00156621
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
Dobrovičova 12, Bratislava, 81266, SVK
48280640
FIERNO s.r.o.
Moyzesova 11, Fiľakovo, 98601, SVK
Dodanie archivačných úložných boxov
archivačné úložné boxy
Tovar, Služba
1. zabezpečenie archivačných úložných boxov
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je zabezpečenie dodania archivačných úložných boxov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
archivačný úložný box | ks | 6000 | ||
šírka | mm | 295 | ||
dĺžka | mm | 395 | ||
výška | mm | 325 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
archivačný úložný box | ľahko zostaviteľný, so sklápacím vekom na vrchnej strane a s bočnými otvormi na prenášanie, |
archivačný úložný box | materiál: 3 vrstvová lepenka |
archivačný úložný box | nosnosť: statická 59 kg |
archivačný úložný box | nosnosť: dynamická 45 kg |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Miestom plnenia je sídlo Objednávateľa. |
Dodávateľ predloží do 3 dní pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy kontaktnej osobe Objednávateľa podrobný rozpočet predmetu zákazky v EUR bez DPH/v EUR s DPH, vrátane fotografie a technickej špecifikácie predmetu zákazky (uvedenie konkrétneho typu výrobku) za účelom overenia požadovaných vlastností a kontaktné údaje osoby, ktorá je za Dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia zmluvy (meno a priezvisko, email, telefónne číslo) |
Dodávateľ predloží predmet zákazky v rozloženom stave. |
Poskytovanie predmetu zákazky sa uskutočňuje na základe priebežných samostatných písomných objednávok doručených Objednávateľom Dodávateľovi najneskôr 5 kalendárnych dní pred dodaním predmetu zákazky. |
Dodávateľ oznámi Objednávateľovi minimálne 3 pracovné dní pred dodaním predmetu zákazky termín a hodinu dodania. |
Odovzdanie a preberanie plnenia predmetu zákazky sa uskutoční na základe dodacieho listu vystavené na základe objednávky. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celý objem predmetu zákazky. |
Požaduje sa platby za plnenie realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry. Faktúra musí byť doručená v 3 vyhotoveniach a musí obsahovať jednotkovú cenu položky bez DPH, výšku DPH, jednotkovú cenu položky s DPH, celkovú cenu za predmet zákazky bez DPH, celkovú cenu za predmet zákazky s DPH. |
Faktúra je splatná do 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
Nedodržanie určených osobitných požiadaviek na plnenie bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok tejto zákazky. V prípade nedodržania určených osobitných požiadaviek na plnenie v tomto formulári je Objednávateľ oprávnený zákazku neprijať a odstúpiť od zmluvy. V prípade podstatného porušenia zmluvných podmienok je Objednávateľ oprávnený si uplatniť zmluvnú pokutu vo výške 100 EUR za každé jednotlivé porušenie. |
Dobrovičova 12, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 celok
33 408,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.06.2018 13:56
03.07.2018 10:00
03.07.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.06.2018 14:01 - Vstupná ponuka | 33 408,00 | € | Cena s DPH |
03.07.2018 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 16 080,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: