37808427
Žilinský samosprávny kraj
Komenského 48, Žilina, 01109, SVK
51662787
KASON, s.r.o.
Dvorčianska 815 , Nitra, 94905, SVK
IKT vybavenie hospodárskej budovy v Budatíne
Televízor, Smart LED, HDMI,
Tovar, Služba
1. IKT vybavenie hospodárskej budovy v Budatíne
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodanie 2 ks SMART LED televízorov do výstavnej siene hospodárskej budovy v areáli Budatínskeho hradu v Žiline |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Televízor SMART LED | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Televízor SMART LED min. parametre: | uhlopriečka 119 cm, |
Televízor SMART LED min. parametre: | MCI 500, |
Televízor SMART LED min. parametre: | FullHD 1920x1080, |
Televízor SMART LED min. parametre: | DVB-S2/T2/C, |
Televízor SMART LED min. parametre: | 3x HDMI, 3x USB, CI, SCART, MHL, LAN, HbbTV, WiFi, |
Televízor SMART LED min. parametre: | Miracast/Widia, WebOS |
Televízor SMART LED min. parametre: | webový prehliadač, energ. trieda A + |
Názov |
1. Zákazka je financovaná z prostriedkov EÚ, platia pre ňu Osobitné ustanovenia o Zákazkách financovaných z fondov EÚ uvedených v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska. |
2. Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou tovaru, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej Objednávateľom ako prijímateľom NFP za účelom financovania predmetných tovarov, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ, najmä zákona č. 528/2008 Z.z. o pomoci a podpore poskytovanej z fondov EÚ v znení neskorších predpisov a zákona č. 357/2015 Z.z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov a |
a príslušnej Zmluvy o NFP a jej príloh vrátane Všeobecných zmluvných podmienok pre také zmluvy a poskytnúť týmto orgánom riadne a včas všetku potrebnú súčinnosť. |
3. Dodanie tovaru vrátane dopravy a vynesenia na miesto plnenia. |
4. Dodanie tovaru spolu s faktúrou a dodacím listom, ktoré obsahujú všetky náležitosti v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v SR a v súlade s platnými obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
5. Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky/ plnenia nový, nesmie byť používaný alebo opotrebovaný. |
6. Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky/plnenia naraz jednou dodávkou. |
7. Dodávateľ je povinný uviesť na faktúre cenu bez DPH, výšku DPH a cenu s DPH celkom a aj k jednotlivým položkám. |
8. Zmluvné strany berú na vedomie a rešpektujú, že Zákazka financovaná z fondov EÚ, ohľadom ktorej sa uzatvára Zmluva jedným z Kontraktačných postupov Trhoviska, bude predmetom kontroly verejného obstarávania realizovaného cez elektronické trhovisko zo strany príslušného oprávneného orgánu. Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od Zmluvy odstúpiť. |
9. Objednávateľ požaduje od dodávateľa predloženie rozpočtu predmetu zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
10. Objednávateľ požaduje, aby súčasťou rozpočtu a aj faktúry, bolo uvedené číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS, s ktorým objednávateľ oboznámi dodávateľa po uzavretí zmluvy. |
11. Dodávateľ je povinný predložiť typové označenie tovarov, ktoré sú predmetom plnenia a detailnú obrazovú ukážku každého ponúkaného tovaru s podrobnou špecifikáciou – opisom technických vlastností, do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
12. Objednávateľ do 3 dní od uzavretia zmluvy oznámi dodávateľovi poverenú osobu objednávateľa. |
13. Dodávateľ je povinný odovzdať tovar v mieste plnenia len tejto poverenej osobe objednávateľa, ktorá vykoná obhliadku tovaru a skontroluje doklady dodávané spolu s tovarom. |
14. Požadované technické vlastnosti sú uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky ako minimálne. V prípade ak budú zistené, že tovar nezodpovedá minimálnej požadovanej technickej špecifikácii predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať. |
15. Dodávateľ je povinný písomne predložiť Objednávateľovi na schválenie každého subdodávateľa v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska, veria 3.3, účinná od dňa 01. 03. 2018 - 2. časť: VZP čl. VI bod 6.1.8. |
16. Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi kontaktné údaje osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
17. Nedodržanie Osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za porušenie povinnosti podľa Zmluvy podstatným spôsobom a Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť. |
Hospodárska budova v areáli Budatínskeho hradu, Žilina, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
09.07.2018 09:00 — 23.07.2018 12:00
1,00 Kompletná dodávka predmetu zákazky
1 190,83
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.06.2018 15:07
02.07.2018 09:00
02.07.2018 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.07.2018 08:56 - Vstupná ponuka | 1 190,82 | € | Cena s DPH |
02.07.2018 08:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 190,81 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: