00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
50070584
JASO sk s.r.o.
Rekreačná oblasť Dubník 1056, Stará Turá, 91601, SVK
Pranie, chemické čistenie a žehlenie bielizne a textilu, jeho odvoz a dovoz podľa požiadaviek objednávateľa
pranie, žehlenie, bielizeň, textil
Služba
1. Pranie, chemické čistenie a žehlenie bielizne a textilu, jeho odvoz a dovoz podľa požiadaviek objednávateľa
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Zabezpečenie podľa potrieb a požiadaviek objednávateľa: |
1.1. pranie, |
1.2. chemické čistenie, |
1.3. žehlenie vyčistenej bielizne a ostatného textilného sortimentu, |
1.4. odvoz znečistenej bielizne a dovoz čistej bielizne a ostatného textilného sortimentu na miesto plnenia, |
1.5. triedenie, skladanie, viazanie a balenie bielizne a ostatného textilného sortimentu, |
1.6. preberanie a odovzdávanie bielizne a ostatného textilného sortimentu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Obrus nad 2m štvorcové bavlna/polyester | ks | 150 | ||
2. Obliečka na paplón 100% ba | ks | 650 | ||
3. Obliečka na vankúš 100% ba | ks | 650 | ||
4. Osuška froté 100% ba | ks | 650 | ||
5. Plachta posteľná 100% ba | ks | 650 | ||
6. Uterák froté | ks | 650 | ||
7. Utierka na riad 100% ba | ks | 150 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Frekvencia a termíny dodania čistej bielizne a ostatného textilného sortimentu: | |
1.1. Obrus nad 2m štvorcové bavlna/polyester | 30x za rok |
1.2. Obliečka na paplón 100% ba | 30x za rok |
1.3. Obliečka na vankúš 100% ba | 30x za rok |
1.4. Osuška froté 100% ba | 30x za rok |
1.5. Plachta posteľná 100% ba | 30x za rok |
1.6. Uterák froté | 30x za rok |
1.7. Utierka na riad 100% ba | 30x za rok |
2. Dodávateľ pri plnení predmetu zmluvy bude používať len také zariadenia, pracie prostriedky a ďalšie prostriedky, ktoré vyhovujú všeobecne záväzným právnym predpisom SR a EÚ a normám SR a EÚ. |
Názov |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
1.1. pre všetky položky rozpis jednotkových cien s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre), ceny budú platné ako maximálne, |
1.2. prepočet celkovej zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH, podľa rozpisu jednotkových cien pre všetky položky, ktoré predkladá objednávateľovi, |
2. Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Dodanie služby bude prebiehať na základe čiastkových výziev na plnenie, t.j. objednávok po dobu trvania zmluvy, ktoré budú doručené elektronicky a následne poštou. |
5. Miesta plnenia: |
5.1. objednávateľ požaduje odvoz a dovoz bielizne a ostatného textilného sortimentu na jednom objekte objednávateľa, ktoré sa nachádza v Patinciach. |
5.2.konkrétne miesto plnenia bude dodávateľovi oznámené po nadobudnutí účinnosti zmluvy pred začatím plnenia. |
6. Zodpovedný zástupca objednávateľa na odbernom mieste dohodne s dodávateľom harmonogram odvozu a dovozu bielizne a textilu. |
7. Termíny, miesto realizácie služby a pracovisko objednávateľa a kontaktná osoba objednávateľa budú uvedené v jednotlivých objednávkach. |
8. V prípade potreby môže objednávateľ požadovať poskytnutie služby aj mimo časový interval uvedený v dohodnutom harmonograme, v takomto prípade sa dodávateľ zaväzuje odviezť znečistenú bielizeň a textil nasledujúci pracovný deň od nahlásenia požiadavky objednávateľa a doviezť čistú bielizeň a textil najneskôr do 7 kalendárnych dní, resp. v kratšom intervale podľa požiadavky objednávateľa. |
9. Dodávateľ musí bez meškania písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu zmluvy. |
10. Celková zmluvná cena plnenia je stanovená v rozsahu predpokladaného množstva uvedených jednotlivých druhov bielizne a textilu. |
11. Cena za poskytnutie služby bude fakturovaná podľa skutočne poskytnutého rozsahu služieb. |
12. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z. v znení neskorších predpisov. |
13. Jednotkové ceny zahŕňajú všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane dopravy (zberu znečistenej bielizne a textilu z miesta určenia, rozvozu čistej bielizne na miesto určenia), pracích prostriedkov, žehlenia, triedenia, skladania, viazania a balenia bielizne a ostatného textilného sortimentu a poskytnutých kontajnerov. |
14. Objednávateľ pri každom odovzdávaní znečistenej bielizne a ostatného textilného sortimentu spíše na výdajku-prevodku názov organizácie, presný druh a počet bielizne a textilu, dátum odovzdania bielizne, lehotu dodania bielizne a textilu a podpisy osôb zodpovedných za manipuláciu za obe zmluvné strany. Pri dovoze čistej bielizne a textilu pre odberné miesto objednávateľa vystaví dodávateľ dodací list s presným množstvom z každého sortimentu, ktorý pri prevzatí bielizne a textilu objednávateľ potvrdí svojím podpisom. |
15. Plnenie zmluvy podľa potrieb objednávateľa sa uskutoční s fakturáciou 1x mesačne. Faktúry za vykonané služby musia obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Súčasťou faktúr budú dodacie listy s uvedením čísla objednávok. |
16. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúr 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. |
17. Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
18. Táto zmluva sa uzatvára na dobu 12 mesiacov, resp. do naplnenia finančného limitu, ktorý sa rovná zmluvnej cene podľa tejto zmluvy, pričom táto zmluva zaniká z tej právnej skutočnosti, ktorá nastane ako prvá. |
19. Reklamácie: |
19.1. Reklamácia bude prebiehať prostredníctvom reklamačných hárkov, ktoré vyplnia poverené kontaktné osoby. Zle opraná a poškodená bielizeň a ostatný textil budú osobitne zabalené a označené. |
19.2. Predmetom reklamácie bude zle vypraná, zamenená, praním poškodená (roztrhaná), neožehlená, znehodnotená (zafarbená) a chýbajúca bielizeň a textil, ako aj iné nedodržiavanie zmluvných podmienok, napr. termíny preberania bielizne a textilu. |
19.3. Dodávateľ je povinný reklamáciu vybaviť maximálne do 5 pracovných dní. |
19.4. V prípade, že objednávateľ počas platnosti zmluvy uplatní voči dodávateľovi viac ako 5 reklamácií, bude sa to považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a táto skutočnosť bude mať za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
20. V zmysle ustanovení OPET týkajúcich sa rámcovej dohody si objednávateľ vyhradzuje právo odobrať niektoré služby vo väčšom a iné v menšom rozsahu než ako je definované v týchto podkladoch. Rozsah odobratej služby bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania rámcovej dohody, ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny. |
21. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody dodávateľom a udelenie negatívnej referencie. |
22. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Účelové zariadenie UKF, Patince, č.371, Patince, Komárno, Nitriansky, Slovenská republika
12
1,00 súbor
2 436,60
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.06.2018 14:12
21.06.2018 14:15
21.06.2018 14:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.06.2018 08:51 - Vstupná ponuka | 2 436,60 | € | Cena s DPH |
21.06.2018 08:51 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 436,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: