36601284
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb
Ondavská 8, Košice, 04011, SVK
44484275
INAMED, s. r. o.
Šustekova 37, Bratislava-Petržalka, 85104, SVK
Autotransfúzny prístroj
prístroj
Tovar, Služba
1. Autotransfúzny prístroj
|
|
---|---|
Funkcia |
Autotransfúzny prístroj s technológiou kontinuálneho prietoku. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladaný počet: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Autotransfúzny prístroj s technológiou kontinuálneho prietoku. | |
2. Plne automatický systém (automatické spustenie spracovania krvi). | |
3. Mobilný s brzdou. | |
4. Všetky súčasti prístroja sú na jednom podvozku. | |
5. Prístroj je výškovo nastaviteľný. | |
6. Súčasťou systému je farebná dotyková obrazovka s vizualizáciou parametrov. | |
7. Vizualizácia vstupných a výstupných hodnôt hematokritu na displeji. | |
8. Vizualizácia alarmov a chybových hlásení s identifikáciou chyby na displeji. | |
9. Vizualizácia nastavených parametrov. | |
10. Integrovaná vákuová pumpa. | |
11. Možnosť nastavenia vákua na odsávanie. | |
12. Autotestovanie prístroja pred spustením. | |
13. Možnosť spracovania malých objemov krvi (od 40ml). | |
14. Nastaviteľnosť rôznych premývacích programov podľa rýchlosti výstupného prietoku PRC: | |
14.1 25 ml/min +/- 10% | |
14.2 20 - 40 ml/min +/- 10% | |
14.3 50 - 100 ml/min +/- 10% | |
15. Nepretržitá dostupnosť PRC na účely transfúzie. | |
16. Min. 60% hematokrit PRC. | |
17. Objemovo nezávislá premývacia komora (1 typ spotrebného materiálu pre všetky účely použitia). | |
18. Rýchlosť prietoku pumpy – na odsatú krv krvná strata k premytiu: | rozsah min. 0 - 350 ml/min. |
19. Rýchlosť prietoku pumpy – premývací roztok: | rozsah min. 0 – 400 ml/min. |
20. Rýchlosť prietoku pumpy – červené krvinky: | rozsah min. 0 - 190 ml/min. |
21. Rýchlosť centrifúgy: rozsah min. 1400 – 2400 rpm. | |
22. Miera odstránenia: | |
22.1 Heparín min. 95 % | |
22.2 Draslík min. 95 % | |
22.3 Voľný Hb min. 95 % | |
22.4 Neemulgovaný tuk min. 99 % | |
22.5 Albumín min. 95 % |
Názov |
A. OSOBITNÉ ZMLUVNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY - nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej zmluvnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. |
2. Požaduje sa jednorázové dodanie nového, nepoužívaného a nerepasovaného prístroja: |
2.1 do 30 pracovných dní od doručenia Oznámenia o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek na predmet zákazky dodávateľovi (ďalej len "Oznámenie"), |
2.2 v pracovných dňoch, |
2.3 v čase od 07:00 hod. do 14:00 hod., |
2.4 do sídla objednávateľa na vlastné náklady tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred poškodením, pričom konkrétne miesto dodania - pracovisko objednávateľa a zodpovedná osoba objednávateľa budú dodávateľovi upresnené v Oznámení, |
2.5 po predchádzajúcom preukázateľnom upovedomení objednávateľa min. 5 pracovných dní vopred tak, aby objednávateľ mohol poskytnúť potrebnú súčinnosť pri dodaní, |
2.6 s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo objednávky (ak bola vystavená), číslo kúpnej zmluvy, ŠUKL kód (ak je to relevantné), MZSR kód (ak je to relevantné, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH. |
V prípade, ak je dodávaný tovar z krajiny EU (okrem SR), je dodávateľ povinný uviesť v dodacom liste, okrem náležitostí uvedených v predchádzajúcej vete, aj: |
- kód tovaru podľa aktuálne platného colného sadzobníka, |
- údaj o krajine pôvodu tovaru (t.j. krajina kde bol tovar vyrobený). |
2.7 Dodávka tovaru zahŕňa dodanie tovaru do miesta plnenia, jeho vybalenie a likvidáciu obalov, inštaláciu, odskúšanie a uvedenie tovaru do prevádzky, základné zaškolenie zamestnancov objednávateľa s obsluhou, údržbou a ošetrovaním dodaného tovaru, predloženie príslušnej servisnej dokumentácie (nevyžaduje sa preklad do slovenského jazyka), technickej a sprievodnej dokumentácie a to: návodu na obsluhu v slovenskom resp. v českom jazyku, záručný list, vypracovanie a predloženie preberacieho protokolu, inštalačného protokolu, protokolu o zaškolení zamestnancov objednávateľa s obsluhou. |
3. Objednávateľ zabezpečí za účelom prevzatia zariadenia prístup pre osoby poverené dodávateľom na čas nevyhnutný na vyloženie, kompletizáciu a inštaláciu zariadenia. |
4. Prevzatie dodaného zariadenia je objednávateľ povinný dodávateľovi písomne potvrdiť na dodacom liste alebo preberacom protokole. Jedna kópia dodacieho listu alebo preberacieho protokolu ostáva objednávateľovi. V prípade uplatnenia oprávnenej výhrady objednávateľa pri dodaní zariadenia, ostáva zariadenie vo vlastníctve dodávateľa až do doby, kým dodávateľ neodstráni prekážku, ktorá bráni objednávateľovi zariadenie riadne prevziať. Objednávateľ nadobudne vlastnícke právo vždy až po zaplatení celej odplaty za plnenie dohodnutej v zmluve. |
5. Dodávateľ je povinný k faktúre vždy priložiť kópiu objednávky (ak bola vyhotovená) objednávateľa ako povinnú prílohu faktúry. Dodávateľ je rovnako povinný k faktúre priložiť kópiu dodacieho listu ako jej povinnú prílohu, okrem prípadov, kedy je faktúra doručená zároveň s dodacím listom. |
6. Požaduje sa akceptovať, že platba za plnenie sa realizuje výlučne bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom, a to vždy za riadne a včas poskytnuté plnenie. |
7. Požaduje sa v zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
8. Požaduje sa, aby v prípade ak sa úspešným dodávateľom po elektronickej aukcii stane: |
8.1 dodávateľ, ktorý je alebo bol dodávateľom predmetu zákazky a ak jeho konečná jednotková cena za MJ bez DPH je vyššia ako súčasne aktuálna alebo predtým platná jednotková cena za MJ bez DPH, za ktorú verejný obstarávateľ nakupuje alebo nakupoval od dodávateľa pred vyhlásením tejto súťaže, alebo |
8.2 dodávateľ, ktorý verejnému obstarávateľovi predložil aktuálnu cenovú ponuku pred vyhlásením tejto súťaže a jeho konečná jednotková cena za MJ bez DPH je vyššia ako cena ktorú predložil v aktuálnej cenovej ponuke pred vyhlásením tejto súťaže, tak |
- objednávateľ vyzve úspešného dodávateľa na podanie vysvetlenia k uvedenému a ak po prehodnotení písomného zdôvodnenia objednávateľ: |
a) uzná navýšenie konečnej jednotkovej ceny za MJ bez DPH príslušnej položky predmetu zákazky, zašle dodávateľovi oznámenie, v ktorom potvrdí oprávnenie ním ponúknutej ceny. |
b) neuzná navýšenie konečnej jednotkovej ceny za MJ bez DPH príslušnej položky predmetu zákazky, vyhradzuje si právo odstúpiť od tejto zmluvy. |
9. Dodávateľ poskytuje na predmet zákazky a všetky jeho súčasti (ďalej len "zariadenie") komplexnú záruku v trvaní 24 mesiacov odo dňa, kedy je zariadenie uvedené do prevádzky. Uvedenie zariadenia do prevádzky a začiatok plynutia záručnej doby sa potvrdí na dodacom liste (preberací protokol), ktorý podpíšu obe zmluvné strany, t.j. dodávateľ a objednávateľ, resp. ich oprávnení zástupcovia. Uvedená záručná doba sa automaticky predlžuje o dobu, po ktorú nemohlo byť zariadenie využívané na účel, na ktorý je určený a to z dôvodov na ktoré sa vzťahuje záruka. |
10. Požaduje sa záručný servis vrátane prehliadok zdarma počas 24 mesiacov. V prípade výskytu poruchy je požadovaný nástup servisného technika na opravu do 24 hodín od nahlásenia počas pracovných dní. |
11. V prípade, ak odstránenie vady nevyžaduje príchod servisného technika dodávateľa do miesta inštalácie zariadenia, je dodávateľ oprávnený začať odstraňovať vadu formou vzdialeného prístupu v lehote najneskôr do 12 hodín od nahlásenia v pracovný deň medzi 7:00 a 16:00 hod., resp. do 12:00 hod. nasledujúceho pracovného dňa, pokiaľ vada bola nahlásená po 16:00 hod. pracovného dňa alebo počas mimopracovného dňa. |
12. Dodávateľ je povinný počas trvania záručnej doby odstrániť vady v nasledujúcich lehotách od nástupu na opravu: |
12.1 oprava vady, pri ktorej nie je potrebná dodávka náhradného dielu najneskôr do 48 hodín, |
12.2 oprava vady s dodávkou náhradného dielu najneskôr do 72 hodín. |
13. Kúpna cena zariadenia zahŕňa aj služby spojené s jeho dodaním, t.j. zabezpečenie dopravy do dohodnutého miesta dodania, dopravu dodávateľa do miesta poskytnutia služby a späť, ako aj všetky ostatné náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s dodaním objednaného zariadenia a/alebo poskytnutím služieb objednávateľovi, uvedením zariadenia do prevádzky (inštaláciou), zaškolením obsluhy, poskytnutím užívateľskej dokumentácie, poskytnutím hardvéru a licencie k nim, prevodom vlastníctva k zariadeniu na objednávateľa, ako aj poskytovanie záručného servisu v mieste inštalácie. |
14. Dodávateľ nesie zodpovednosť za to, že služby servisu a údržby zariadenia budú poskytované v najvyššej dostupnej kvalite tak, aby vyhovovali potrebám objednávateľa. Služby budú poskytované s náležitou odbornou starostlivosťou a prostredníctvom osôb, ktoré majú potrebnú kvalifikáciu a skúsenosti nevyhnutné na plnenie svojich povinností. |
15. Súčasťou záväzku dodávateľa je zároveň poskytnutie písomných dokladov potrebných pre riadne a bezchybné použitie zariadenia na stanovený účel, a to najmä, no nie len výlučne: návod na použitie zariadenia v slovenskom jazyku, záručný list, preberací (akceptačný) protokol, inštalačný protokol, protokol o zaškolení zamestnancov objednávateľa s obsluhou prístroja. |
16. V prípade, ak sa po uzatvorení zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa zmluvy je viac ako 0,5% v neprospech ceny podľa zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
16.1 Dodávateľ je povinný bezodkladne, najneskôr však do 5 pracovných dní od preukázania skutočnosti uvedenej v predchádzajúcej vete, doručiť objednávateľovi dodatok, predmetom ktorého bude upravená cena zistená podľa bodu 16. tejto rámcovej dohody. |
17. Požaduje sa možnosť uplatnenia si náhrady škody u dodávateľa vo výške vzniknutých finančných nákladov v prípade nedodržania požiadavky uvedenej v bode 16. tejto časti. |
18. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. |
19. Objednávateľ a dodávateľ v zmysle § 187 odsek 8 zákona o VO uskutočňujú komunikáciu a výmenu informácií vo verejnom obstarávaní do 18.10.2018 písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom, elektronicky podľa § 20 ods. 1 zákona o VO alebo ich kombináciou. |
20. V prípade, ak dodávateľ poskytne pre objednávateľa osobné údaje štatutárnych zástupcov, zamestnancov alebo iných osôb, v širšom rozsahu a na iný účel ako ustanovuje §10 ods. 3 písm. b) a §12 ods. 3 zákon č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, je povinný objednávateľovi doložiť písomný súhlas s vlastnoručným podpisom dotknutej osoby so spracovaním osobných údajov s uvedením: |
20.1 osoby, ktorá tento súhlas dáva (t.j. meno, priezvisko, titul a adresu trvalého pobytu dotknutej osoby), |
20.2 osoby, ktorej tento súhlas dáva (t.j. obchodné meno a sídlo podnikania objednávateľa), |
20.3 účelu, na aký dotknutá osoba súhlas dáva (t.j. na účel verejného obstarávania), |
20.4 zoznamu alebo rozsahu osobných údajov (t.j. presný rozsah osobných údajov, ktoré dotknutá osoba objednávateľovi poskytuje), |
20.5 času platnosti súhlasu (t.j. na čas nevyhnutný na plnenie účelu verejného obstarávania najviac však po dobu 5 rokov od uzavretia zmluvy). |
Nepredložením požadovaného dokladu má objednávateľ za to, že dodávateľ neposkytuje osobné údaje osôb uvedených v predchádzajúcej vete objednávateľovi. |
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ |
B. OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY A DOKLADY, PROSTREDNÍCTVOM KTORÝCH DODÁVATEĽ PREUKAZUJE ICH SPLNENIE - nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na predmet zákazky, resp. nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu, bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky predloží dodávateľ: |
a) na adresu objednávateľa, |
b) v uzatvorenej obálke označenej heslom "NEOTVÁRAŤ - DOKLADY - Autotransfúzny prístroj", |
c) najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy s objednávateľom |
1. Osobitná požiadavka č. 1: |
Všetky ponúkané produkty uvedené v Prílohe č.2 - Sortiment ponúkaného tovaru musia spĺňať verejným obstarávateľom požadované minimálne technické vlastnosti, parametre a hodnoty príslušnej položky predmetu zákazky uvedené v Prílohe č. 1 - Špecifikácia predmetu zákazky. |
Na preukázanie splnenia objednávateľom stanovenej osobitnej požiadavky č. 1 sa požaduje predložiť: |
1.1 Vyplnenú Prílohu č. 1 - "Špecifikácia predmetu zákazky". Z vyplnenej Prílohy č. 1 - "Špecifikácia predmetu zákazky" musí jednoznačne vyplynúť, že všetky ponúkané produkty k príslušnej položke predmetu zákazky uvedené v Prílohe č. 2 - "Sortiment ponúkaného tovaru" spĺňajú objednávateľom požadované minimálne technické vlastnosti, parametre a hodnoty príslušnej položky predmetu zákazky. Objednávateľ bude akceptovať aj iný – ekvivalentný výrobok, ak má porovnateľné kvalitatívne a výkonnostné charakteristiky, technické vlastnosti, parametre a hodnoty ako tie, ktoré požaduje. |
1.2 Vyplnenú Prílohu č. 2 - "Sortiment ponúkaného tovaru". Dodávateľ v Prílohe č. 2 - "Sortimente ponúkaného tovaru" uvedie ku každej položke predmetu zákazky všetky ponúkané produkty (sortiment), ktoré v plnom rozsahu spĺňajú v Prílohe č. 1 - "Špecifikácia predmetu zákazky" požadované minimálne technické vlastnosti, parametre a hodnoty príslušnej položky. Produkt s najvyššou zmluvnou jednotkovou cenou bez DPH uvedený u príslušnej položky viditeľne označí (žltým podfarbením celého riadku). |
Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu s objednávateľom písomne informovať objednávateľa o všetkých zmenách údajov uvedených v Prílohe č. 2 - "Sortiment ponúkaného produktu", a to bezodkladne, najneskôr však do 5 pracovných dní odo dňa, kedy zmena nadobudla účinnosť. Dodávateľ spolu s oznámením zmeny zašle objednávateľovi nové znenie Prílohy č. 2 - "Sortiment ponúkaného produktu" a kópie dokladov, prostredníctvom ktorých preukáže oprávnenosť vykonaných zmien. |
Prospektový materiál (resp. iný ekvivalentný doklad) všetkých ponúkaných produktov uvedených v Prílohe č. 2 - "Sortiment ponúkaného produktu". Prospektový materiál predloží uchádzač na dátovom nosiči vo formáte umožňujúcom bezproblémovú tlač. Dátový nosič musí obsahovať popis funkcií a technických parametrov ponúkaného produktu tak, aby na základe nich mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných minimálnych technických vlastností, parametrov a hodnôt v súlade s Prílohou č. 1 - "Špecifikácia predmetu zákazky". |
Ak dodávateľ predkladá na jednom dátovom nosiči viac prospektových materiálov je povinný uviesť k nim informáciu, ktorého ponúkaného produktu sa daný prospektový materiál týka. Prospektový materiál nemusí byť preložený do slovenského jazyka. |
2. Osobitná požiadavka č. 2: |
Všetky ponúkané produkty uvedené v Prílohe č. 2 - "Sortiment ponúkaného produktu" musia spĺňa technické požiadavky, ktoré sa na určený výrobok vzťahujú v súlade so Zákonom č. 264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a o posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov a zároveň musia byť označené značkou CE, čím dané označenie deklaruje, že vlastnosti určeného výrobku spĺňajú technické požiadavky, ktoré sú na určený výrobok kladené a rovnako deklaruje, že boli dodržané postupy posudzovania zhody ustanovené zákonom o zhode alebo iným osobitným predpisom. |
Na preukázanie splnenia objednávateľom stanovenej osobitnej požiadavky č. 2 sa požaduje predložiť: |
2.1 U všetkých ponúkaných produktov uvedených v Prílohe č. 2 - "Sortiment ponúkaného produktu" neoverenú fotokópiu ES vyhlásenie o zhode a podklady k nemu, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie. |
3. Osobitná požiadavka č. 3: |
Celková cena plnenia sa vypočíta ako súčet výsledných cien všetkých položiek predmetu zákazky, pričom výsledná cena príslušnej položky predmetu zákazky sa vypočíta ako súčin požadovaného počtu príslušnej položky predmetu zákazky s najvyššou zmluvnou jednotkovou cenou ponúkaného produktu k príslušnej položke predmetu zákazky uvedeného v Prílohe č. 2 - "Sortiment ponúkaného produktu" (t.j. produkt označený žltým podfarbením). |
Na preukázanie splnenia objednávateľom stanovenej osobitnej požiadavky č. 3 sa požaduje predložiť: |
3.1 Vyplnenú a nacenenú Prílohu č. 3 – „Kalkulácia ceny". Dodávateľ vyplní do prílohy č. 3 - "Kalkulácia ceny" k príslušnej položke predmetu zákazky ten produkt, ktorý označil (žltým podfarbením) v Prílohe č. 2 - "Sortiment ponúkaného tovaru" (ako produkt s najvyššou jednotkovou cenou ponúknutý k príslušnej položke predmetu zákazky). |
====================================================================================== |
C. VYHODNOTENIE DOKLADOV Z HĽADISKA SPLNENIA POŽIADAVIEK NA PREDMET ZÁKAZKY a ZASLANIE OZNÁMENIA O VÝSLEDKU VYHODNOTENIA SPLNENIA POŽIADAVIEK NA PREDMET ZÁKAZKY: |
1. Objednávateľ vyhodnotí doklady z hľadiska splnenia požiadaviek na premet zákazky: |
a) splnenie požiadaviek objednávateľa na predmet zákazky sa bude posudzovať v súlade s týmto OF, z dokladov predložených podľa požiadaviek objednávateľa uvedených v časti B. OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY A DOKLADY, PROSTREDNÍCTVOM KTORÝCH DODÁVATEĽ PREUKAZUJE ICH SPLNENIE, |
b) objednávateľ môže písomne požiadať dodávateľa o vysvetlenie predložených dokladov, a ak je to potrebné aj o predloženie dôkazov. |
2. Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky: |
a) ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokladov vyhodnotí, že dodávateľ splnil požiadavky na predmet zákazky, zašle dodávateľovi Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky, v ktorom mu oznámi, že splnil požiadavky na predmet zákazky a je povinný plniť predmet zákazky v súlade so zmluvou, |
b) ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokladov vyhodnotí, že dodávateľ nesplnil požiadavky na predmet zákazky, zašle dodávateľovi Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky, v ktorom mu oznámi, že nesplnil požiadavky na predmet zákazky a objednávateľ s ním ukončí zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Ondavská 8, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
05.07.2018 07:00 — 15.08.2018 14:00
1,00 ks
29 750,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
18.06.2018 13:37
21.06.2018 14:00
21.06.2018 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.06.2018 14:05 - Vstupná ponuka | 29 750,00 | € | Cena bez DPH |
21.06.2018 11:20 - Najvýhodnejšia ponuka | 29 748,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: