00397474
Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach
Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK
35848189
Lambda Life a.s.
Levočská 3, Bratislava, 85101, SVK
Laboratórny pracovný box
box, laboratórium, špička, roztok
Tovar, Služba
1. Laboratórny pracovný box
|
|
---|---|
Funkcia |
Práca s biologickým materiálom v dekontaminovanom prostredí laboratória. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Laboratórny pracovný box na molekulárne metódy, PCR | ks | 1 | ||
1. Počet vstavaných zásuviek pre 240 V, 50 Hz | ks | 1 | 3 | |
1. ochrana proti UV žiareniu | % | 96 | ||
2. Dekontaminačný roztok na čistenie boxu | ks | 1 | ||
3. Sada 6 nalepovacich držiakov pipiet do boxu, | sada | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Veľkosť pracovnej plochy | Min. 640 x 460 mm a max. 1220 x 500 mm; |
1. UV bezozónová žiarovka - 25-30 W v počte 1-2 ks; | úroveň žiarenia - 15-20 mW/cm2/s; |
1. osvetlenie pracovného priestoru | trubica 15-30 W, |
1. časový spínač - nastavenie do 24h./trvalý chod | |
1. kovová konštrukcia, pracovný povrch z nehrdzavejúcej ocele, predná stena zo skla, zabudovaný prietokový recirkulátor s inaktiváciou DNA, RNA, priónov, ktorý zachytáva prach a nečistoty aj počas obsluhy personálu | materiál |
2. dekontaminačný roztok vysoko účinný proti amplikónom, plazmidom a genomickej DNA, RNA určený na čistenie kovových, plastových a sklenených povrchov boxu | objem 250 ml |
3. Sada šiestich nalepovacích držiakov pipiet do vnútra boxu |
Názov |
Dodávateľ do ceny zahrnie všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky a to: dopravné náklady, náklady na manipuláciu, nakladanie, vykladanie, vynášku na miesto inštalácie, inštaláciu zariadenia, kontrolu funkčnosti, zaškolenie personálu a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zmluvy. |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny |
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii. |
Požadujeme dodať nový, nepoužívaný a nepoškodený tovar. |
Dodávateľ doručí objednávateľovi (elektronicky alebo poštou) do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a technických vlastností tovaru, značku a typ ponúkaného tovaru, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
Do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou dodávkou požadujeme predložiť: certifikát (kópia) min. dvoch servisných technikov vydaného výrobcom o odbornom zaškolení na inštaláciu a servis požadovaného zariadenia. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred . |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi. |
Dodanie tovaru so záručným listom a preberacím protokolom. |
Záruka na tovar je min. 24 mesiacov. |
Dodávateľ sa zaväzuje v záručnej dobe zabezpečiť pre kupujúceho bezplatné odstránenie prípadných vád predmetu plnenia, ktoré nie sú zapríčinené objednávateľom. Servisná odpoveď musí byť zabezpečená do max. 48 hodín od nahlásenia poruchy. |
Požaduje sa dodať návod na obsluhu a údržbu v slovenskom jazyku, výbavu a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie a platných všeobecne záväzných právnych predpisov. |
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika
29.06.2018 08:00 — 20.07.2018 14:00
1,00 podľa opisu - súbor
1 662,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.06.2018 08:08
27.06.2018 08:30
27.06.2018 08:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.06.2018 08:56 - Vstupná ponuka | 1 662,00 | € | Cena s DPH |
27.06.2018 08:26 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 656,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: