00156621
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
Dobrovičova 12, Bratislava, 81266, SVK
34112642
AGENTÚRA INA, spoločnosť s ručením obmedzeným
Bratislavská 93, Trenčín, 91105, SVK
Propagačné predmety
propagačný materiál, pero, diár, blok, termoska
Tovar
1. Propagačné predmety
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je výroba a dodanie propagačných predmetov slúžiacich na účely propagácie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Položka č.1: Blok A5 s doskami z PU kože s 80 listami, záložkou a farebnou gumičkou; preferovaná farba: modrá; forma potlače tampónová potlač | Ks | 100 | ||
Položka č.2: Blok A5 s doskami z PU kože s 80 listami, záložkou a farebnou gumičkou; preferovaná farba: zelená; forma potlače tampónová potlač | Ks | 100 | ||
Položka č.3: plastové pero; preferovaná farba: zelená; forma potlače tampónová potlač | Ks | 100 | ||
Položka č.4: plastové pero; preferovaná farba: modrá; froma potlače tampónová potlač | Ks | 100 | ||
Položka č.5 : lepiaci blok so 40 lístkami; forma potlače tampónová potlač | Ks | 300 | ||
Položka č.6: termohrnček, z nerezovej ocele, jednostenný s otvorom na pitie v plastovom viečku, 330 ml. s úchytom; forma potlače gravír lôg | Ks | 100 | ||
Položka č.7: termoska kovová 500ml; forma potlače gravír lôg | Ks | 50 | ||
Položka č.8: USB 32GB, kožený alebo iný elegantný dizajn; preferovaná farba: hnedá; forma potlače tampónová potlač | Ks | 50 | ||
Položka č.9: USB 32GB, kožený alebo iný elegantný dizajn; preferovaná farba: čierna; forma potlače tampónová potlač | Ks | 50 | ||
Položka č.10: PVC USB 16GB; forma potlače PVC odliatok | Ks | 400 | ||
Položka č.11: lekárnička; forma potlače sieťotlač | Ks | 100 | ||
Položka č.12: viacúčelový rozkladací vreckový nožík; forma potlače tampónová potlač | Ks | 50 | ||
Položka č.13: diár určený pre manažérov, kožený alebo iný elegantný dizajn; rozmer 23x18cm, pre rok 2018; forma potlače razba lôg | Ks | 20 | ||
Položka č.14: diár určený pre manažérov, kožený alebo iný elegantný dizajn; rozmer 23x18cm, pre rok 2019; forma potlače razba lôg | Ks | 50 | ||
Položka č.15: diár mini, pre rok 2018;forma potlače razba lôg | Ks | 25 | ||
Položka č.16: diár mini, pre rok 2019;forma potlače razba lôg | Ks | 25 | ||
Položka č.17: raznica | Ks | 2 | ||
Položka č.18: elegantné pero s kryštálmi; modrá náplň; preferovaná farba: biela; forma potlače tampónová potlač | Ks | 25 | ||
Položka č.19: elegantné pero s kryštálmi; modrá náplň; preferovaná farba: čierna; forma potlače tampónová potlač | Ks | 25 | ||
Položka č.20: elegantné manažérske roller pero; modrá náplň; tampónová potlač | Ks | 100 | ||
Položka č.21: papierová taška, matné lamino, textilné šnúrky, šírka 24cm x híbka 8cm x 32 výška; forma potlače ofsetová tlač | Ks | 300 | ||
Položka č.22: roll - up banner - šírka 100 cm, výška 200 cm; plátno, hliníková konštrukcia s obalom na prenos; forma potlače digitálna tlač | Ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vizualizácia položiek č. 1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,18.,19.,20.,21.,22. sa nachádza v prílohe č.1 |
Názov |
1. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodá tovar bez vád, riadne, včas, v požadovanej kvalite, s potrebnou odbornou starostlivosťou. |
2. Miestom dodania tovaru je sídlo objednávateľa. |
3. Termín dodania predmetu zmluvy (okrem položiek 13,14 a 15,16 – diár a minidiár na rok 2019) je najneskôr 15 pracovných dní po schválení návrhu grafických vizuálov tovarov. Návrhy grafických vizuálov tovarov s označením logami dodávateľ predloží najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti tejto zmluvy. Položky 13,14 a 15,16 diár a minidiár na rok 2019 budú dodané najneskôr do konca novembra 2018. Predlohy logo typov(plnofarebné) budú objednávateľom zaslané dodávateľovi bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy prostredníctvom e-mailu. |
4. Dodávateľ je povinný podľa pokynov objednávateľa tovar viditeľne označiť potlačou v súlade s údajmi a grafickými normami definovanými v rámci Manuálu, ktorý mu bude zaslaný objednávateľom prostredníctvom e-mailu bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy. Dodávateľ musí byť schopný zabezpečiť a vytlačiť logo na všetky objednávateľom požadované druhy predmetov. |
5. V prípade malých propagačných predmetov je dodávateľ povinný označiť tieto predmety znakom Únie, odkazom na „Európsku úniu“ (malé propagačné predmety sú predmety propagačného, reklamného a informačného charakteru, ktorých veľkosť je do 15x15 cm vrátane, váha predmetu je nižšia ako 1,5 kg vrátane a obstarávacia cena predmetu je nižšia ako 100 EUR s DPH vrátane ). Pri definovaní týchto predmetov musia byť súčasne splnené minimálne dve z vyššie uvedených kritérií, pričom jedným z nich musí byť cena. |
6. Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia zmluvy (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo...). Zároveň sa požaduje, aby dodávateľ predložil podrobný štruktúrovaný rozpočet jednotkových cien bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy. |
7. Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy údaje súvisiace s plnením zmluvy (napr. kontaktné osoby objednávateľa, e-mailovú adresu, ...). |
8. Zmluvné strany berú na vedomie, že cena za predmet zmluvy bude refundovaná a spolufinancovaná z fondov EÚ a štátneho rozpočtu. |
9. Zmluvná cena sa považuje za cenu konečnú a platnú počas doby trvania zmluvy. V cene tovaru sú zahrnuté všetky náklady ako je napr.: výroba, dodanie - doprava, balenie, grafické vizuály tovarov s označením logami, potlač tovaru logami. |
10. Objednávateľ uhradí cenu za predmet zmluvy na základe dodávateľom vystavených faktúr objednávateľovi. Faktúry budú vystavené po dodaní predmetu zmluvy, dodacieho listu a preberacieho protokolu, ktorých vzor poskytne objednávateľ. |
11. Dodací list a preberací protokol je neoddeliteľnou súčasťou faktúry a musia byť potvrdené oboma zmluvnými stranami (objednávateľ/dodávateľ). Dodací list musí obsahovať rozpis vrátane jednotkových cien, množstva a celkových cien tovaru, samostatne DPH. Dodací list a preberací protokol budú vyhotovené v štyroch origináloch. |
12. Dodávateľom predložená faktúra na úhradu musí ďalej obsahovať náležitosti predpísané v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH v znení neskorších predpisov. Musí obsahovať čiastku DPH. Okrem toho musí obsahovať: - názov zákazky, - predmet úhrady, - meno a sídlo objednávateľa a dodávateľa, - identifikačné údaje objednávateľa a dodávateľa (IČO, DIČ, IBAN), - číslo tejto zmluvy (dodatku k tejto zmluve), - čiastku k úhrade spolu, - samostatne vyčíslenú DPH, - číslo účtu zhotoviteľa vo formáte IBAN, - dátum vyhotovenia faktúry, |
13. Predložené faktúry musia obsahovať údaje v zmysle ustanovenia § 3a ods. 1 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka a budú predkladané v štyroch origináloch. Ak faktúry nebudú úplné alebo budú obsahovať nesprávne údaje vrátane príloh k faktúre, budú tieto faktúry dodávateľovi vrátené. Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi novú faktúru, v takom prípade sa bude lehota splatnosti faktúry odvíjať od termínu predloženia novej, opravenej faktúry. Objednávateľ nie je v omeškaní s úhradou faktúry po dobu, kým mu nebola doručená nová, opravená faktúra. |
14. Dodávateľ sa zaväzuje umožniť a poskytnúť súčinnosť objednávateľovi a oprávneným kontrolným zamestnancom vykonávať u seba kontrolu obchodných dokumentov a vecnú a finančnú kontrolu v súvislosti s realizáciou aktivity spolufinancovanej z fondov EÚ. |
15. Nedodržanie všetkých ustanovení v osobitných požiadavkách uvedených v tejto zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
16. Pri nedodržaní termínu uvedeného v bode č.3 týchto osobitých zmluvných podmienok na plnenie zo strany dodávateľa, je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,5 % z ceny predmetu zmluvy uvedenej v tejto zmluve za každý aj začatý deň omeškania. |
17. Pri porušení bodu č.1 tejto zmluvy má objednávateľ právo uplatniť si jednorazovú pokutu vo výške 20% z ceny predmetu zmluvy. |
18. Pri porušení bodu č.4 tejto zmluvy má objednávateľ právo uplatniť si voči dodávateľovi jednorazovú pokutu vo výške 30% z ceny predmetu tejto zmluvy. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Dobrovičova 12, 812 66 Bratislava, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
31.12.2018 00:00
1,00 celok
18 124,32
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.06.2018 10:27
27.06.2018 12:00
27.06.2018 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.06.2018 12:24 - Vstupná ponuka | 18 123,60 | € | Cena s DPH |
27.06.2018 09:28 - Najvýhodnejšia ponuka | 18 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: