17336007
Fakultná nemocnica Nitra
Špitálska 6, Nitra, 95001, SVK
31365078
PosAm, spol. s r.o.
Bajkalská 28, Bratislava, 82109, SVK
Multilicencia kancelárskeho balíka Office Standard 2016 OLP NL GOV
multilicencie, licencie, kancelársky balík
Tovar, Služba
1. Technická špecifikácia predmetu zákazky
|
|
---|---|
Funkcia |
Multilicencia kancelárskeho balíka Office Standard 2016 OLP NL GOV - minimálna funkčná špecifikácia |
Licencia aplikačného softvérového balíka obsahujúca vzájomné prepojenie a spolupracujúce aplikácie ako textový editor, tabuľkový editor, program na tvorbu prezentácií, program na tvorbu poznámok, program na prácu s elektronickou komunikáciou s jednotným ovládacím rozhraním umožňujúcich vytvárať dokumenty podporujúce štandard Open XML a konverziu vytváraných dokumentov do pdf formátu minimálne s možnosťami: |
- tvorby a editácie textových dokumentov, kontroly pravopisu, práce s integrovaným editorom obrázkov, podpory práce viacerých užívateľov na jednom dokumente súčasne, pri otváraní a editovaní štandardných formátov doc., docx., zachováva presný formát a tvar textu, |
- tvorby a editácie tabuliek a grafov, vyhľadávania a filtrovania údajov, vytvárania kontingenčných, podmieneného formátovania, vytvárania minigrafov (graf v jednej bunke), práce s integrovaným editorom obrázkov, podporou práce viacerých užívateľov na jednom dokumente súčasne. Pri otváraní a editovaní štandardných formátov xls., xlsx., zachováva presný formát a tvar tabuliek, |
- vytváranie a editácia prezentácií s možnosťou vkladania textového, grafického a multimediálneho obsahu vrátane ich editácie, podporou práce viacerých užívateľov na jednom dokumente súčasne, |
- práce s neštruktúrovanými dokumentmi, vkladania obsahu s väzbou na zdrojový dokument, podpory verzionovania poznámok, podpory práce viacerých užívateľov na jednom dokumente súčasne, |
- práce s elektronickou poštou, plánovania času, manažmentu úloh, správy kontaktov, tímovej spolupráce, zobrazovania e-mailov vo forme komunikačného vlákna pre jednotlivé konverzácie, väzby a sociálne siete, |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Multilicencia kancelárskeho balíka Office Standard 2016 OLP NL GOV | ks | 250 | ||
Zaškolenie technického personálu k používaniu/aplikovaniu multilicencie | hod. | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Jazyk | slovenský jazyk (SLOVAK) |
Minimálny obsah kancelárskeho balíka | textový editor, tabuľkový editor, program na tvorbu prezentácií, program na prácu s elektronickou komunikáciou. |
Popis | multilicencia s možnosťou centralizovanej správy, hromadnej inštalácie a konfigurácie. |
Typ multilicencie | trvalá multilicencia, bez časového obmedzenia |
- | automatická aktivácia v lokálnej sieti, v doménovom prostredí, aktivácia cez internet |
- | umožňuje downgrade – prechod na nižšiu verziu |
- | umožňuje previesť licenciu na iné PC (licencia nie je viazaná na hardvér) |
- | jeden inštalačný kľúč |
Aplikácie obsiahnuté v sade kancelárskeho balíku musia podporovať pokročilú funkcionalitu: | vytváranie dokumentov a e-mailov chránených technológiou IRM |
- | spravované priečinky programu na prácu s elektronickou komunikáciou a retenčná politika poštovej schránky |
- | vytváranie čiarových kódov a štítkov v dokumentoch |
- | export tabuliek programu tabuľkového editora na server SharePoint |
- | správa súborov zaradených do obehu dokumentov |
- | publikovanie snímok programu na tvorbu prezentácií do knižnice snímok na server Share Point |
- | mapovanie XML schémy na dokumenty programov Excel a Word |
- | začlenenie formulárov InfoPath do aplikácií textového editora, tabuľkového editora, programu na tvorbu prezentácií, programu na tvorbu poznámok, programu na prácu s elektronickou komunikáciou |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Dodávateľ predloží doklad o skutočnosti, že produkt bol zakúpený od oficiálneho distribútora do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
Dodávateľ je povinný predložiť do 5 pracovných dní Certifikát Microsoft Gold Competency Partner, vydaný spoločnosťou Microsoft oprávňujúci ponúkať produkt. |
Objednávateľ požaduje dodať predmet zákazky v množstve a kvalite podľa technickej špecifikácie uvedenej v zmluve v súlade s osobitnými požiadavkami na plnenie. |
Nedodržanie uvedenej technickej špecifikácie a osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy. Nedodržaním technickej špecifikácie a osobitných požiadaviek na plnenie, objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy. |
Zmluvné strany sa dohodli, že podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho má predávajúci zakázané previesť svoje pohľadávky vzniknuté na základe Zmluvy a/alebo z nej vyplývajúce na inú osobu. Ak predávajúci túto dohodu s kupujúcim nerešpektuje a postúpi pohľadávku napriek dohodnutému zákazu, ani dobrá viera postupníka, ktorý o tomto zákaze nevedel, nemôže zabrániť absolútnej neplatnosti zmluvy o postúpení pohľadávky podľa § 39 Občianskeho zákonníka. |
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov | |
Pôvodná hodnota | Dodávateľ je povinný predložiť do 5 pracovných dní Certifikát Microsoft Gold Competency Partner, vydaný spoločnosťou Microsoft oprávňujúci ponúkať produkt. |
Navrhnutá hodnota | Rozpor voci poziadavke Certifikát Microsoft Gold Competency Partner |
Dodanie pozadovanych licencii nevyzaduje Certifikát Microsoft Gold Competency Partner , preto tuto poziadavku povazujeme za ucelovu a ziadame ju vypustit. Dakujem
Špitálska 6, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
12.07.2018 07:00 — 31.12.2018 15:00
1,00 celý predmet zákazky
69 417,50
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
04.07.2018 08:05
10.07.2018 11:00
10.07.2018 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.07.2018 09:33 - Vstupná ponuka | 69 416,00 | € | Cena bez DPH |
09.07.2018 11:43 - Najvýhodnejšia ponuka | 67 830,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: