00327719
Obec Rožkovany
Rožkovany 106, Rožkovany, 08271, SVK
31681051
MEVA-SK s.r.o. Rožňava
Krátka 574, Brzotín, časť Bak, 04951, SVK
Záhradné kompostéry pre obec
Kompostér, kompostovanie, doprava
Tovar, Služba
1. Dodávka kompostérov
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávka kompostérov , pre podporu predchádzania vzniku biologicky rozložiteľných komunálnych odpadov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kompostér | ks | 512 | ||
Vnútorný objem | L | 1050 | ||
Materiál - recyklovateľný HDPE - minimálny podiel recyklovanej zložky | % | 50 | ||
Váha | kg | 28 | ||
Hrúbka steny | mm | 7 | ||
Záruka | rok | 5 | ||
Životnosť | rok | 15 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kompostér | Uzatvárateľná plastová nádoba bez dna, vetracie otvory po celom obvode, kompost vyberateľný po celom obvode kompostéra, |
Materiál kompostéra - ÚV stabilizovaný v rozhraní teplôt: | od -40 C do + 80 C |
Vlastnosti kompostéra : | vrchný kryt na pántoch, pre pohodlné plnenie, poistka na poklop proti vetru, systém zabraňujúci upchávaniu vetracích otvorov, biologickým odpadom zvnútra kompostéra |
Farba: | uprednostňuje sa zelená |
Súčasťou dodávky ku každému kompostéru | Návod na obsluhu a správne kompostovanie |
Minimálne obsahové náležitosti Návodu na obsluhu reps. letáku ku kompostavaciemu zásobníku: | Odporúčaná veľkosť letáku je formát A4. Leták má byť dobre čitateľný, prehľadný a ľahko pochopiteľný pre širokú verejnosť, t. j. pre všetky vekové skupiny obyvateľov. |
Návod, resp. leták musí obsahovať (1): Čo sa môže kompostovať v kompostovacom zásobníku? [V predmetnom bode je potrebné uviesť vhodné a nevhodné suroviny, resp. materiály na kompostovanie.] | V zmysle vzoru s minimálnymi obsahovými náležitosťami, ktorý tvorí prílohu č. 2 Príručky pre žiadateľa v rámci výzvy OPKZP-PO1-SC111-2017-23 |
Návod, resp. leták musí obsahovať (2): Zásady správneho kompostovania v kompostovacom zásobníku. [V predmetnom bode je potrebné uviesť ako postupovať pri kompostovaní, napr. ako zabezpečiť správnu veľkosť materiálu, ako premiešavať kompost, ako zabezpečiť prístup vzduchu, ako zabezpečiť správnu vlhkosť, dĺžka kompostovania, kedy je kompost zrelý/použiteľný, atď.] | V zmysle vzoru s minimálnymi obsahovými náležitosťami, ktorý tvorí prílohu č. 2 Príručky pre žiadateľa v rámci výzvy OPKZP-PO1-SC111-2017-23 |
Návod, resp. leták musí obsahovať (3): Najčastejšie chyby pri kompostovaní v kompostovacom zásobníku. [V tomto bode je potrebné uviesť napr. ako predchádzať zápachu kompostovaného materiálu, ako predchádzať nadmernému výskytu mušiek, atď.] | V zmysle vzoru s minimálnymi obsahovými náležitosťami, ktorý tvorí prílohu č. 2 Príručky pre žiadateľa v rámci výzvy OPKZP-PO1-SC111-2017-23 |
Návod, resp. leták musí obsahovať (4): Správne využitie hotového kompostu. [Stručný popis využitia hotového kompostu v domácnosti, resp. v záhrade. Výhody kompostovania. Dávkovanie kompostu.] | V zmysle vzoru s minimálnymi obsahovými náležitosťami, ktorý tvorí prílohu č. 2 Príručky pre žiadateľa v rámci výzvy OPKZP-PO1-SC111-2017-23 |
Názov |
Vrátane dopravy a vyskladnenia na miesto plnenia podľa pokynov Objednávateľa |
Vrátane zaškolenia obyvateľov obce v rozsahu max. 1,5 hodiny. |
Predmet zákazky bude dodaný ako nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Objednávateľ požaduje dodať celý predmet zmluvy naraz. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Rozpočet bude obsahovať jednotkovú cenu v členení bez DPH, DPH a cenu s DPH, cenu celkom za predmet zákazky v členení: bez DPH , DPH a cenu s DPH celkom |
Dodávateľ doručí objednávateľovi poštou alebo osobne do 7 pracovných dní od uzavretia Zmluvy: |
a) doklady preukazujúce splnenie všetkých technických špecifikácií a technických vlastností kompostérov podľa požiadaviek Objednávateľa, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky, certifikátu kvality kompostéra |
b) obchodnú značku a typ kompostéra s presným označením tovaru a vzorku kompostéra s príslušenstvom - 1 ks |
c) vzorku kompostéra s príslušenstvom - 1 ks |
Upozornenie: čestné vyhlásenie o plnení technický parametrov nebude Objednávateľ považovať za dostatočné preukázanie uvedenej skutočnosti v zmysle bodu vyššie. |
Objednávateľ na základe predložených dokumentov a vzorky rozhodne či vysúťažený tovar spĺňa technické či užívateľské požiadavky. |
Nesplnenie akejkoľvek funkčnej alebo technickej špecifikácie predmetu zákazky, alebo nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, ktoré oprávňuje verejného obstarávateľa odstúpiť od zmluvy v zmysle platných OPET. |
Dodávateľ, ktorý predloží ponuku ako neplatca DPH predložením ponuky prehlasuje, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná a bude považovaná na úrovni ceny s DPH. |
Požaduje sa poskytnúť návody na obsluhovanie kompostérov a správneho kompostovania ku každému jednému kompostéru (t. j v počte 512), ktorý tvorí predmet zákazky, spolu v čase dodania tovaru. Návody musia obsahovať minimálne náležitosti v zmysle vzoru s minimálnymi obsahovými náležitosťami, ktorý tvorí prílohu č. 2 Príručky pre žiadateľa v rámci výzvy OPKZP-PO1-SC111-2017-23. Minimálne náležitosti sú uvedené v časti "Technické vlastnosti" tohto formulára. |
Dodávateľ sa zaväzuje vykonať záručné opravy a dodať náhradné diely po telefonickej, e-mailovej alebo písomnej objednávky resp. reklamácie najneskôr do 10 pracovných dní od jej obdržania. V prípade nedostupnosti náhradných dielov je povinný okamžite objednávateľa o uvedenej skutočnosti oboznámiť. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávateľ je povinný presný termín a čas dodania predmetu zákazky oznámiť Objednávateľovi písomne (elektronicky alebo poštou) minimálne 3 pracovné dni vopred tak, aby objednávateľ zabezpečil prítomnosť zodpovedných osôb objednávateľa za prevzatie predmetu zákazky. |
Kupujúci sa uchádza o poskytnutie NFP z fondu Kvalita životného prostredia. Zmluva nadobudne účinnosť po kladnom overení procesu verejného obstarávania a po pridelení finančných prostriedkov kupujúcemu na predmet plnenia. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľ (objednávateľ) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa. |
Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľ (objednávateľ) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar do 90 dní od písomnej výzvy objednávateľa ( upresňujúcej objednávky) na dodanie predmetu zákazky. Výzva objednávateľa bude zaslaná dodávateľovi až po kladnom odsúhlasení a schválení verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku |
V prípade, že nedôjde ku schváleniu verejného obstarávania v rámci administratívnej kontroly verejného obstarávania poskytovateľom NFP zmluva stráca platnosť po písomnom oznámení Objednávateľa o tejto skutočnosti Dodávateľovi. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak v rámci administratívnej kontroly verejného obstarávania zo strany Poskytovateľa nenávratného finančného príspevku bol proces verejného obstarávania odsúhlasený s finančnou korekciou. |
Objednávateľ požaduje, aby faktúra od dodávateľa obsahovala číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS2014+ a názov projektu. O daných informáciách bude Objednávateľ informovať Dodávateľa písomne. |
Ak do 30.05.2019 Objednávateľ písomne nevyzve Dodávateľa na plnenie, zmluva zaniká. Zánikom zmluvy podľa tohto bodu zanikajú všetky práva a povinnosti strán z tejto zmluvy vrátane nároku na náhradu škody. |
Zmluva zaniká aj skôr ako za podmienok uvedených v predchádzajúcom bode, ak Objednávateľovi nebude schválený a pridelený nenávratný finančný príspevok, dotácia alebo subvencia, ktorej predmetom bude financovanie predmetu zákazky podľa tejto zmluvy. O nepridelení finančných prostriedkov na financovanie predmetu zákazky podľa tejto zmluvy je Objednávateľ povinný písomne informovať Dodávateľa bezodkladne , najneskôr do 10 dní odo dňa, kedy sa o tejto skutočnosti dozvedel. Zmluva zaniká doručením informácie o nepridelení finančných prostriedkov. |
Objednávateľ požaduje dodať celý predmet zmluvy naraz. |
Pri nedodaní predmetu zmluvy v stanovenej lehote je Objednávateľ oprávnený účtovať penále vo výške 0,05 % zo zmluvnej ceny s DPH za každý začatý deň omeškania. |
S ohľadom na skutočnosť, že kúpna cena bude financovaná najmä z nenávratného finančného príspevku poskytnutého Európskou úniou a Štátnym rozpočtom SR, Dodávateľ berie na vedomie, že môže prísť k situácii, kedy bude Objednávateľ povinný vrátiť nenávratný finančný príspevok na základe výzvy poskytovateľa príspevku (napr. Riadiaci orgán podľa zákona č. 528/2008 Z.z.) alebo na základe rozhodnutia orgánov verejnej moci, ktoré sú oprávnené vykonávať kontrolu nad použitím nenávratných finančných príspevkov |
V prípade, že Objednávateľ bude povinný vrátiť nenávratný finančný príspevok z dôvodu pochybenia Dodávateľa, tak sa Dodávateľ zaväzuje v zmysle § 534 zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka, že splní takúto povinnosť za Objednávateľa alebo v prípade, ak Objednávateľ sám uhradí tieto záväzky, tak Dodávateľ zaplatí Objednávateľovi sumu vo výške takto uhradených finančných prostriedkov a to v lehote tridsať (30) dní odo dňa doručenia písomnej výzvy Objednávateľa na takéto plnenie. |
Sabinov, Prešovský, Slovenská republika
01.08.2018 09:30 — 30.12.2019 09:30
1,00 súbor
73 316,35
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.06.2018 09:27
29.06.2018 09:30
29.06.2018 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.06.2018 15:50 - Vstupná ponuka | 73 315,20 | € | Cena s DPH |
28.06.2018 14:06 - Najvýhodnejšia ponuka | 73 300,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: