• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.06.2018 08:50
  •    Predkladanie ponúk
    29.06.2018 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.06.2018 10:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.06.2018 11:00

Detail zákazky Z201827336

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.06.2018 08:50
  •    Predkladanie ponúk
    29.06.2018 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.06.2018 10:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.06.2018 11:00

Základné údaje

Z201827336

OF-168996

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3532383

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK

Dodávateľ

35974559

PHARMOS, a.s.

Levická 11, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Antimalariká

liečivá, lieky, humánne, antimalariká

  • 33691100-1 - Antiprotozoálne prípravky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Malarone tbl flm 12x250 mg/100 mg (blis.PVC/Al/papier-bezpeč.bal.)
Funkcia
Používa sa ako forma ochrany (profylaxie) pred maláriou a na liečbu malárie spôsobenej infekciou krvi parazitom Plasmodium falciparum. Malarone obsahuje dve liečivá, ktoré účinkujú tým, že zabíjajú parazity malárie v tele, čím maláriu liečia, alebo pred ňou chránia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Exspirácia mesiac 48 60
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kód štátnej autority (ŠÚKL) 97767
ATC klasifikácia P01BB51
Indikačná skupina 25-Antiparasitica (Antiprotozoica, antimalarica)
Balenie 12x250 mg/100 mg (blis.PVC/Al/papier-bezpeč.bal.)
Lieková forma Filmom obalená tableta
Účinné látky Atovakvón, proguaniliumchlorid
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy do miest plnenia.
Požaduje sa predložiť kontaktným osobám objednávateľa vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy a podrobný položkový rozpočet do 7 dní od uzavretia kúpnej zmluvy. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH v prípade plnenia zahŕňajúceho rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia kúpnej zmluvy.
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktné osoby objednávateľa v mieste dodania najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním.
Nedodanie tovaru v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy zmluvné strany považujú za podstatné porušenie kúpnej zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Položka v rozpise musí byť uvedená v EUR s DPH zaokrúhlená na 2 desatinné miesta.
Požaduje sa vo faktúre uviesť "ID zmluvy" EKS.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa v zmysle bodu 1.1. kúpnej zmluvy.
Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy ani na adresu sídla / miesta dodania kontaktnej osoby objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pod stráňami 1, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

02.07.2018 08:00 — 02.08.2018 12:00

315,00 balenie

6 535,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.06.2018 08:50

29.06.2018 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.06.2018 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 267
 70
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.06.2018 08:44 - Vstupná ponuka 6 535,00 € Cena s DPH
29.06.2018 08:22 - Najvýhodnejšia ponuka 6 532,90 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS