31817483
Stredná odborná škola záhradnícka Gustáva Čejku Malinovo
Bratislavská 44, Malinovo, 90045, SVK
04102746
OPAlight media online s.r.o.
Dlouhá 730/35, Praha, 11000, CZE
Odborné prehliadky, odborné skúšky elektrických zariadení a revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia
odborné prehliadky, odborné skúšky, revízie, elektrické zariadenia, elektrické spotrebiče, elektrické ručné náradie, odstránenie závad
Služba
1. Opravy a údržba
1. Odborné prehliadky, odborné skúšky elektrických zariadení a revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonanie odborných prehliadok, odborných skúšok a revízií v zmysle vyhlášky MPSVaR č. 508/2009 Z. z. a jej novelizácie č. 398/2013, s odvolaním na STN 33 1500, STN 33 1600 a STN 33 1610. Vrátane dopravných nákladov. |
odstránenie drobných závad zistených pri odborných prehliadkách, odborných skúškach a revíziach vrátane ceny spotrebného materiálu do hodnoty 30Eur s DPH/1 miesto plnenia. |
diagnostika závad s predložením cenovej ponuky objednávateľovi v prípade potreby výmeny spotrebného materiálu nad 30Eur s DPH/1 miesto plnenia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet miest plnení na území SR | miesto plnenia | 5 | ||
revízia elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia | ks | 1 | 1000 | |
revízia bleskozvodu | ks | 2 | ||
revízia budovy | ks | 2 | ||
revízia elektrických zariadení | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Budovy, ktorých sa týka požadovaná služba sú určené na vyučovanie a obsahujú aj kancelárske priestory. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Vrátane diagnostiky závad s predložením cenovej ponuky objednávateľovi v prípade potreby výmeny spotrebného materiálu nad 30 Eur s DPH/1 miesto |
V hodinovej sadzbe za odstránenie drobných závad zistených pri odborných prehliadkách, odborných skúškach a revíziach je započítana okrem ceny za vykonanie služieb aj cena za spotrebný materiál do hodnoty 30Eur s DPH/1 miesto. |
V prípade odstránenia závady s cenou spotrebného materiálu nad 30Eur s DPH/1 miesto plnenia, dodávateľ predloží objednávateľovi na odsúhlasenie cenovú ponúku s uvedením predpokladaného rozsahu činností a ceny spotrebného materiálu. |
Dodávateľ predloží do 7 dní od uzavretia zmluvy objednávateľovi kópiu oprávnenia na výkon odborných prehliadok a odborných skúšok elektrických zariadení. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť podrobný rozpočet jednotlivých položiek do 7 dní od uzavretia zmluvy. Cenová karkulácia - rozsah |
Podrobný harmonogram dodania služby dodávateľ predloží do 7 dní od uzavretia zmluvy, ktorý bude odsúhlasený objednávateľom tak, aby výrazným spôsobom nenarušil prevádzku v budovách, ktorých sa revízia týka. |
Súčasťou poskytovaných služieb a činností je aj odovzdanie dokladov pri predložení faktúry, t.j. Správa o odbornej prehliadke a odbornej skúške a Revízne správy, ktoré budú odsúhlasené a podpísané zodpovednou kontaktnou osobou objednávateľa. |
Dodávateľ je povinný predložiť zodpovednému zamestnancovi objednávateľa po ukončení vykonaných služieb na potvrdenie súpis skutočne vykonaných služieb, ktorý bude po potvrdení objednávateľom neoddeliteľnou súčasťou faktúry. |
Vrátane dopravných nákladov |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť harmonogram odborných prehliadok, odborných skúšok, revízii. |
Súčasťou poskytnutých služieb a činností je aj odovzdanie dokladov pri predložení faktúry, t.j. Správa o odbornej prehliadke, odbornej skúške a revízne správy, ktoré budú podpísané a odsúhlasené zodpovednou osobou objednávateľa. |
Bratislavská44 900 45, Malinovo, Senec, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 1
890,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.06.2018 12:29
02.07.2018 12:27
02.07.2018 12:42
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.06.2018 15:40 - Vstupná ponuka | 890,00 | € | Cena s DPH |
20.06.2018 15:40 - Najvýhodnejšia ponuka | 890,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: