00606707
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK
50197975
Surgitech s. r. o.
Pri suchom mlyne 58, Bratislava, 81104, SVK
Operačný stôl
stôl na operačné sály
Tovar, Služba
1. Operačný stôl
|
|
---|---|
Funkcia |
Operačný stôl pre potreby polohovania pacienta na operačnom sále. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Maximálna nosnosť operačného stola v akejkoľvek polohe bez obmedzenia (reverzná poloha, max. longitudálne posun atď) | kg | 180 | ||
Motorizované výškové nastavenie v minimálnom rozsah | mm | 600 | 1050 | |
Motorizovaný náklon dosky stola (trendelenburg/antitrendelenburg) v minimálnom rozsahu | stupne | -25° | +35° | |
Motorizovaný laterálny sklon minimálnom rozsahu | stupne | -20° | +20° | |
Motorizovaný kombinovaný sklon trendelenburg/laterál minimálnom rozsahu | stupne | 25° / 20° | ||
Motorizovaný sklon chrbtového dielu minimálnom rozsahu | stupne | -40° | +70° | |
Motorizovaný sklon nožného dielu minimálnom rozsahu | stupne | -90° | +60° | |
Motorizovaný longitudálny posun dosky stola | mm | 310 | ||
Počet možných lekárom definovaných prednastavení polôh stola | počet | 10 | ||
Počet výrobcom preddefinovaných polôh stola | počet | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Mobilný operačný stôl s motorizovanými sklonmi a polohovaním: zdvih stola, chrbtový diel, nožný diel, longitudálny posun stola | áno |
Možné ovládanie stola: záložné na nohe stola, diaľkové bezdrôtové a nožné | áno |
Diaľkový bezdrôtový ovládač stola s displejom zobrazujúci stav polohy stola. | áno |
4 preddefinované polohy stola: 0-poloha, flex poloha, reflex poloha, poloha kresla (beach chair) a pamäť pre ďalších 10 nastavení | áno |
Obojstranné polohovanie (normálna aj reverzná poloha) | áno |
Navzájom vymeniteľné segmenty stola hlavový a chrbtový za nožný vďaka rovnakému rozhraniu hlavnej dosky a to rýchloupínacím systémom bez skrutkovania | áno |
Tri styčné plochy pre vysokú stabilitu stola s elektricky zaťahovacím podvozkom | áno |
Rovná plocha podvozku bez úzkych priestorov pre jednoduché čistenie | áno |
Požaduje sa usadenie základne priamo na podlahu pre maximálnu stabilitu stola - počas operácie. | áno |
Zúžený profil podstavy podvozku pre dobrý prístup k pacientovi | áno |
Vybavenosť stola: | |
- mobilná základňa stola s hlavnou doskou s matracou a s elektricky ovládaním rozhraním pre nožné diely aj chrbtový diel | 1 ks |
- bezkáblový diaľkový ovládač s nabíjacou stanicou | 1 ks |
- nožný diel s matracou z 2 častí s minimálne 2 kĺbmi pre vyklopenie do strán do tzv. U profilu | 1 ks |
- chrbtový diel s matracou | 1 ks |
- hlavový 2 kĺbový diel s matracou | 1 ks |
- postranné podpery ramien, výškovo nastaviteľné s guľovým kĺbom pre rôzne polohovanie | 2 ks |
- rám zásteny anestéziológa so závesom na ruku | 1 ks |
- kolenné podpery typ Goepel (1 pár=2ks) | 1 pár |
- 3 kĺbové rameno pre bočnú podperu pacienta | 2 ks |
- bočná podpera pacienta s matracou (rozmery cca 100x170x100mm) | 2 ks |
Všetky komponenty a súčasti stola musia byť vybavené matracmi-polstrovaním a diely dosku stola bočnými eurolištami pre uchytenie príslušenstva | áno |
Matrace z dvojvrstvovej antidekubitnej peny a vodeodolným poťahom s protišmykovou a tepelne izolujúcim poťahom. | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Požaduje sa dodať nový, nepoužívaný tovar, ktorý je predmetom zmluvy. |
Vrátane inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného tovaru na mieste plnenia a zaškolenia personálu. |
Požaduje sa v zmysle § 340 b ods. 5 Zákona č. 513/1991 Z. z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS. |
Požaduje sa záručná lehota v trvaní min. 24 mesiacov. |
Požaduje sa predložiť v lehote najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy: podrobný technický opis a manuál ponúkaného tovaru s uvedením obchodného názvu, resp. typového označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaného tovaru (manuál môže byť na elektronickom médiu). |
Požaduje sa predložiť v lehote najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy: vyhlásenia zhody a doplňujúce podklady k nim, certifikáty vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov. |
Požaduje sa predložiť v lehote najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy: podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky, ktorý bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej zmluvy. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ: |
1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom 18.2 písm. a) OPET z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo týchto VZP podstatným spôsobom, |
2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS. |
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do št. rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
Dodávateľ musí mať zahrnuté v jednotkovej cene prípadného ekvivalentného riešenia všetky povinnosti a náklady spojené s použitím ekvivalentu, zabezpečenia údajov, osvedčení, (ak sú pre použitie ekvivalentného riešenia potrebné). Dodávateľ je povinný do 7 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, predložiť v elektronickej forme na adresu kontaktnej osoby, zoznam použitých ekvivalentných riešení. |
Dodávateľ je povinný do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvného vzťahu bez vyzvania objednávateľa, doručiť kontaktnej osobe objednávateľa elektronickou formou: |
a) štruktúrovaný rozpočet cien s uvedením - jednotková cena za MJ v EUR bez DPH, sadzba DPH v %, jednotková cena za MJ v EUR s DPH, celková cena predmetu zákazky v EUR bez DPH, celková cena predmetu zákazky v EUR s DPH. V predloženom rozpočte je dodávateľ povinný uviesť kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
b) v prípade, že vymedzenie predmetu tejto zmluvy, jej opis alebo technické špecifikácie odkazujú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ umožňuje ekvivalentné riešenie/variant. Dodávateľ je v prípade predloženia ekvivalentu povinný preukázať zhodu s minimálnymi požadovanými parametrami uvedenými v technickej špecifikácií k predmetu plnenia za splnenia podmienky neprekročenia maximálnych parametrov. |
c) v prípade dodania ekvivalentu, dodávateľ predloží návrh plnenia predmetu zmluvy spolu so všetkými navrhovanými parametrami. V prípade, že ekvivalentný návrh nebude spĺňať min. požiadavky objednávateľa uvedené v „Technickej špecifikácií tejto zmluvy“ objednávateľ si vyhradzuje právo neprijať ekvivalent. |
d) ak zmluvným dodávateľom je dodávateľ, ktorý je alebo bol dodávateľom predmetu zákazky u objednávateľa a zároveň ponúka rovnaký tovar, ako dodáva alebo dodával, a tento spĺňa minimálne technické požiadavky uvedené v časti „Špecifikácia predmetu zákazky“, v takom prípade je povinný predložiť čestné vyhlásenie, v ktorom prehlási, že ním ponúkaný tovar je totožný s tovarom, ktorý v súčasnosti dodáva alebo dodával objednávateľovi a ktorý zároveň spĺňa všetky minimálne požiadavky uvedené v časti „Špecifikácia predmetu zákazky“. |
e) v prípade, ak dodávateľ má v úmysle zadať časť plnenia subdodávateľovi, je povinný postupovať v súlade s príslušnými ustanoveniami OPET a zákona o VO. Nepredložením požadovaného dokladu má objednávateľ za to, že dodávateľ nemá v úmysle zadať časť plnenia subdodávateľovi. |
Dodávateľ je povinný najmenej 2 pracovné dni pred dňom dodania v čase od 08:00 do 15:00 h. kontaktovať Objednávateľa - Referát zdravotníckej techniky o dodaní predmetu zmluvy. |
Dodávateľ v zmluvnej cene predmetu zákazky zahrnie všetky ekonomicky oprávnené náklady vynaložené v súvislosti s dodávkou tovaru (napr. náklady za tovar, obstaranie tovaru, náklady na dopravu na miesto dodania, náklady na obalovú techniku a balenie, vykládku, zaškolenie). Dodávateľ nie je oprávnený zvýšiť zmluvne dohodnutú cenu z dôvodu akýchkoľvek ďalších či dodatočných nákladov na plnenie predmetu zákazky. |
Dodávateľ zabezpečí aj služby súvisiace s dodaním tovaru na miesto dodania, jeho vyložením na určenom mieste, vrátane inštalácie, naprogramovania a zaškolenia minimálne 3 osôb objednávateľa v rozsahu 1 hodiny. Uvedené služby musia byť započítané v jednotkovej cene tovaru. |
Súčasťou záväzku dodávateľa je zároveň poskytnutie písomných dokladov potrebných pre riadne a bezchybné použitie zariadenia na stanovený účel, a to najmä, no nie len výlučne: návod na použitie zariadenia v slovenskom jazyku, záručný list, preberací (akceptačný) protokol, inštalačný protokol, protokol o zaškolení zamestnancov objednávateľa s obsluhou prístroja. |
Dodací list musí mať min. náležitosti: názov a sídlo dodávateľa, názov a sídlo objednávateľa, číslo kúpnej zmluvy, názov dodaného tovaru, odtlačok pečiatky a podpis zodpovedného pracovníka dodávateľa, dátum a čas dodania tovaru. Prevzatie tovaru potvrdí osoba poverená objednávateľom svojim podpisom na dodacom liste. Potvrdený dodací list je podkladom pre vystavenie faktúry a jej prílohou, v prípade ak faktúra neslúži zároveň ako dodací list. |
Dodávateľ je povinný počas trvania záručnej doby odstrániť vady v nasledujúcich lehotách od nástupu na opravu: |
a) oprava vady, pri ktorej nie je potrebná dodávka náhradného dielu najneskôr do 48 hodín, |
b) oprava vady s dodávkou náhradného dielu najneskôr do 72 hodín. |
Splatnosť faktúr je 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
Zmluvné strany sa v súlade s § 525 ods. 2 zákona č. 40/1964 Zb. OZ v platnom znení dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. |
Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné. V prípade porušenia vyššie uvedeného je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty a to vo výške 20%, z výšky postúpenej pohľadávky. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi. |
Do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy automatizovaným systémom prostredníctvom ET, teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zmluvy sa požaduje predložiť od dodávateľa na adresu objednávateľa - Referát zdravotníckej techniky: |
a) Prospektový materiál ponúkaného tovaru (v listinnej podobe, alebo na CD/DVD nosiči), ktorý musí obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností a podrobný technický popis ponúkaného prístroja, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaných prístrojov. |
b) CE certifikát a Declaration of Conformity vydanými autorizovanými osobami, alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov s technickými špecifikáciami zariadenia ako neoverené kópie. |
c) Vyhlásenie o zhode. |
Názov
Operačný stôl
Operačný stôl
Uvedené hodnoty a parametre sú diskriminačné a uprednostňujú konkrétneho dodávateľa. Žiadame upraviť parametre, odstrániť diskrimináciu a umožniť predloženie ekvivalentu. Požadujeme povoliť toleranciu +/-10% z požadovaných hodnôt.
Technické špecifikácie položky
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | Tri styčné plochy pre vysokú stabilitu stola s elektricky zaťahovacím podvozkom | áno |
Navrhnutá hodnota | - | - |
Požadujeme odstrániť diskriminačný parameter
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | Požaduje sa usadenie základne priamo na podlahu pre maximálnu stabilitu stola - počas operácie. | áno |
Navrhnutá hodnota | - | - |
Požadujeme odstrániť diskriminačný parameter.
Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
04.07.2018 12:00 — 17.08.2018 12:00
1,00 ks
65 693,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
26.06.2018 11:35
29.06.2018 12:00
29.06.2018 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.06.2018 15:02 - Vstupná ponuka | 65 690,00 | € | Cena bez DPH |
29.06.2018 11:33 - Najvýhodnejšia ponuka | 65 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: