• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.06.2018 10:22
  •    Predkladanie ponúk
    25.06.2018 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.06.2018 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.06.2018 09:50

Detail zákazky Z201826504

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.06.2018 10:22
  •    Predkladanie ponúk
    25.06.2018 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.06.2018 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.06.2018 09:50

Základné údaje

Z201826504

OF-164648

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3521258

Objednávateľ

00610381

Fakultná nemocnica Trnava

A. Žarnova 11, Trnava, 91775, SVK

Dodávateľ

31342213

ECOLAB s.r.o.

Čajakova 18, Bratislava, 81105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dezinfekcia na plochy a povrchy

dezinfekcia na plochy a povrchy

  • 24455000-8 - Dezinfekčné prostriedky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dezinfekcia na plochy a povrchy
Funkcia
Dezinfekcia na plochy a povrchy
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pol.č. 1. Dezinfekčný prípravok na báze aminov, prípadne kombinovaný s inou účinnou látkou, nízke ovplyvnenie ovzdušia, nesenzibilizujúce dýchacie cesty, minimálne 10g účinnej látky v 100 g koncentrátu, určený na povrchy, (Incidin Pro) liter 6
2-fenoxyetanol g/100g 10
N-(3-aminopropyl)dodecylpropán, g/100g 8
účinnosť spektrum A (B)
množstvo ks 600
Pol.č. 2. Dezinfekčný prípravok na povrchy a zdravotnícke pomôcky bez obsahu formaldehydov -Incidin Rapid l 6
glutaraldehyd g/100g 9,8
benzalkóniumchlorid g/100g 5
didecylimetylamóniumchlorid g/100g 5
účinnosť spektrum A B T C
množstvo ks 780
Pol.č.3 Dezinfekčný prípravok na báze aktívneho kyslíka na dezinfekciu povrchov - Incidin Oxydes l 6
pexoid vodíka g/100g 10
benzalkoniumchlorid g/100g 7,5
účinnosť spektrum A (B)
množstvo ks 390
Pol.č.4 Dezinfekčný a čistiaci prípravok na plošnú dezinfekciu - Incidin Extra N ( bez chlóru a aldehydov), vhodný pre VAP-ky l 6
glukoprotamin +KAZ g/100g 12g
účinnosť spektrum A(B)
množstvo ks 90
Pol.č.5 Monitorovací program kvality upratovania ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Predmet plnenia musí spĺňať technické špecifikácie . Produkty musia byť testované na účinnosť v čistých aj zaťažených podmienkach podľa EN noriem EN 13727, EN 13624, EN 14476, EN 13438, EN 13704, odporúčanie RKI/DVV
Monitorovací program kvality upratovania, ktorý sleduje tzv. HTOs /hightouchobjects/, miesta s vysokou frekvenciu kontaktu cielene vybraných na základe klinických štúdií a dlhoročných skúseností. Selekcia HTO je prednastavená v aplikácii s nastavenými parametrami nemocnice. Eliminuje riziko nesystematického výberu označovaných miest. HTO určené v klinických štúdiách umožňujú vytvoriť benchmark v časovej súvislosti, či podľa typu monitorovaného priestoru. Tiež umožňujú vytvoriť benchmark medzi zdravotníckymi zariadeniami.Systém umožňuje monitorovanie jednotlivých častí nemocnice / operačná sál
Systém umožňuje monitorovanie jednotlivých častí nemocnice / operačná sála, izba pacienta, JIS.../ Zahŕňa prenosné elektronické zariadenie s inštalovaným softvérom, UV kontrolnú lampu a označovací gél. Podmienkou je 1 gél/1izba, resp. monitorovaný priestor. Označovací DAZO gel je určený len na jeden monitoring pre zamedzenie kros-kontaminácie.Označovací gél bude v prostredí detekovaný UV lampou. Softvér umožňuje porovnanie vstupných výsledkov a výsledkov za konkrétne monitorovacie obdobie.
Dodávateľ zabezpečí uzavretosť monitorovacieho systému, tzn. klient dostane jedinečné prístupové údaje pre online prácu s výstupmi z monitoringu. Monitorovací systém automaticky, online po prístupe na internet, vyhodnocuje údaje vložené po monitoringu v monitorovanom priestore. Prenosné zariadenie Ipod slúži na zber a nahodenie údajov z monitoringu, pričom s vyhodnotenými údajmi bude môcť klient pracovať po prihlásení online pomocou poskytnutých jedinečných prihlasovacích údajov.
Zákaznícky portál poskytuje online reporty s vyhodnoteném údajov podľa priestorov, pracovníkov, ktorí priestor upratovali, prípadne iné výstupy.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ svojim predložením ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky  kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky a spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia.
Vrátane dopravy a vyloženia tovaru na miesto určenia v sídle objednávateľa (sklad)
Dodávateľ predloží podrobný rozpis jednotkových cien do 5 dní od uzatvorenia zmluvy
Dodávateľ predloží KBÚ podľa platnej legislatívy do 5 dní od uzatvorenia zmluvy v elektronickej podobe
Objednávateľ upresní a oznámi dodávateľovi požiadavku na plnenie časti zmluvy - dodanie konkrétnych položiek a ich množstvo najneskôr 5 dní pred ich požadovaným dodaním elektronickou formou
Dodávateľ v prípade dodania ekvivalentu dodá platné Vyhlásenie o zhode výrobku, ktorý preukazuje zhodnosť ekvivalentu s požadovanými parametrami výrobku, s doplňujúcimi dokladmi k nemu, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobku.
Tovar bude dodaný spolu s dodacím listom alebo faktúrou
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť
objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Zmluvné strany sa dohodli, že svoje vzájomné pohľadávky nepostúpia  a ani s nimi nebudú inak obchodovať s treťou stranou bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností postúpenie pohľadávky bez písomného súhlasu druhej strany spôsobuje neplatnosť takéhoto úkonu. Prípadný súhlas objednávateľa je platný iba za podmienky, že bol udelený predchádzajúci súhlas zriaďovateľa objednávateľa MZ SR.
Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. § 340b ods. 5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní .

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

A. Žarnova č. 11, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

01.07.2018 08:00 — 01.07.2021 08:00

1 863,00 ks

90 258,90

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

19.06.2018 10:22

25.06.2018 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.06.2018 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 208
 7
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.06.2018 07:43 - Vstupná ponuka 90 258,90 € Cena bez DPH
25.06.2018 08:29 - Najvýhodnejšia ponuka 90 258,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS