36038351
LESY Slovenskej republiky, štátny podnik
Námestie SNP 8, Banská Bystrica, 97566, SVK
36862126
AGROFERT, a. s., organizačná zložka Agrochémia
Nobelova 34, Bratislava, 83605, SVK
Nákup umelého hnojiva na medonosné lúky
chémia, hnojivo
Tovar, Služba
1. Liadok amónny
|
|
---|---|
Funkcia |
Umelé hnojivo na zlepšenie vlastnosti pôdy a výživu rastlín. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Množstvo | kg | 9000 | ||
Obsah dusíka | % | 27 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Účinná látka | liadok amónny s dolomitom, vápnik, horčík, dusík |
Forma | granulát |
Balenie | vrecia 25 kg |
2. Superfosfát
|
|
---|---|
Funkcia |
Umelé hnojivo na zlepšenie vlastnosti pôdy a výživu rastlín. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Množstvo | kg | 6000 | ||
Obsah fosforu (P2O5) | % | 19 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Účinná látka | fosfor (P2O5), jednozložkové hnojivo |
Forma | granulát |
Balenie | vrecia 25 kg |
3. Draselná soľ
|
|
---|---|
Funkcia |
Umelé hnojivo na zlepšenie vlastnosti pôdy a výživu rastlín. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Množstvo | kg | 3000 | ||
Obsah draslíka (K2O) | % | 60 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Účinná látka | draslík (K2O) |
Forma | granulát |
Balenie | vrecia 25 kg |
Názov |
Zákazka bude hradená z programu: EUROFONDY - SK-HU FORESTERS AND BEES (Maďarskí a slovenskí lesníci pre včely) - SKHU/1601/1.1/002 z Programu spolupráce INTERREG V-A Slovenská republika – Maďarsko. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Do 7 dní po uzatvorení zmluvy, požadujeme predložiť oprávnenie podnikať v oblasti predaja chemických prípravkov na ochranu rastlín k rukám kontaktnej osoby kupujúceho. |
Do 7 dní po uzatvorení zmluvy požadujeme predložiť osvedčenie o odbornej spôsobilosti na uvádzanie prípravkov na ochranu rastlín na trh podľa §32 zákona č.405/2011 Z.z. o rastlinolekárskej starostlivosti k rukám kontaktnej osoby kupujúceho. |
Do 7 dní po uzavretí zmluvy kupujúci požaduje k horeuvedeným tovarom dodať kontaktnej osobe karty bezpečnostných údajov a kópiu osvedčenia o vybavení ADR u vozidiel, ktorými bude zabezpečený rozvoz chemických prípravkov. |
Do 7 dní po uzavretí zmluvy sa požaduje predložiť podrobný rozpočet s jednotkovými cenami a celkovými cenami za jednotlivé položky. |
Predávajúci je oprávnený písomne požiadať o vykonanie úhrady faktúry pred uplynutím lehoty splatnosti. V prípade, že je žiadosť schválená, vykoná objednávateľ úhradu, pričom predávajúci zároveň súhlasí s poskytnutím skonta vo výške: a) za úhradu od 5 do 30 dní pred uplynutím lehoty splatnosti - skonto vo výške 1% z fakturovanej ceny bez DPH. - pokračovanie |
Predávajúci zároveň súhlasí, že zo strany objednávateľa bude už úhrada ponížená o alikvotnú výšku skonta, t.j. bude vykonaný zápočet. Predávajúci sa zároveň zaväzuje bezodkladne vystaviť a poslať objednávateľovi doklad o vyčíslení skonta - finančného bonusu. Pri poskytnutí zľavy z pôvodnej ceny po vzniku daňovej povinnosti formou finančného bonusu, tzv. skonta, obidve zmluvné strany súhlasia s postupom v zmysle zák. č. 222/2004 Z. z. o DPH , § 25, ods. (6), t.j. predávajúci vyhotoví v súvislosti s DPH len nedaňový doklad- tzv. finančný dobropis, za účelom finančného vyrovnania uplatnenej zľavy |
Pri zistení, že dodané prípravky nespĺňajú naše požiadavky budeme požadovať od dodávateľa znášanie všetkých sankcií ako aj uhradenie vzniknutých škôd a náhrad za práce spojené s používaním nepovolených prípravkov na ochranu lesa. Poškodený materiál, alebo materiál s poškodeným balením bude na náklady dodávateľa vymenený v požadovanom množstve a stanovenom termíne. V prípade nesplnenia tejto podmienky bude požadovaná sankcia voči dodávateľovi, poprípade nebude uhradená celá hodnota obstarávaného tovaru. |
Tovar musí byť označený slovenskou etiketou, v zmysle príslušných právnych noriem a musí spĺňať všetky podmienky kvality, registrácie SR, certifikácie v zmysle platných právnych noriem SR. |
Nedodanie tovaru v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy a nesplnenie vyššie uvedených požiadaviek sa bude považovať za podstatné porušenie kúpnej zmluvy. |
Dodávateľ je povinný uvádzať vo faktúre odkaz na projekt ako aj ďalšie náležitosti:• označenie zmluvných strán, obchodné meno, adresu, sídlo, IČO, DIČ, • číslo faktúry, • deň vystavenia a deň splatnosti faktúry, dátum dodania • u faktúr s uplatnením DPH hodnotu DPH v % a v EUR a IČ DPH, • fakturovanú sumu v EUR, • označenie osoby, ktorá faktúru vystavila, • pečiatku a podpis zodpovedného zástupcu zhotoviteľa, • prílohy v rozsahu a spracované spôsobom, aký predpisuje táto zmluva, • označenie peňažného ústavu a číslo účtu, na ktorý sa má platiť, konštantný a variabilný symbol, - pokračovanie |
• názov diela. • názov projektu: projekt č. ....... s názvom „........“ realizovaného v rámci .........• názov úlohy v projekte: ...............(číslo + názov) |
Požaduje sa splatnosť faktúr 30 dní od dátumu vystavenia faktúry. |
Nakoľko zmluva podlieha kontrole poskytovateľa o NFP (nenávratného finančného príspevku) a jej účinnosť je posunutá až po jej schválení, termín dodania tovaru bude do 14 dní od oznámenia o výsledku kontroly, resp. schválenia dokumentácie VO a zmluvy. |
Moravecká 2, Topoľčianky, Zlaté Moravce, Nitriansky, Slovenská republika
01.08.2018 07:00 — 31.08.2018 15:00
1,00 celok - všetky časti predmetu
7 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
25.06.2018 09:31
28.06.2018 10:00
28.06.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.06.2018 12:50 - Vstupná ponuka | 7 700,00 | € | Cena bez DPH |
28.06.2018 09:03 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 650,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: