• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.06.2018 12:29
  •    Predkladanie ponúk
    02.07.2018 12:27
  •    Ukončenie zákazky
    02.07.2018 13:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.07.2018 13:20

Detail zákazky Z201826689

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.06.2018 12:29
  •    Predkladanie ponúk
    02.07.2018 12:27
  •    Ukončenie zákazky
    02.07.2018 13:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.07.2018 13:20

Základné údaje

Z201826689

OF-32699

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3534412

Objednávateľ

31817483

Stredná odborná škola záhradnícka Gustáva Čejku Malinovo

Bratislavská 44, Malinovo, 90045, SVK

Dodávateľ

04102746

OPAlight media online s.r.o.

Dlouhá 730/35, Praha, 11000, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Odborné prehliadky, odborné skúšky elektrických zariadení a revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia

odborné prehliadky, odborné skúšky, revízie, elektrické zariadenia, elektrické spotrebiče, elektrické ručné náradie, odstránenie závad

  • 71630000-3 - Technická inšpekcia a skúšanie
  • 71632000-7 - Technické skúšky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 50532000-3 - Opravy a údržba elektrických strojov, prístrojov a súvisiaceho vybavenia

Služba

1. Opravy a údržba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odborné prehliadky, odborné skúšky elektrických zariadení a revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia
Funkcia
Vykonanie odborných prehliadok, odborných skúšok a revízií v zmysle vyhlášky MPSVaR č. 508/2009 Z. z. a jej novelizácie č. 398/2013, s odvolaním na STN 33 1500, STN 33 1600 a STN 33 1610. Vrátane dopravných nákladov.
odstránenie drobných závad zistených pri odborných prehliadkách, odborných skúškach a revíziach vrátane ceny spotrebného materiálu do hodnoty 30Eur s DPH/1 miesto plnenia.
diagnostika závad s predložením cenovej ponuky objednávateľovi v prípade potreby výmeny spotrebného materiálu nad 30Eur s DPH/1 miesto plnenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet miest plnení na území SR miesto plnenia 5
revízia elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia ks 1 1000
revízia bleskozvodu ks 2
revízia budovy ks 2
revízia elektrických zariadení ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Budovy, ktorých sa týka požadovaná služba sú určené na vyučovanie a obsahujú aj kancelárske priestory.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Vrátane diagnostiky závad s predložením cenovej ponuky objednávateľovi v prípade potreby výmeny spotrebného materiálu nad 30 Eur s DPH/1 miesto
V hodinovej sadzbe za odstránenie drobných závad zistených pri odborných prehliadkách, odborných skúškach a revíziach je započítana okrem ceny za vykonanie služieb aj cena za spotrebný materiál do hodnoty 30Eur s DPH/1 miesto.
V prípade odstránenia závady s cenou spotrebného materiálu nad 30Eur s DPH/1 miesto plnenia, dodávateľ predloží objednávateľovi na odsúhlasenie cenovú ponúku s uvedením predpokladaného rozsahu činností a ceny spotrebného materiálu.
Dodávateľ predloží do 7 dní od uzavretia zmluvy objednávateľovi kópiu oprávnenia na výkon odborných prehliadok a odborných skúšok elektrických zariadení.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť podrobný rozpočet jednotlivých položiek do 7 dní od uzavretia zmluvy. Cenová karkulácia - rozsah
Podrobný harmonogram dodania služby dodávateľ predloží do 7 dní od uzavretia zmluvy, ktorý bude odsúhlasený objednávateľom tak, aby výrazným spôsobom nenarušil prevádzku v budovách, ktorých sa revízia týka.
Súčasťou poskytovaných služieb a činností je aj odovzdanie dokladov pri predložení faktúry, t.j. Správa o odbornej prehliadke a odbornej skúške a Revízne správy, ktoré budú odsúhlasené a podpísané zodpovednou kontaktnou osobou objednávateľa.
Dodávateľ je povinný predložiť zodpovednému zamestnancovi objednávateľa po ukončení vykonaných služieb na potvrdenie súpis skutočne vykonaných služieb, ktorý bude po potvrdení objednávateľom neoddeliteľnou súčasťou faktúry.
Vrátane dopravných nákladov
Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť harmonogram odborných prehliadok, odborných skúšok, revízii.
Súčasťou poskytnutých služieb a činností je aj odovzdanie dokladov pri predložení faktúry, t.j. Správa o odbornej prehliadke, odbornej skúške a revízne správy, ktoré budú podpísané a odsúhlasené zodpovednou osobou objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislavská44 900 45, Malinovo, Senec, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 1

890,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.06.2018 12:29

02.07.2018 12:27

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.07.2018 12:42

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 788
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.06.2018 15:40 - Vstupná ponuka 890,00 € Cena s DPH
20.06.2018 15:40 - Najvýhodnejšia ponuka 890,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS