30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
48079707
WASCO - družstvo
Strojárenská 10, Valaská, 97646, SVK
Pranie a chemické čistenie - Trnavský kraj
pranie a chemické čistenie
Služba
1. Pranie a chemické čistenie - Trnavský kraj
|
|
---|---|
Funkcia |
Pranie a chemické čistenie bielizne a súčiastok výstroja (ďalej len "materiál") |
Predmetom zákazky je pranie, chemické čistenie, sušenie, žehlenie, mangľovanie, skladovanie, doprava, viazanie, triedenie spojené s touto službou v zmluvnom období. |
Konečná cena vypraného a vyčisteného materiálu musí zahŕňať cenu za dovoz a odvoz materiálu, vlastné čistenie, sušenie, skladovanie, viazanie a triedenie podľa jednotlivých druhov materiálu. |
Dodávateľ zabezpečí riadne dodržiavanie technologických postupov prania a chemického čistenia, vrátane triedenia podľa stupňa znečistenia a dôsledného žehlenia, ktoré zaručia dôkladné vyčistenie materiálu bez jeho poškodenia. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať ošetrovacie symboly na materiáloch, dbať na zodpovedný prístup pri manipulácii s materiálmi počas ich prania a chemického čistenia, dbať na kompletnosť a úplnosť materiálov. |
Piktogramy označujúce údržbu sa z materiálu neodstraňujú. Piktogramy sú uvedené v STNENISO 3758 – Textílie. |
Pri čistení materiálov vyžadujúcich špeciálnu údržbu je potrebné vykonať súčinnosť medzi dodávateľom a objednávateľom v otázkach technologických postupov a poučenia manipulácie s jednotlivými materiálmi. |
Reklamácia: Predmetom reklamácie bude zle vypraná, zamenená, praním poškodená (roztrhaná), neožehlená, znehodnotená (zafarbená) a chýbajúca bielizeň a textil, ako aj iné nedodržiavanie zmluvných podmienok, napr. termíny preberania bielizne a textilu.. Objednávateľ si bude uplatňovať reklamáciu bezodkladne po zistení nedostatkov, maximálne do 7 dní od čiastkového plnenia, ktorého sa reklamácia týka. Reklamácia bude prebiehať prostredníctvom mailovej komunikácie poverenými osobami zo strany dodávateľa a objednávateľa. |
Balenie dodávateľom – odevné súčiastky po 5 ks, bielizeň po 10 ks, vaky a batohy po 5 ks alebo podľa požiadaviek objednávateľa. |
Vypraný a vyčistený materiál dodávateľ zabezpečí proti prašnosti ich zabalením do PVC sáčkov alebo vriec. |
Dodávateľ zabezpečí dovoz vypraného a vyčisteného materiálu objednávateľom. |
Materiál po vypraní a vyčistení sa odovzdáva osobne objednávateľovi. |
Odovzdanie materiálu objednávateľ potvrdí na dvoch výtlačkoch dodacieho listu dodávateľovi. |
Slovenské technické normy, ktoré majú väzbu pre pranie a chemické čistenie: STNENISO 3758; STNENISO 105-C06; STNENISO 105-C07; STNENISO 105-C08; STNENISO 105-C09; STNENISO 105-C09:2004/A1; STNENISO 105-C10; STNENISO 105-C12; STNENISO 105-C12:2006/OpravaAC; STNENISO 105-D01; STNENISO 105-D02; STNENISO 105-E01; STNENISO 105-E07; STNENISO 105-E08; STNENISO 105-E09; STNENISO 105-E11; STNENISO 105-E12; STNENISO 105-X11; STNENISO 15797; STNENISO 3175-1; STNENISO 3175-2; STNENISO 3175-3; STNENISO 3175-4 a STNEN 12241 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Bunda poľná zimná DIGI potlač, oddeliteľná vložka LES | ks | 6 | ||
Bunda poľná zimná DIGI potlač, vrchná časť goretex LES | ks | 2 | ||
NMS batoh 30l DPZ bez príslušenstva | ks | 9 | ||
Plachta biela | ks | 18 | ||
Kukla pre výsadkárov | ks | 39 | ||
Batoh 30l DPZ komplet súprava | sup | 2 | ||
Blúza poľná 2007 DP Les | ks | 2 | ||
Nohavice poľné 2007 DP Les | ks | 3 | ||
Plachta farebná | ks | 50 | ||
Obrus farebný 140x140cm | ks | 141 | ||
Obrus biely 140x140cm | ks | 500 | ||
Obrus biely 140x190cm | ks | 500 | ||
Vložka hygienická do spacieho vaku DEFENCE 4 | ks | 40 | ||
Vak spací DEFENCE 4 | ks | 32 | ||
Uterák nešpecifikovaný | ks | 1000 | ||
Utierka nešpecifikovaný | ks | 1200 | ||
Vak spací do SKP celoročný do 185 cm | ks | 2 | ||
Vak spací do SKP celoročný do 200 cm | ks | 1 | ||
Blúza pre kuchára KAKI | ks | 20 | ||
Čiapka pre kuchára KAKI | ks | 5 | ||
Nohavice pre kuchára KAKI | ks | 5 | ||
Blúza pre kuchára biela | ks | 54 | ||
Čiapka pre kuchára biela | ks | 7 | ||
Nohavice pre kuchára biele | ks | 50 | ||
Plášť pracovný KAKI | ks | 4 | ||
Plášť pracovný biely | ks | 10 | ||
Zástera pracovná Kaki | ks | 30 | ||
Zástera pracovná biela | ks | 40 | ||
Odev ochranný pracovný bluza | ks | 3 | ||
Odev ochranný pracovný nohavice | ks | 3 | ||
Odev ochranný pracovný bluza + nohavice | ks | 2 |
Názov |
1. Rozsah poskytovania služby bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania zmluy, ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny. |
2. Poskytovanie služby bude prebiehať na základe písomných objednávok počas trvania rámcovej dohody. Objednávky budú doručené dodávateľovi elektronicky a následne poštou. |
3. Miesta plnenia: |
3.1. objednávateľ požaduje odvoz a dovoz materiálu na miesta plnenia objednávateľa, a to podľa príslušnej objednávky. |
3.2. konkrétne množstvá materiálu a konkrétne osoby objednávateľa pre konkrétne miesta plnenia budú dodávateľovi oznámené v príslušnej objednávke |
4. Kontaktné osoby objednávateľa v jednotlivých miestach dohodnú s dodávateľom harmonogram odvozu a dovozu materiálu |
5. Termíny na poskytnutie služby budú uvedené v jednotlivých objednávkach. |
6. Dodávateľ musí bezodkladne písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje poskytnutie služby. |
7. V cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s poskytnutím služby, vrátane dopravy (zberu znečisteného materiálu z miesta plnenia, rozvozu čistého materiálu do jednotlivých miest plnenia), pracích prostriedkov, žehlenia, triedenia, skladania, viazania a balenia materiálu. |
8. Objednávateľ pri každom odovzdávaní znečisteného materiálu spíše na výdajku-prevodku názov organizácie, presný druh a počet materiálu, dátum odovzdania materiálu, lehotu dodania materiálu, ktorú podpíšu zodpovedné osoby za obe zmluvné strany. Pri dovoze čistého materiálu do jednotlivých miest plnenia objednávateľa, vystaví dodávateľ dodací list s presným množstvom z každého materiálu, ktorý pri prevzatí materiálu potvrdí svojím podpisom. |
9. Cena za poskytnutie služby bude fakturovaná podľa skutočne poskytnutého rozsahu služieb. Objednávateľ požaduje pred vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu objednávateľa pre konkrétne miesta plnenia, a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. |
10. Dodávateľ vyhotoví faktúru 1-krát za kalendárny mesiac. Dodávateľ vystaví a doručí faktúru pri dodržaní zmluvného cenníka za príslušný kalendárny mesiac, a to do 10 dní nasledujúceho kalendárneho mesiaca. Faktúry za vykonané služby musia obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Súčasťou faktúr budú dodacie listy s uvedením čísla objednávok. Potvrdený dodací list bude vystavený v dvoch výtlačkoch, a to jeden pre objednávateľa a jeden pre dodávateľa. Potvrdený dodací list bude tvoriť prílohu faktúry. |
11. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
12. Dodávateľ doručí kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy rozpis jednotkových cien všetkých položiek s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre) |
13. Objednávateľ uplatní reklamáciu na vady poskytnutej služby výlučne písomnou formou, a to v lehotách: a) zjavné vady pri prevzatí materiálu, resp. bezodkladne po ich prevzatí v mieste dodania po poskytnutej službe; pre účely reklamácie sa pod pojmom bez zbytočného odkladu rozumie 7 pracovných dní, b) na skryté vady do 14 dní od zistenia vady na materiále. |
14. Za vady služby sa považuje: a) nekvalitne poskytnutá služba, b) poškodenie materiálu spôsobené poskytovateľom (vrátane prípravkov a tech. zariadenia použitých pri praní a čistení), c) rozdiel v počte kusov, párov, súprav, m2 uvedených v akceptovanej objednávke a dodaných podľa dodacieho listu, d) rozdiel v počte komponentov tvoriacich súpravu. |
15. Voľbu nároku z vád uvedie poskytovateľ v reklamácii alebo oznámi písomne bez zbytočného odkladu po jej odoslaní. Poskytovateľ je povinný vybaviť riadne uplatnenú reklamáciu (vrátane odstránenia vád) najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia reklamácie. |
16. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie |
17. Objednávateľ je oprávnený uplatniť si voči poskytovateľovi jednorázovo zmluvnú pokutu vo výške 1000 eur, ak objednávateľ odstúpi od zmluvy v dôsledku podstatného porušenia zmluvy poskytovateľom. |
Dukelská 3613/7, Hlohovec, Hlohovec, Trnavský, Slovenská republika
09.07.2018 08:34 — 14.12.2018 08:34
3 779,00 kus
5 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.06.2018 08:35
27.06.2018 08:30
27.06.2018 08:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.06.2018 07:50 - Vstupná ponuka | 4 999,92 | € | Cena s DPH |
27.06.2018 08:27 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 999,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: