00164381
Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky
Stromová 1, Bratislava, 81330, SVK
34653490
Ivan Hoferica - LIMAR
Pod komínom 8, Prešov, 08001, SVK
Zabezpečenie chladničiek a mikrovlných rúr
chladnička, mikrovlná rúra
Tovar, Služba
1. Voľne stojaca chladnička s mrazničkou, mikrovlná rúra
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je zabezpečenie chladničiek s mrazničkami a mikrovlných rúr z dôvodu zastaraných a technicky nevyhovujúcich zariadení v kuchynkách |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Voľne stojaca chladnička s mrazničkou hore, energetická trieda A++ | ks | 10 | ||
výška | cm | 120 | 150 | |
objem mraziacej časti | l | 40 | 45 | |
objem chladiacej časti | l | 130 | 190 | |
hlučnosť | dB | 42 | ||
kompresor | ks | 1 | ||
počet políc (vrátane police nad zásuvkou určenou na ovocie a zeleninu) | ks | 4 | ||
počet priehradiek v mrazničke (predel policou) | ks | 2 | ||
2. Mikrovlná rúra | ks | 10 | ||
výška | cm | 25 | 27 | |
šírka | cm | 44 | 46 | |
hĺbka | cm | 32 | 34 | |
výkon mikrovĺn | kW | 700 | ||
počet stupňov výkonu | stupeň | 5 | ||
hmotnosť | kg | 10 | ||
objem | L | 17 | 20 | |
priemer otočného taniera | cm | 24 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Chladnička | |
voľne stojaca | áno |
automatické odmrazovanie chladiaceho priestoru | áno |
oddelený box pre skladovanie ovocia a zeleniny | áno |
regulácia teploty Termostat | áno |
2. Mikrovlná rúra | |
voľne stojaca | áno |
časovač | áno |
osvetlenie | áno |
signalizácia ukončenia ohrevu | áno |
Názov |
Objednávateľ požaduje už pri predložení ponuky predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, a to ako vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky v zmysle čl. XII. bod 8 OPET. Požadovaný obsah vlastného návrhu plnenia zákazky objednávateľ bližšie špecifikuje v objednávkovom formulári. |
I. CENA |
1. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú cenovú kalkuláciu po obdržaní akceptácie od objednávateľa k vlastnému návrhu plnenia zákazky najneskôr do 3 pracovných dní, v ktorej pre daný predmet zákazky uvedie: jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, ceny celkom bez DPH, ceny celkom s DPH a v prípade ak dodávateľ ponúka ekvivalentný výrobok, uvedie aj typ/označenie tovaru (obchodné označenie, značku / výrobcu). Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v Zmluve. |
2. Vzorec výpočtu celkovej ceny za predmet zákazky/zmluvy (ďalej len "zmluvná cena") je: súčin maximálneho množstva jednotlivých položiek a ich jednotkových cien a následný súčet jednotlivých súčinov. |
3. Celková cena predmetu zákazky/zmluvy a ceny za dané položky obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy (doprava na miesto plnenia, vykládka v mieste plnenia - vyvezenie nákladným výťahom po poschodiach -1 až 9 a položenie do objednávateľom určených miestností, odstraňovanie uznaných vád počas záručnej doby) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
4. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky/zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
5. V prípade, že dodávateľ ku dňu predkladania ponuky nie je platcom DPH, avšak po podpise zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny predmetu zákazky/zmluvy o hodnotu DPH. |
6. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
II. PLNENIE PREDMETU ZÁKAZKY |
1. Dodávateľ sa zaväzuje po obdržaní súhlasu objednávateľa k Vlastnému návrhu uchádzača predložiť do 3 pracovných dní objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa. |
2. Miestom dodania je Bratislava; presnú adresu s kontaktnou osobou objednávateľ poskytne dodávateľovi do 3 pracovných dní od predloženia cenovej kalkulácie. |
3. Komunikácia pre účely plnenia predmetu zmluvy a dodanie tovaru sa uskutoční počas pracovných dní v čase od 8:00 hod. do 16:00 hod. Zmluvné strany sú povinné v tomto čase poskytnúť si vzájomnú súčinnosť. |
4. Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu zmluvy telefonicky alebo e-mailom, minimálne jeden deň pred dodaním predmetu zmluvy a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca objednávateľa. V prípade neoznámenia termínu dodávky tovaru, objednávateľ nie je povinný prevziať tovar v deň doručenia, ale až v nasledujúci deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ. |
5. Lehota na dodanie tovarov/plnenie predmetu zmluvy je do 7 pracovných dní od akceptácie vlastného návrhu plnenia zákazky. |
III. POŽIADAVKY NA TOVAR |
1. Dodávateľ dodá tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Dodávateľ je povinný na požiadanie objednávateľa preukázať uvedené certifikácie tovaru, ako aj všetky vlastnosti tovaru, ktoré sú vyžadované v Technickej špecifikácií predmetu zákazky/zmluvy. |
2. Pokiaľ z Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značka, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia. |
3. Dodávateľ je povinný dodať tovar podľa tejto zmluvy nový. Tovar nesmie byť pred dodaním používaný, opotrebovaný, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotený vo svojich technických a/alebo materiálových vlastnostiach. Tovar nesmie pochádzať z výstav alebo byť pred dodaním vystavovaný v obchodných prevádzkach. |
4. Záručná doba na tovar je určená výrobcom tovaru, minimálne však v trvaní 24 mesiacov od riadneho dodania tovaru. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady a doručiť opravený, resp. vymenený do sídla objednávateľa na vlastné náklady. |
5. Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar spĺňajúci všetky technické vlastnosti uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky/zmluvy, ktorý je funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprevziať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za riadne nedodaný tovar. |
6. Objednávateľ preberá tovar podpisom písomného dodacieho listu, v ktorom sa uvedie položkový súpis tovaru, jeho množstvo, dátum prevzatia, meno a podpis osoby preberajúcej tovar za objednávateľa. Tovar sa považuje za dodaný a prevzatý objednávateľom až podpisom príslušného dodacieho listu. |
IV. FAKTURÁCIA |
1. Zmluva nemá charakter rámcovej dohody. Úhrada za predmet zákazky/zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný predmet zákazky/zmluvy bude uhradená jednorázovo na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. |
2. Prílohou faktúry budú kópie dodacích listov potvrdených povereným pracovníkom objednávateľa alebo iný doklad o preprave alebo doručení zásielky tovaru. |
3. Splatnosť faktúry je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
5. Miesto doručenia faktúry v listinnej podobe je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy. |
6. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. |
V. ĎALŠIE USTANOVENIA |
1. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie a/alebo dodaný tovar nebude spĺňať akúkoľvek vlastnosť uvedenú v Technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
2. V prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať celé plnenie riadne a včas podľa zmluvy je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05% ceny plnenia denne. Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú objednávateľovi v dôsledku nutnosti zrušenia zmluvy a opakovania zákazky z dôvodu predloženia ponuky dodávateľom, ktorá nebude zodpovedať vlastnostiam uvedeným v Technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy a/alebo z dôvodu predloženia ponuky, za cenu ktorej tovar nebude možné dodať a/alebo z iného dôvodu na strane dodávateľa. |
3. Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia výzvy objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi, a to na bankový účet objednávateľa. |
4. V prípade dodávateľa s negatívnou referenciou si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. |
5. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
Stromová 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
02.07.2018 08:00 — 13.07.2018 15:00
20,00 ks
2 937,60
Dodávateľ predloží vlastný návrh plnenia zákazky podľa položiek s uvedením slovného a obrazového popisu na preukázanie splnenia funkčnej a technickej špecifikácie minimálne v tomto rozsahu: - fotografiu ponúkaných výrobkov - identifikáciu výrobcu - produktový list (technický list, resp. špecifikáciu) výrobkov s uvedením jeho popisu, vlastností a parametrov (tak, aby bolo možné verejným obstarávateľom vyhodnotiť splnenie stanovených technických parametrov na predmet zákazky) - jednotkové ceny v EUR bez DPH
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.06.2018 12:59
28.06.2018 13:00
28.06.2018 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.06.2018 03:20 - Vstupná ponuka | 2 937,60 | € | Cena s DPH |
28.06.2018 10:37 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 937,47 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: