednávateľ oprávnený účtovať penále vo výške 0,05 % zo zmluvnej ceny s DPH za každý začatý deň omeškania. |
Názov | Upresnenie |
Certifikáty, atesty, prehlásenia o zhode | Preukazujúce kvalitatívne parametre výrobkov |
Kozárovce č.d. 685, 935 22 Kozárovce, Kozárovce, Levice, Nitriansky, Slovenská republika
31.08.2018 10:00 — 31.01.2019 15:00
1,00 ks
120 450,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.06.2018 15:19
04.07.2018 09:45
04.07.2018 10:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.06.2018 22:38 - Vstupná ponuka | 120 450,00 | € | Cena s DPH |
04.07.2018 09:43 - Najvýhodnejšia ponuka | 119 400,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: