00596264
Centrum sociálnych služieb - Jesienka
Staromyjavská 77, Myjava, 90701, SVK
46964690
Meditech SK, s.r.o.
Okružná 152/50, Čadca, 02204, SVK
Jedálenské stoličky
stolička, nábytok, interiérové vybavenie
Tovar, Služba
1. Celodrevená stolička pre seniorov
|
|
---|---|
Funkcia |
Stolička Meditech Senior Active, pre seniorov, z bukového masívu, so zvýšenou výškou sedáka, pevná a stabilná, určená do záťažových priestorov - jedální |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Výška sedu | cm | 46 | ||
Výška stoličky | cm | 87 | ||
Šírka sedáka | cm | 44 | ||
Hĺbka sedáka | cm | 40 | ||
Nosnosť minimálne | kg | 155 | ||
Celkový počet trnoží | ks | 6 | ||
Váha stoličky | kg | 7 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Celodrevená stolička z bukového masívu, vrátane sedáka | sedák z tvarovaného bukového masívu |
Odtieň dreva | prírodný svetlý buk |
Povrchová úprava lakom | odolný voči UV žiareniu |
Výrobok s ochrannou známkou | určený do záťažového prostredia |
Pevná a stabilná konštrukcia | zdvojené trnože |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Zmluvná cena v sebe zahŕňa dopravné náklady vrátane doručenia, naloženia a vyloženia predmetu plnenia, balenie, prípadné poistenie prepravy, clo a zaškolenie obsluhy |
Požaduje sa do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložiť certifikát (v slovenskom prípadne v českom jazyku alebo úradnom preklade) dodávateľa vybavenia pre zdravotníctvo alebo ošetrovateľstvo |
Požaduje sa do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložiť doklad o pridelení (registrácii) ochrannej známky |
Do 7 dní od uzatvorenia zmluvy sa požaduje predložiť vzorku. Samotné plnenie nastane až po odsúhlasení vzoriek kontaktnou osobou objednávateľa |
Kontaktná osoba objednávateľa posúdi dokumenty a vzorku predložené dodávateľom a najneskôr do 2 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi, či predložené dokumenty a vzorky preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v zmluve |
V prípade neposkytnutia vzoriek alebo nesúladu tovarov s Technickou špecifikáciou predmetu je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. Objednávateľ pripúšťa len ponuku spĺňajúcu všetky požiadavky technickej špecifikácie |
V prípade, ak objednávateľ zistí, že predložená vzorka nezodpovedá Technickej špecifikácii predmetu zmluvy, objednávateľ vzorku dodávateľovi nevráti, ale si ponechá ako súčasť dokumentácie k verejnému obstarávaniu ako dôkaz, že predložená vzorka nezodpovedá Technickej špecifikácii predmetu požadovanej objednávateľom |
Požaduje sa dodanie nového, originálne zabaleného a nepoužitého tovaru |
Nedodržiavanie akéhokoľvek bodu z technickej špecifikácie a uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky, objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy so zadaním negatívnej referencie |
Zmluvná pokuta za nedodržanie akéhokoľvek bodu technickej špecifikácie a osobitných požiadaviek na plnenie, nedodanie vzoriek a tovaru podľa popisu a špecifikácií je vo výške 10% z predpokladanej hodnoty zákazky na účet verejného obstarávateľa do 10 pracovných dní |
Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov, a to z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru, ceny za ktorú to nie je možné dodať, alebo nesplnením osobitných požiadaviek a technickej špecifikácie predmetu zmluvy |
Dodávateľ poskytne záruku 24 mesiacov odo dňa prevzatia predmetu zmluvy objednávateľom. Pri uplatnení vady v záručnej dobe je dodávateľ povinný do 5 pracovných dní sa na vlastné náklady dostaviť do sídla objednávateľa za účelom odstránenia vady |
Splatnosť faktúry je 30 dní. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravnej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravnej, resp.doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok |
Staromyjavská 77, Myjava, Myjava, Trenčiansky, Slovenská republika
06.07.2018 09:53 — 27.07.2018 09:54
39,00 ks
2 262,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.06.2018 09:52
02.07.2018 09:00
02.07.2018 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.06.2018 10:19 - Vstupná ponuka | 2 262,00 | € | Cena s DPH |
02.07.2018 06:13 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 259,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: