00699063
Protimonopolný úrad SR
Drieňová 24, Bratislava-Ružinov, 82603, SVK
31318347
SOFOS, a. s.
Dúbravská cesta 3, Bratislava, 84546, SVK
Servery, SAN diskové pole a pásková knižnica
diskové pole, server, pásková knižnica
Tovar, Služba
1. Servery, SAN diskové pole a pásková knižnica
|
|
---|---|
Funkcia |
Obnova serverových technológií – 2 ks servery ThinkSystem SD530 alebo ekvivalent , SAN diskové pole IBM Storwize V5020 alebo ekvivalent, pásková knižnica IBM TS2900 alebo ekvivalent. |
Servery a SAN diskové pole budú ako funkčný celok vytvárať vysoko dostupné virtualizačné prostredie pre prevádzkované informačné systémy. |
Pásková knižnica bude slúžiť pre vytváranie archivačnej zálohy. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Server | ks | 2 | ||
SAN diskové pole | ks | 1 | ||
Pásková knižnica | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Server | |
Vyhotovenie | 2 servery polovičnej šírky osadené v jednom 2U chassis (2U4N) |
Vybavenie chassis: | |
Rozmery | 2U výška, plná hĺbka, 19“ šírka, kompletná rack montážna súprava |
Pozície pre nezávislé servery | 4 ks |
LAN rozhrania | 8 ks 10Gb Base T RJ45 |
PCIe rozhrania | 4 ks 3.0 x16 polovičný profil |
Zdroj napájania | 2 ks redundantný Hot-swap 2000W Platinum |
System Management Module | 1 ks Hot-swapový s rozhraniami 1 x RJ45, 1 x USB. Možnosť reťazenia chassis so spoločným manažmentom |
Chladenie | min. 4 ks vnútorné hot-swapové ventilátory |
Záruka | 3 ročná rozšírená s podporou 24x7 24h (Committed Svc Repair + YourDrive YourData) |
Iné | Ďalšie komponenty potrebné pre funkčnosť systému |
Vybavenie každého z 2 serverov: | |
Rozmery | 1U výška, polovičná šírka |
Pozície pre procesory | 2 ks |
Osadené CPU | 1 ks Intel Xeon Silver 4114 10C 85W 2.2GHz Processor alebo ekvivalent alebo výkonnejší |
Pozície pre pamäte | 8 ks zásuviek na každý procesor s podporou TruDDR4 DIMMs do 2666 MHz, RDIMMs, LRDIMMs alebo 3DS RDIMMs |
Osadená pamäť | min. 128 GB TruDDR4 2666 MHz (2Rx4 1.2V) RDIMM max. v 4 slotoch |
Radič diskov | 12 Gb SAS/SATA RAID SAS3408-based RAID (podpora úrovní RAID min. 0, 1, 10, 5, 50) |
Externé rozhrania | 1 ks 12 Gb SAS/SATA HBA 2-portový pre pripojenie externého SAN diskového poľa |
Interné diskové pozície | 6 ks hot-swapové pozície pre SAS/SATA 2.5“ plnej výšky (SSD/HDD), 2 ks M.2 SSD/NVMe |
Osadené disky | min. 2 x 2.5" Intel S4600 240GB Mainstream SATA 6Gb Hot Swap SSD alebo ekvivalenté alebo výkonnejšie |
LAN rozhranie | 2 zásuvky 10 Gb rozhranie 10GBASE-T (RJ-45) |
Grafika | Interná grafika s min. 16 MB pamäťou, maximálne rozlíšenie min. 1920x1200 32bpp pri 60Hz |
Podpora Trusted Platform Module (TPM) | Áno, verzie TPM 1.2 alebo TPM 2.0 |
Podporované operačné systémy | Microsoft Windows Server 2016, Red Hat Enterprise Linux, SUSE Linux Enterprise Server, VMware ESXi. |
Záruka | 3 ročná s podporou 9x5 s odozvou ďalší pracovný deň a výmenou v mieste inštalácie |
Iné | Ďalšie komponenty potrebné pre funkčnosť systému |
SAN diskové pole | |
Rozmery | 2U výška, plná hĺbka, 19“ šírka, kompletná rack montážna súprava |
Počet diskových pozícií | 24 ks hot-swapových pre 2,5“ SSD/HDD plnej výšky |
Osadené disky | min. 11 x 1.2TB 10K 2.5“ SAS HDD |
Radič diskov | Duálny radič s podporou kryptovania SAS/SATA Cache min. 16 GB Podpora úrovní RAID min. 0, 1, 5, 6, 10, Distributed |
Externá konektivita | 12 Gb SAS, 1 Gb iSCSI |
System Management | S možnosťou reťazenia diskových polí a spoločným manažmentom |
Zdroj napájania | Redundantný hot-swapový |
Chladenie | Redundantné hot-swapové |
Prepojovacie káble | 2 ks 1.5m 12Gb SAS (mSAS HD) |
Záruka | 3 ročná s podporou 9x5 s odozvou ďalší pracovný deň a výmenou v mieste inštalácie |
Iné | Ďalšie komponenty potrebné pre funkčnosť systému |
Pásková knižnica | |
Rozmery | 1U výška, 19“ šírka, kompletná rack montážna súprava |
Podporované mechaniky | LTO Ultrium 8, LTO Ultrium 7, LTO Ultrium 6, alebo LTO Ultrium 5 mechaniky polovičnej výšky |
Osadená mechanika | 1 ks polovičnej výšky min. LT06 |
Rozhranie mechaniky | min. 1x 6 Gb SAS x1 port (Mini-SAS SFF-8088) |
System Management | Manažovateľné rozhranie 10/100 Mbps Ethernet port (UTP, RJ-45) |
Podpora transparentného LTO šifrovania | áno |
Prepojovacie káble | 1 ks HD-SAS Cable to Mini-SAS |
Podporované softvéry pre zálohovanie | System Center Data Protection Manager 2016 |
Zásobník na pásky | min. 8 pások |
Integrovaná čítačka čiarových kódov | áno |
Príslušenstvo | min. 5 ks kaziet kompatibilných s dodanou mechanikou (min. Ultrium 6), min. 1 ks čistiaca kazeta kompatibilná s dodanou mechanikou |
Záruka | 3 ročná s podporou 9x5 s odozvou ďalší pracovný deň a výmenou v mieste inštalácie |
Iné | Ďalšie komponenty potrebné pre funkčnosť systému |
Názov |
Vrátane dopravy a inštalácie na mieste plnenia. |
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. Objednávateľ uvedenej osobe oznámi kontaktnú osobu za stranu Objednávateľa zodpovednú za prevzatie predmetu zákazky. |
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy podrobný, aktualizovaný položkový rozpočet a vlastný návrh plnenia s uvedením presného označenia tovaru výrobcom s uvedením minimálne produktového čísla, počtu kusov, popisom technických a funkčných parametrov, ktorý bude následne schválený/neschválený objednávateľom do 3 pracovných dní. Ak pre navrhované riešenie má výrobca konfiguračný nástroj, tak súčasťou aktualizovaného položkového rozpočtu musí byť aj výstup priamo z tohto konfiguračného nástroja. |
Ak požadované dokumenty dodávateľ nepredloží ani do desiatich pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy, bude sa táto skutočnosť považovať za podstatné porušenie zmluvy a bude možnosťou na odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa. Ak dôjde k odstúpeniu od zmluvy zo strany objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, tomuto vznikne nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 300 eur. |
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy prehlásenia o zhode pre ponúkané zariadenia predmetu zákazky vydané výrobcom. (Potvrdenie, že predmet plnenia je v súlade s príslušnými základnými požiadavkami európskych technických predpisov - smernicami, ktoré sa na výrobky vzťahujú, a že zhoda bola preukázaná pomocou príslušného postupu posudzovania zhody - CE). |
Ak požadované prehlásenia o zhode dodávateľ nepredloží ani do desiatich pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy, bude sa táto skutočnosť považovať za podstatné porušenie zmluvy a bude možnosťou na odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa. Ak dôjde k odstúpenia od zmluvy zo strany objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, tomuto vznikne nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 300 eur. |
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy potvrdenie od výrobcu alebo jeho autorizovaného zástupcu, že je autorizovaný predávať a inštalovať predmet zákazky a je autorizovaný vykonávať servis predmetu zákazky na území SR. |
Ak požadované potvrdenie od výrobcu alebo jeho autorizovaného zástupcu dodávateľ nepredloží ani do desiatich pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy, bude sa táto skutočnosť považovať za podstatné porušenie zmluvy a bude možnosťou na odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa. Ak dôjde k odstúpenia od zmluvy zo strany objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, tomuto vznikne nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 300 eur. |
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy technický list v slovenčine, vydaný výrobcom alebo autorizovaným zástupcom pre SR. |
Ak požadovaný technický list v slovenčine vydaný výrobcom alebo autorizovaným zástupcom pre SR dodávateľ nepredloží ani do desiatich pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy, bude sa táto skutočnosť považovať za podstatné porušenie zmluvy a bude možnosťou na odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa. Ak dôjde k odstúpenia od zmluvy zo strany objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, tomuto vznikne nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 300 eur. |
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy objednávateľovi kópiu platného certifikátu systému environmentálneho manažérstva podľa ISO 14001 |
Ak požadovanú kópiu platného certifikátu systému environmentálneho manažérstva podľa ISO 14001 dodávateľ nepredloží ani do desiatich pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy, bude sa táto skuto čnosť považovať za podstatné porušenie zmluvy a bude možnosťou na odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa. Ak dôjde k odstúpenia od zmluvy zo strany objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, tomuto vznikne nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 300 eur. |
Objednávateľ požaduje dodať tovar celkom nový, nepoužívaný, nepoškodený, nevystavovaný, v prvej akostnej triede, v originálnom obale, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa. |
Lehota na dodanie tovaru nesmie prekročiť 30 dní od uzavretia zmluvy vrátane dopravy na miesto plnenia a inštalácie. Pokiaľ dodacia lehota prekročí 30 dní od uzavretia zmluvy, tak spôsobené omeškanie predstavuje podstatné porušenie zmluvy Dodávateľom a je dôvodom na okamžité odstúpenie od kúpnej zmluvy. Lehota na dodanie páskovej knižnice nesmie prekročiť 60 dní odo dňa uzavretia zmluvy. |
Čas dodania a inštalácie je v pracovných dňoch v čase od 8:00 hod. do 15:00 hod. |
Termín dodania tovaru na miesto plnenia oznámi dodávateľ najmenej 1 deň vopred kontaktnej osobe Objednávateľa. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a technickej špecifikácii, ktorá je požadovaná v predmete zákazky ako minimálne požiadavky. |
Nedodržanie požiadaviek na predmet zákazky a všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky alebo požiadaviek uvedených v osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a je dôvodom na okamžité odstúpenie od kúpnej zmluvy. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s rovnakými, respektíve lepšími parametrami ako požadovanými. |
Konečné posúdenie ekvivalentnosti je výlučne v kompetencii Objednávateľa. |
V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má Dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar za nový s rovnakými parametrami. |
Cena je konečná a sú v nej zahrnuté všetky a akékoľvek náklady, ktoré Dodávateľovi vzniknú pri plnení zmluvy alebo v súvislosti s jej plnením. |
Súčasťou dodávky bude aj dodací list. |
Objednávateľ požaduje fyzickú inštaláciu do existujúceho racku, vrátane základnej konfigurácie, zaškolenia a otestovania funkčnosti v mieste plnenia, v súlade s požiadavkami Objednávateľa a budú súčasťou dodacieho listu. |
Dodávateľ dodá a garantuje, že dodané zariadenia (servery a SAN diskové pole) sú vzájomne plne kompatibilné. Nekompatibilita zariadení predstavuje podstatné porušenie zmluvy Dodávateľom. |
Dodanie predmetu plnenia a fakturácia za predmet plnenia bude rozdelená na samostatné celky – 1. servery, 2. SAN diskové pole, 3. pásková knižnica. |
Dodávateľ vyhlasuje, že si je vedomý skutočnosti, že Objednávateľ nemá záujem na čiastočnom plnení. V prípade, ak by došlo len k čiastočnému plneniu zo strany dodávateľa, uvedené sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a je možnosťou na okamžité odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa, pričom zmluvné strany sa dohodli, že si v prípade odstúpenia od zmluvy vydajú navzájom už poskytnuté plnenia a dodávateľ je povinný odviezť si prípadné, už poskytnuté plnenie na vlastné náklady. |
Ak dôjde k odstúpeniu od zmluvy zo strany objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, tomutovznikne nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 300 eur. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v prípade ak správca kapitoly viaže rozpočtové prostriedky podľa § 18 zákona č. 523/2004 Z. z. o rozpočtových pravidlách verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v prípade rozpočtového provizória podľa § 11 zákona č. 523/2004 Z. z. o rozpočtových pravidlách verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
09.07.2018 09:00 — 31.08.2018 10:00
4,00 ks
31 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.06.2018 10:37
03.07.2018 10:00
03.07.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.07.2018 10:28 - Vstupná ponuka | 30 990,00 | € | Cena s DPH |
02.07.2018 10:28 - Najvýhodnejšia ponuka | 30 990,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: