00316938
Obec Sučany
Nám. SNP 31, Sučany, 03852, SVK
50794698
IPP Consulting, s.r.o.
Račianska 88 B, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83102, SVK
Nákup a dodanie kompostérov
kompostér, kompostovanie biologického odpadu, doprava verejnému obstarávateľovi, tlač informačného letáku ku kompostéru
Tovar, Služba
1. kompostovanie, návody na obsluhovanie kompostérov a správne kompostovanie, doprava na miesto určenia
|
|
---|---|
Funkcia |
položka číslo 1 kompostovanie, návody na obsluhovanie kompostérov a správne kompostovanie, doprava na miesto určenia, kompostér o objeme od 780 l do 800 l |
položka číslo 2 kompostovanie, návody na obsluhovanie kompostérov a správne kompostovanie, doprava na miesto určenia, kompostér o objeme od 980 l do 1 000 l |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
položka číslo 1 | počet kusov | 403 | ||
položka číslo 2 | počet kusov | 312 | ||
položka číslo 1 | litrov | 780 | 800 | |
položka číslo 1 | hmotnosť kg | 19 | ||
položka číslo 1 | hrúbka steny mm | 6 | ||
položka číslo 2 | litrov | 980 | 1 000 | |
položka číslo 2 | hmotnosť kg | 21 | ||
položka číslo 2 | hrúbka steny mm | 6 | ||
Informačný leták ku kompostéru | počet ks | 715 | ||
Informačný leták ku kompostéru | formát | A4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
minimálne kvalitatívne požiadavky - položka číslo 1 a 2 | teplota stabilizovania od -40°C do + 80°C |
minimálne kvalitatívne požiadavky - položka číslo 1 a 2 | uzatvárateľná plastová nádoba bez dna, s prevzdušňovacími otvormi |
minimálne kvalitatívne požiadavky - položka číslo 1 a 2 | použitý materiál obsahuje minimálne 50%-ný podiel recyklovanej zložky |
minimálne kvalitatívne požiadavky - položka číslo 1 a 2 | materiál je UV stabilizovaný |
položka číslo 1 a 2 - doprava kompostérov | požadovaná je doprava na miesto dodania v jeden deň |
položka číslo 1 a 2 - tlač a dodanie čitateľného, prehľadného a ľahko pochopiteľného informačného letáku ku kompostérom | požadovaná je doprava letáku na miesto dodania v jeden deň s dodaním kompostérov |
Minimálne požiadavky na obsah informačného letáku : | Čo sa môže kompostovať v kompostovacom zásobníku? V predmetnom bode je potrebné uviesť vhodné a nevhodné suroviny, resp. materiály na kompostovanie. |
Minimálne požiadavky na obsah informačného letáku: | Zásady správneho kompostovania v kompostovacom zásobníku. V predmetnom bode je potrebné uviesť ako postupovať pri kompostovaní, napr. ako zabezpečiť správnu veľkosť materiálu, ako premiešavať kompost. |
Minimálne požiadavky na obsah informačného letáku: | Zásady správneho kompostovania v kompostovacom zásobníku. Ako zabezpečiť prístup vzduchu, ako zabezpečiť správnu vlhkosť, dĺžka kompostovania, kedy je kompost zrelý/použiteľný, atď. |
Minimálne požiadavky na obsah informačného letáku: | Najčastejšie chyby pri kompostovaní v kompostovacom zásobníku. V tomto bode je potrebné uviesť napr. ako predchádzať zápachu kompostovaného materiálu, ako predchádzať nadmernému výskytu mušiek, atď. |
Minimálne požiadavky na obsah informačného letáku: | Správne využitie hotového kompostu. Stručný popis využitia hotového kompostu v domácnosti, resp. v záhrade. Výhody kompostovania. Dávkovanie kompostu. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Ceny uvedené s DPH a bez DPH |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Úspešný uchádzač predložením ponuky a akceptovaním všeobecných zmluvných podmienok EKS berie tiež na vedomie skutočnosť, že táto zmluva sa uzatvára v rámci predloženia žiadosti o nenávratný finančný príspevok z Operačného programu Kvalita životného prostredia OPKZP-P01-SC111-2017-23. |
Táto zmluva nadobudne účinnosť až po schválení žiadosti o NFP a po overení procesu verejného obstarávania poskytovateľom NFP. Ak nedôjde k schváleniu žiadosti o NFP nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy. |
Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom (dodávateľom) stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľ (objednávateľ) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa. |
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 7 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy: podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek. |
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 7 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy: obchodnú značku a typ jednotlivých druhov s presným číselným označením tovaru. |
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 7 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy: dokumenty preukazujúce splnenie technických parametrov a vlastností podľa požiadaviek objednávateľa (napr. produktový list, a podobne) |
Požaduje sa poskytnúť návody na obsluhovanie kompostérov a správneho kompostovania ku každému jednému kompostéru, ktorý tvorí predmet zákazky, spolu v čase dodania tovaru |
Poskytovaľ osobitne upozorňuje, že nestačí čestné prehlásenie uchádzača o technických parametroch |
Objednávateľ na základe predložených dokumentov rozhodne či vysúťažené tovary spĺňajú technické či užívateľské požiadavky. Ak dôjde k rozporu prípadne z predložených dokumentov nebude možné zhodu posúdiť, objednávateľ vyzve dodávateľa na doplnenie predložených dokumentov. |
Ak po doplnení dokumentov nie je možné jednoznačne posúdiť zhodu s požiadavkami objednávateľ má právo jednostranne od tejto zmluvy odstúpiť. |
Požaduje sa aby súčasťou aktualizovaného rozpočtu a faktúry bolo číslo súvisiaceho projektu/žiadosti o nenávratný finančný príspevok v rámci ITMS2014+. |
Dodávateľ dodá nový doposiaľ nepoužitý tovar |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Objednávateľ má právo od tejto zmluvy odstúpiť pri nesplnení povinností dodávateľom vyplývajúcich pre objednávateľa z výzvy OPKZP-PO1-SC111-2017-23, Príručky pre žiadateľa v rámci 23. výzvy ako aj zo zmluvy o NFP. |
Námestie SNP 31, Sučany, Martin, Žilinský, Slovenská republika
02.07.2018 11:53 — 31.12.2018 12:04
715,00 ks
97 260,80
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.06.2018 12:47
25.06.2018 10:00
25.06.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.06.2018 21:20 - Vstupná ponuka | 97 260,00 | € | Cena s DPH |
22.06.2018 11:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 97 200,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: