• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.06.2018 12:50
  •    Predkladanie ponúk
    28.06.2018 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    28.06.2018 15:07
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.06.2018 15:20

Detail zákazky Z201827427

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.06.2018 12:50
  •    Predkladanie ponúk
    28.06.2018 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    28.06.2018 15:07
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.06.2018 15:20

Základné údaje

Z201827427

OF-168034

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3530386

Objednávateľ

654302

Stredná odborná škola obchodu a služieb, Mojmírova 99/28, Piešťany

Mojmírova 99/28, Piešťany, 92101, SVK

Dodávateľ

35743565

MAGNA ENERGIA a.s.

Nitrianska 18/7555 , Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávanie elektrickej energie

elektrická energia, elektrina, dodávka elektrickej energie

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávanie elektrickej energie
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávanie elektrickej energie po dobu 12 mesiacov do 3 odberných miest (OM) špecifikovaných odberateľom vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlky (v čase od 00:00 hod. dňa 01.07.2018 do 24:00 hod. dňa 30.06.2019) a zabezpečenie distribúcie podľa predmetu zákazky v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete
Predmetom zákazky je dodávanie elektrickej energie formou združenej dodávky, vrátane zabezpečenia distribučných služieb. Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam, prevádzkovému poriadku PDS a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR v platnom znení
Predmetná ponuka musí obsahovať cenu za: elektrickú energiu, distribúciu el.energie, vrátane všetkých ostatných nákladov - čiže aj za všetky ostatné zložky, ktoré budú fakturované: silovú zložku vrátane ceny za odchýlku, poplatok za systémové služby, pevné mesačné poplatky, poplatky za odvod do národného jadrového fondu a všetky ostatné náklady súvisiace s dodávkou elektrickej energie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná spotreba na OM (odbernom mieste) č.1 na 12 kalendárnych mesiacov  (1.7.2018 - 30.6.2019) - jednotná tarifa kWh 24 400
Predpokladaná spotreba na OM (odbernom mieste) č.2 na 12 kalendárnych mesiacov (1.7.2018 - 30.6.2019)  - vysoká tarifa kWh 1 950
Predpokladaná spotreba na OM (odbernom mieste) č.2 na 12 kalendárnych mesiacov (1.7.2018 - 30.6.2019)  - nízka tarifa kWh 3 760
Predpokladaná spotreba na OM (odbernom mieste) č.3 na 12 kalendárnych mesiacov (1.7.2018 - 30.6.2019)  - vysoká tarifa kWh 44 380
Predpokladaná spotreba na OM (odbernom mieste) č.3 na 12 kalendárnych mesiacov (1.7.2018 - 30.6.2019) - nízka tarifa kWh 15 150
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Odberné miesto č.1 Hlavná budova
EIC kód odberného miesta; číslo OM 24ZZS2093329000D; 548446
Vyúčtovacie obdobie mesačne
Elektromer trojfázový jednotarifný
Odberné miesto č.2 PPV Kaderníctvo
EIC kód odberného miesta; číslo OM 24ZZS6060410001; 557723
Vyúčtovacie obdobie k 31.12. (ukončenie kalendárneho roka)  a k 30.6. (ukončenie zmluvy)
Elektromer trojfázový dvojtarifný
Odberné miesto č.3 PPV reštaurácia
EIC kód odberného miesta; číslo OM 24ZZS2089418000F; 557725
Vyúčtovacie obdobie mesačne
Elektromer trojfázový dvojtarifný
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky elektrickej energie do odberných miest objednávateľa, vrátane distribúcie aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku, v kvalite elektrickej energie zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržania právnych predpisov
Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať objednávateľovi dohodnuté množstvo elektriny
Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené (v tomto opise/technické vlastnosti, osobitné požiadavky) majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa
Cena za dodávku elektriny musí obsahovať všetky náklady:
a) náklady silovej zložky spojené so zodpovednosťou za odchýlky spotreby €/kWh bez DPH
b) náklady distribúcie a poplatkov za odberné miesta (odvolávka na rozhodnutia URSO platné pre aktuálne obdobie, odvod do národného jadrového fondu a pod.)
Cena za 1 kWh sa vypočíta tak, že sa vydelí celková ponúknutá cena s DPH predpokladaným množstvom odberu. Z takto vypočítanej ceny za 1 kWh sa budú fakturovať rovnomerné mesačné preddavky.
Zmluvná cena počas zmluvného obdobia nebude navyšovaná oproti predpokladanému odberu el. energie v tolerancii: +30/-30 %
Ak bude skutočný odber objednávateľ vyšší ako 130 % môže dodávateľ fakturovať za každú odobratú MWh nad 130 % predpokladanej spotreby príplatok maxim. 5,00 Eur/MWh.
Cena bude uhradená v mene EUR.
Fakturovaný môže byť len skutočne nameraný stav odberu el. energie
Odpojenie od zdroja elektrickej energie sa vylučuje
Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávku elektriny chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej sadzby, matematickou chybou a pod. majú objednávateľ aj dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok.
Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote 30 dní odo dňa, kedy reklamáciu obdržala
Deň začiatku dodávky:             01.07.2018 00:00 hod.
Deň skončenia dodávky:          30.06.2019 24:00 hod.
Odberateľ je povinný uhradiť na základe fakturácie skutočnú spotrebu elektrickej energie (a nákladov s tým spojených) -  bez úhrady preddavkov pre OM č.1 a OM č.3.  Splatnosť  faktúr musí byť min. 21 dní
Pre OM č.2 budú vystavované mesačne preddavkové faktúry. Dodávateľ zašle odberateľovi po skončení každého polroka (30.06. a 31.12.) vyúčtovaciu faktúru so zohľadnením poskytnutých preddavkov pre uvedené  odberné miesto. Splatnosť vyúčtovacích faktúr musí byť min. 21 dní
Do 15 dní od uzatvorenia zmluvy (teda ešte pred samotným plnením zmluvy) dodávateľ predloží odberateľovi:
a) doklad o oprávnení podnikať v energetike - dodávke elektrickej energie na území SR podľa platnej legislatívy v rozsahu predmetu zákazky, predložením povolenia na podnikanie v energetike podľa zák. č. 251/2012 Z. z. o energetike a o zmene niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (originál alebo overenú kópiu)
b) rozhodnutie o pridelení EIC kódu (originál alebo overenú kópiu)
c) čestné prehlásenie, že má uzatvorenú rámcovú distribučnú zmluvu na obdobie od 1.7.2018 - 30.6.2019 s prevádzkovateľom distribučnej sústavy o distribúcii a prístupe do distribučnej sústavy vo vymedzenom území západoslovenského regiónu
d) čestné vyhlásenie, že má uzatvorenú zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka trhu s elektrinou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy, s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumom jej uzatvorenia
e) vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy, v ktorom bude uvedená podrobná štruktúra ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek
Porušenie akejkoľvek uvedenej požiadavky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje nižšia cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť objednávateľovi po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mojmírova 99/28, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika

01.07.2018 00:00 — 30.06.2019 23:59

89 640,00 kWh

17 700,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.06.2018 12:50

28.06.2018 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.06.2018 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 229
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.06.2018 14:28 - Vstupná ponuka 17 442,34 € Cena s DPH
28.06.2018 14:28 - Najvýhodnejšia ponuka 17 442,34 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS