30796482
Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
Žellova 2, Bratislava, 82924, SVK
43959954
KORAKO plus, s. r. o.
Bielická 369, Partizánske, 95804, SVK
Nákup osobných ochranných pracovných prostriedkov (ďalej len "OOPP")
pracovné prostriedky, osobné ochranné pracovné prostriedky, špeciálne pracovné odevy
Tovar, Služba
1. Nákup osobných ochranných pracovných prostriedkov (ďalej len "OOPP")
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávka osobných ochranných pracovných prostriedkov (ďalej len "OOPP") pre potreby objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Blúza -100 % bavlna,min 145g/m2, zražanlivosť 3/3, PANTONE 12-5806 TPX, zelená (operačná), V výstrih, 3 vrecká, unisex, certifikovaný odev podľa normy EN ISO 13688, odev musí byť certifikovaný v nami požadovanej farbe | ks | 245 | ||
2. Nohavice -100 % bavlna,min 145g/m2, zražanlivosť 3/3, PANTONE 12-5806 TPX, zelená (operačná), unisex, do pása na šnúrku, certifikovaný odev podľa normy EN ISO 13688, odev musí byť certifikovaný v nami požadovanej farbe | ks | 248 | ||
3. Plášť -100 % bavlna,min 145g/m2, zražanlivosť 3/3, PANTONE 12-5806 TPX, zelená (operačná), unisex, rukávy do gumičky, zapínanie vzadu na 2 miestach, na páse šnúrka na stiahnutie, certifikovaný odev podľa normy EN ISO 13688, odev musí byť certifikovaný v nami požadovanej farbe | ks | 220 | ||
4. Pokrývka hlavy -100 % bavlna,min 145g/m2, zražanlivosť 3/3, PANTONE 12-5806 TPX, zelená (operačná), certifikovaný odev podľa normy EN ISO 13688, odev musí byť certifikovaný v nami požadovanej farbe, požadovaný rozmer 45x45 cm + uchytenie na gumičku | ks | 70 | ||
5. Zástera -gumená s kovovým krúžkom pre uchytenie hygienicky umývateľné, pogumované aj šnúry pre zaväzovanie a okolo krku, veľkosti 140x86, 130x85, materiál min. 500g/m2, požaduje sa protokol o skúškach na hmotnosť. | ks | 200 | ||
6. Košeľa V výstrih -1oo %-ná bavlna, min.145g/m2, zrážanlivosť 3/3, farba biela , dámske/pánske prevedenie, V výstrih, certifikovaný odev podľa normy EN ISO 13688, odev musí byť certifikovaný v nami požadovanej farbe. | ks | 161 | ||
7. Košeľa rozhalenka na zapínanie- 1oo %-ná bavlna, min.145g/m2, zrážanlivosť 3/3, farba biela , dámske/pánske prevedenie, , certifikovaný odev podľa normy EN ISO 13688, odev musí byť certifikovaný v nami požadovanej farbe. | ks | 161 | ||
8. Nohavice -keprová väzba, min 200g/m2, farba biela, prevedenie dámske/pánske. Dámske v zadnej časti do gumy, bočné zapínanie. Pánske pevný pás + putká na opasok, prepínačky, 2 predné vrecká, certifikovaný odev podľa normy EN ISO 13688, odev musí byť certifikovanýv nami požadovanej farbe | ks | 400 | ||
9. Tričko-krátky rukáv, 1oo %-ná bavlna, min. 150g/m2, farba biela | ks | 100 | ||
10. Tričko-dlhý rukáv, 1oo %-ná bavlna, min. 150g/m2, farba biela | ks | 109 | ||
11. Plášť - keprový, keprová väzba, min 200g/m2, farba biela, prevedenie dámske/pánske. 2 predné vrecká, certifikovaný odev podľa normy EN ISO 13688, odev musí byť certifikovaný v nami požadovanej farbe | ks | 203 | ||
12. Ponožky - min. 90% bavlna + elastan | ks | 1137 | ||
13. Bavlnené rukavice -100% bavlna biela farba | pár | 310 | ||
14. Nohavice zateplené -Uni zateplené nepremokavé nohavice s paropriestupnou membránou, v páse na gumu, pútka na opasok, na koncoch nohavíc nastaviteľný rozparok na suchý zips, zloženie 100% nylon/PU, čierna farba | ks | 8 | ||
15. Vetrovka - uni zimná bunda športového strihu, integrovaná kapucňa v golieri, nastaviteľná šnúrka rukávov a spodného obvodu bundy, modro-čierna, alebo sivo-zelená | ks | 9 | ||
16. Bunda - flisová biela, min. 240g/m2, zapínanie na zips, 2 vrecká, | ks | 107 | ||
17. Galoše - gumené, biele, protišmykové | ks | 80 | ||
18. Čižmy - gumené, biele, protišmykové | ks | 46 | ||
19. Obuv zdravotná - typ sandálový, podošva TPK, zvršok z hovädzinovej usne v hrúbke 2,0-2,2mm, dámske/pánske prevedenie, požadované veľkosti 35-48, biele uchytená päta, vpredu uzatvorené, norma EN ISO 20347:2012 OB E SRA | ks | 87 | ||
20. Obuv zimná - členková, celokožená, hovädzinová useň, hrúbka 1,8-2,0mm, monolitná gumová podrážka, obuv musí spĺňať normu EN ISO 20347:2012 OB E SRA | ks | 9 | ||
21. Obuv zdravotná celá - protišmyková, sandálová celá hovädzinová useň, hrúbka 2,0-2,2mm, medzipodošva korkovo-latexová, podošva TPK, biela. Obuv spĺňa normu EN ISO 20347:2012 OB E SRA | ks | 40 | ||
22. Okuliare - okuliare číre | ks | 29 | ||
21. Ochranný štít - proti postriekaniu tekutinou, plexi SP, krátky | ks | 61 | ||
22. Uterák, froté - 100% bavlna min. 400g/m2, 50x100 cm | ks | 281 | ||
23. Osuška, froté - 100% bavlna min. 400g/m2, 70x140 cm | ks | 159 | ||
24. Prestieradlo - min. 145g/m2, zrážanlivosť 3/3, farba biela, plachta 100% bavlna, plátnová väzba, 140x220cm. Požaduje sa predložiť protokol o skúškach na zrážanlivosť a gramáž materiálu na m2 | ks | 30 | ||
25. Utierka na riad- 100% bavlna, min. 160g/m2 50x70 cm | ks | 152 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vyššie Uvedené |
Názov |
1. Objednávateľ požaduje dodanie tovaru v prvej kvalitatívnej triede, pričom objednávateľ nebude akceptovať dodanie tovaru v druhej kvalitatívnej triede. Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a zodpovedať zadanej technickej špecifikácii predmetu zákazky. Požaduje sa dodanie tovaru, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
2. Dodávateľ predložením svojej ponuky čestne vyhlasuje a zaručuje sa, že ním ponúkaný tovar je nový, nevystavovaný, nepoužívaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám objednávateľa. Objednávateľ požaduje predložiť Certifikát kvality v slovenskom jazyku. Ďalej požaduje predložiť na odevy, pri ktorých je uvedená norma 13688, certifikáty a záverečné protokoly, ktorými deklaruje splnenie požadovaných parametrov. Pri položke č.5 predloží protokol o skúškach. |
3. Dodávateľ dodá tovar na základe objednávok podľa potrieb objednávateľa na miesto podľa určenia v objednávke. Objednávateľ do 7 pracovných dní od účinnosti rámcovej dohody zašle e-mailom dodávateľovi presné adresy miesta plnenia a kontaktné osoby objednávateľa. |
4. Dodávateľ do 7 pracovných dní od účinnosti rámcovej dohody zašle e-mailom objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie rámcovej dohody a pre zasielanie objednávok v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa a telefónne číslo. |
5. Dodávateľ do 7 pracovných dní od účinnosti rámcovej dohody zašle objednávateľovi e-mailom veľkostnú tabuľku pracovných odevov a obuvi. |
6. Dodávateľ do 7 pracovných dní od účinnosti rámcovej dohody zašle objednávateľovi vzorky tovaru z každého druhu za účelom overenia požadovaných vlastností. Až po odsúhlasení kvalitatívnych parametrov vzoriek objednávateľom zašle objednávateľ dodávateľovi objednávku. V prípade, že dodávateľ predloží objednávateľovi vzorky tovaru, ktoré nezodpovedajú popisu a technickej špecifikácii podľa rámcovej dohody, má objednávateľ právo od zmluvy odstúpiť. |
7. Objednávateľ zašle dodávateľovi objednávku poštou v písomnej forme. Objednávka musí obsahovať názov a typové označenie (technická špecifikácia predmetu zákazky) objednávaných tovarov, množstvo, presnú adresu miesta dodania, kontaktnú osobu, číslo telefónu a fakturačné údaje. Popri písomnej objednávke môže objednávateľ zaslať dodávateľovi objednávku aj e-mailom, pričom objednávka zaslaná e-mailom má len informatívny charakter. |
8. Dodávateľ e-mailom potvrdí objednávateľovi príjem a akceptáciu písomnej objednávky najneskôr nasledujúci pracovný deň po doručení písomnej objednávky. |
9. Dodávateľ dodá tovar počas trvania rámcovej dohody podľa potrieb objednávateľa na základe doručenej objednávky najneskôr do 30 pracovných dní od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi. |
10. Objednávateľ v deň dodania tovaru preverí, či je tovar dodaný v súlade s rámcovou dohodou a objednávkou. V prípade, ak objednávateľ zistí nesúlad tovaru so špecifikáciou uvedenou v Prílohe č. 2 rámcovej dohody, objednávkou, resp. zistí jeho poškodenia alebo nefunkčnosť (zjavné vady), má právo odmietnuť prevziať dodaný tovar, pričom v tomto prípade sa dodávateľ dostáva do omeškania so splnením svojho zmluvného záväzku a je povinný dodať tovar, spĺňajúci kritériá podľa rámcovej dohody a príslušných právnych predpisov v dodatočnej lehote určenej objednávateľom. |
11. Ak dodávateľ ani v dodatočnej lehote určenej objednávateľom nedodá tovar v súlade so špecifikáciou uvedenou v Prílohe č. 2 rámcovej dohody alebo v súlade s objednávkou, alebo dodá tovar, ktorý má zjavné vady, objednávateľ má právo odstúpiť od rámcovej dohody. |
12. V prípade dodania tovaru, ktorý nebude vykazovať zjavné vady a bude v súlade s objednávkou, poverený zástupca objednávateľa potvrdí jeho prevzatie podpisom a odtlačkom pečiatky na preberacom protokole, resp. dodacom liste. Preberací protokol, resp. dodací list je podkladom na úhradu faktúry. |
13. Dodávateľ je povinný navrhnúť objednávateľovi ekvivalentnú náhradu tovaru, ak počas trvania rámcovej dohody dôjde na jeho strane k objektívnej prechodnej nemožnosti dodať niektorý tovar uvedený v technickej špecifikácii predmetu zákazky. Akékoľvek nahradenie tovaru podľa rámcovej dohody je možné len na základe súhlasu objednávateľa formou e-mailovej akceptácie navrhnutej náhrady tovaru. |
13.1 Pokiaľ objednávateľ súhlasí s náhradou tovaru, dodávateľ zašle objednávateľovi e-mailom zoznam náhradných tovarov, ktorý musí obsahovať názov, typ/označenie tovaru a technickú špecifikáciu jednotlivých položiek náhradných tovarov. Náhradný tovar musí mať minimálne rovnakú akosť a parametre ako nahradzovaný tovar a nesmie byť zvýšená jednotková cena nahradzovanej tovarovej položky uvedená v rozpise jednotkových cien predložených dodávateľom. |
14. Objednávateľ si vyhradzuje právo prostredníctvom objednávky objednať aj vyšší počet alebo nižší počet jednotlivých druhov tovarov, než je uvedený v Prílohe č. 2 v závislosti na aktuálnej potrebe a za podmienky dodržania celkovej kúpnej ceny podľa rámcovej dohody. |
15. V prípade výmeny tovaru v rámci záručnej doby náklady na dopravu a všetky súvisiace poplatky zabezpečuje a hradí dodávateľ. |
16. Kúpna cena zahŕňa dopravu do miesta určenia uvedeného v objednávke, vrátanie všetkých ostatných súvisiacich poplatkov (poštovné, balné a iné). Celková kúpna cena sa bude skladať zo súčtu cien jednotlivých objednávok tovarov počas platnosti a účinnosti rámcovej dohody. |
17. Dodávateľ uvádza všetky ceny zaokrúhlené na 2 desatinné miesta. |
18. Kúpna cena bude detailne špecifikovaná v podrobnom aktualizovanom rozpočte, ktorý je dodávateľ povinný poslať e-mailom objednávateľovi do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody. V cenovom rozpočte budú uvedené názvy jednotlivých druhov tovarov. Dodávateľ rovnako zašle objednávateľovi aj číslo bankového účtu na úhradu faktúr. |
19. Úhrada faktúry sa vykoná čiastkovými platbami po dodaní ucelených čiastkových plnení podľa jednotlivých objednávok. Objednávky môžu byť plnené viacerými čiastočnými dodaniami, pričom faktúra sa vystaví buď podľa jednotlivých dodaní, alebo po dodaní ucelených čiastkových plnení alebo podľa jednotlivých objednávok pre každé pracovisko objednávateľa samostatne. |
19.1 Po ukončení jednotlivých dodávok dodávateľ vyhotoví faktúru, ktorej súčasťou budú preberacie protokoly, resp. dodacie listy na dodávku tovaru, potvrdené objednávateľom, ktoré budú obsahovať najmä názov a typové označenie predmetu rámcovej dohody, počty jednotlivých druhov tovarov, mená a podpisy odovzdávajúceho a preberajúceho, pečiatku a dátum prevzatia tovaru. |
20. Úhrada faktúry sa vykoná výhradne prevodným príkazom. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
21. Faktúra musí obsahovať okrem náležitosti daňového dokladu podľa zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov aj predmet dodávky, množstvo, cenu podľa rámcovej dohody, dátum zdaniteľného plnenia, dátum vyhotovenia a splatnosti faktúry. Ak faktúra nebude obsahovať všetky dohodnuté náležitosti daňového dokladu, objednávateľ si vyhradzuje právo vrátiť ich dodávateľovi na dopracovanie. V takom prípade začína plynúť nová lehota splatnosti dňom doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry objednávateľovi so všetkými dohodnutými náležitosťami. |
22. Rámcovú dohodu je možné vypovedať v priebehu jej platnosti písomným prejavom ktorejkoľvek zmluvnej strany aj bez uvedenia dôvodu v dvojmesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť v prvý deň nasledujúceho mesiaca po dni doručenia výpovede druhej zmluvnej strane. |
23. Dodávateľ musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora počas celej doby platnosti a účinnosti rámcovej dohody. |
24. OOPP sa budú objednávať v rôznych veľkostiach, podľa potreby. V rámci uzatvorenia zmluvy bude objednávateľ požadovať nemennosť ceny rôznych veľkostí daného OOPP. |
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov | |
Pôvodná hodnota | 2. Dodávateľ predložením svojej ponuky čestne vyhlasuje a zaručuje sa, že ním ponúkaný tovar je nový, nevystavovaný, nepoužívaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám objednávateľa. Objednávateľ požaduje predložiť Certifikát kvality v slovenskom jazyku. Ďalej požaduje predložiť na odevy, pri ktorých je uvedená norma 13688, certifikáty a záverečné protokoly, ktorými deklaruje splnenie požadovaných parametrov. Pri položke č.5 predloží protokol o skúškach. |
Navrhnutá hodnota | 2. Dodávateľ predložením svojej ponuky čestne vyhlasuje a zaručuje sa, že ním ponúkaný tovar je nový, nevystavovaný, nepoužívaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám objednávateľa. Objednávateľ požaduje predložiť do 15 dní Certifikát kvality v slovenskom jazyku. Ďalej požaduje do 15 dní predložiť na odevy, pri ktorých je uvedená norma 13688, certifikáty a záverečné protokoly, ktorými deklaruje splnenie požadovaných parametrov. Pri položke č.5 predloží protokol o skúškach. |
Chýba údaj o čase dokedy je potrebné predložiť zmienené dokumenty.
Žellova 2 , Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12
12,00 mesiac
26 625,79
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.06.2018 08:51
02.07.2018 10:00
02.07.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.07.2018 09:59 - Vstupná ponuka | 26 624,93 | € | Cena s DPH |
02.07.2018 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 26 624,93 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: