00165565
Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky
Limbová 2, Bratislava, 83752, SVK
47719150
Perfect Distribution a. s. - organizačná zložka
Kočovce 244, Kočovce, 91631, SVK
PROPAGAČNÝ MATERIÁL - HYGIENICKÝ BALÍČEK
Hygienický balíček, Toaletný papier, Hygienické papierové vreckovky, Toaletné mydlo hotelové, Šampón telový a vlasový, Dentálny set: (a. Zubná kefka, b. Zubná pasta)
Tovar, Služba
1. PROPAGAČNÝ MATERIÁL - HYGIENICKÝ BALÍČEK
|
|
---|---|
Funkcia |
Propagačný materiál – hygienický balíček pre pacientov pozostávajúci z 1 ks toaletného papiera, 1 ks hygienických papierových vreckoviek, 1 ks toaletného mydla, 1 ks telového a vlasového šampónu a 1 ks dentálneho setu (a. zubná kefka, b. Zubná pasta) je balený spolu v 1 ks plastového, uzatvárateľného obalu. Predmetom zákazky je aj doprava na miesta výdaja. Počet 136940 ks balíčkov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Toaletný papier | ks | 136940 | ||
2. Hygienické papierové vreckovky | ks | 136940 | ||
3. Toaletné mydlo hotelové | ks | 136940 | ||
4. Šampón telový a vlasový | ks | 136940 | ||
5. Dentálny set (a. Zubná kefka, b. Zubná pasta) | ks | 136940 | ||
6. Obal balíčka uzatvárateľný s logom objednávateľa | ks | 136940 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Toaletný papier | kotúčový, nie do zásobníkov, suchá forma, min. 2-vrstvový, bez parfumácie, 100% celulóza, min. 300 útržkov, musí spĺňať požiadavky Nariadenia vlády SR 404/2007 Z. z. o všeobecnej bezpečnosti výrobkov. |
2. Hygienické papierové vreckovky | suchá forma, min. 2-vrstvové, bez parfumácie, 100% celulóza, min. 10 ks v balení balené v ochrannom PVC obale, musia spĺňať požiadavky Nariadenia vlády SR 404/2007 Z. z. o všeobec. bezpeč. výrobkov. |
3. Toaletné mydlo hotelové | neutrálna vôňa, pH neutrálne, bez zložiek ohrozujúcich zdravie, alebo vyvolávajúcich alergie, balené v ochrannom PVC obale, tuhé, hmotnosť min. 15g, |
3. Toaletné mydlo hotelové | musí spínať požiadavky Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 1223/2009 z 30. novembra 2009 o kozmetických výrobkoch. |
4. Šampón telový a vlasový | v priehľadnej plastovej uzatvárateľnej fľaštičke, s neutrálnou vôňou, pH neutrálne znášanlivosť aj pre citlivú pokožku (najmä detskú), bez zložiek ohrozujúcich zdravie, alebo vyvolávajúcich alergie, |
4. Šampón telový a vlasový | objem min. 30 ml, musí spínať požiadavky Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 1223/2009 z 30. novembra 2009 o kozmetických výrobkoch |
5. Dentálny set: (a. Zubná kefka) | stredne tvrdá, so štetinami z umelých zaoblených vlákien, dĺžka zubnej kefky min. 15 cm, musí spĺňať požiadavky Nariadenia vlády SR č. 404/2007 Z. z. o všeobecnej bezpečnosti výrobkov. |
5. Dentálny set: (b. Zubná pasta) | pre každodenné použitie a prevenciu pred zubným kazom a ukladaním zubného povlaku, min. 10 ml., musí spínať požiadavky Nariadenia EP a Rady (ES) č. 1223/2009 z 30. 11. 2009 o kozmetických výrobkoch. |
5. Dentálny set: (a. Zubná kefka, b. Zubná pasta) | Dentálny set (zubná kefka a zubná pasta) balený v ochrannom, hygienickom balení, musí spĺňať požiadavky Nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 404/2007 Z. z. o všeobecnej bezpečnosti výrobkov. |
6. Obal balíčka | Hygienický balíček pozostávajúci z 1 ks toalet. papiera, 1 ks hyg. papier. vreckoviek, 1 ks toalet.mydla, 1 ks telového a vlasového šampónu a 1 ks dentál. setu je balený spolu v 1 ks plastového obalu. |
6. Obal balíčka | Obal je priehľadný, uzatvárateľný, veľkosť dostatočná pre celý obsah tovaru, ktorý je súčasťou propagačného materiálu. |
6. Obal balíčka | Obal je potlačený logom objednávateľa (umiestnenie: v strede, šírka loga cca 10 cm, farebné). Logo zašle objednávateľ dodávateľovi elektronicky bezprostredne po uzatvorení zmluvy. |
DODANIE | Doprava tovaru do 20 výdajných miest - spolu 136.940 ks balíčkov (Výdajné miesta na úrovni obec/mesto a s počtom balíčkov-na konci Opisného formulára) |
Názov |
1. Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
2. Požaduje sa predložiť záväzný podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy (jednotkové ceny jednotlivých položiek balíčka (1 až 6), jednotkovú cenu hygienického balíčka a celkovú cenu jednotlivých položiek (1 až 6) a celkovú cenu hygienických balíčkov (uvedené uviesť v zložení bez DPH, s DPH, sadzbu DPH). |
3. Cena musí byť uvedená vrátane všetkých nákladov súvisiacich s dodaním tovaru: doprava na miesta plnenia vrátane vyloženia a vynesenia tovaru na miesto plnenia, poistenie prepravy, poistenie pre prípad škody spôsobenej treťou osobou v priestoroch dodávateľa, clo a balenie. |
4. Dodávateľ dodá balíčky do 20 výdajných miest objednávateľa. Podrobnosti o výdajných miestach (konkrétne adresy) a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po oznámení objednávateľa dodávateľovi o splnení technických požiadaviek predloženej vzorky hygienického balíčka v zmysle bodu 10. týchto Osobitných požiadaviek. |
5. Požaduje sa, aby dodávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy, najneskôr však do 24 hodín od uzavretia zmluvy, doručil (e-mailom) objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa s uvedením informácií: meno a priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo. |
6. Požaduje sa kompletné dodanie tovaru : do 60 kalendárnych dní odo dňa oznámenia objednávateľa dodávateľovi o splnení technických požiadaviek predloženej vzorky hygienického balíčka v zmysle bodu 10. týchto Osobitných požiadaviek. Kompletné dodanie znamená dodanie všetkých hygienických balíčkov na všetky výdajné miesta. |
7. Dodávateľ oznámi objednávateľovi dodanie tovaru na konkrétne výdajné miesto/miesta minimálne 5 pracovných dni vopred, a to v rozsahu deň, hodina dodania. V prípade neoznámenia termínu dodávky tovaru, objednávateľ nie je povinný prevziať tovar v deň doručenia, ale až v nasledujúci deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ. |
8. Dodací list musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo objednávky, číslo zmluvy, jednotkové ceny a celkové ceny bez DPH, s DPH, sadzbu DPH. |
9. Kúpna zmluva sa uzatvára na dohodnuté zmluvné obdobie, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
10. Osobitné požiadavky na predmet zákazky, doklady, vzorky, prostredníctvom ktorých dodávateľ preukazuje ich splnenie: nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky resp. nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu a vzorky, bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. Doklady a vzorky preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky predloží dodávateľ: |
- na adresu objednávateľa, - v uzatvorenej obálke označenej heslom "NEOTVÁRAŤ - DOKLADY a VZORKY - HYGIENICKÝ BALÍČEK", - najneskôr do 10 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy s objednávateľom. |
10.1 VZORKA bude obsahovať: – hygienický balíček (1 ks) v zmysle špecifikácie/ technických vlastností tohto opisného formulára (viď. položky č. 1 až 6). Logo objednávateľa na obal balíčka zašle objednávateľ dodávateľovi elektronicky bezprostredne po uzatvorení zmluvy. |
10.2 DOKLADY k vzorke budú obsahovať: - opis tovaru / obsahu balíčka t.j. podrobnú špecifikáciu tovaru vrátane výrobcu + chemické zloženie položiek balíčka |
11. Ak objednávateľ vyhodnotí, že na základe rozboru (nezávislým laboratóriom – Úradom verejného zdravotníctva SR) predloženej vzorky, dodávateľ nesplnil požiadavky na predmet zákazky, objednávateľ s ním ukončí zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
12. Dodávateľ zodpovedá za zhodu vzorky balíčka s dodaným balíčkom pri plnení zmluvy, čo bude objednávateľom preventívne kontrolované prostredníctvom Úradu verejného zdravotníctva SR. |
13. V prípade, ak dodávateľ doručí objednávateľovi tovar v kvalite a/alebo v množstve nezodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, je objednávateľ oprávnený v lehote do 3 pracovných dní od dodania tovaru požiadať dodávateľa o dodanie tovaru zodpovedajúceho jeho požiadavkám. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a v množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa podľa predchádzajúcej vety. Zároveň platí, že Objednávateľ |
je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru v prípade, ak tovar nespĺňa kvalitatívne požiadavky a objednané množstvo alebo je viditeľne poškodený. |
14.Objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy ak: 1.nebude dodržaná kvalita tovaru, 2.nebude dodržaná lehota dodania tovaru, 3.nebude dodržaná cena a množstvo objednaného tovaru. |
15. Dodávateľ je oprávnený fakturovať cenu za dodanie po skutočnom dodaní celého predmetu plnenia. |
16. Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
17. Všetky jednotkové ceny v podrobnom rozpočte pri jednotlivých položkách sú uvedené vrátane dopravy a vykládky tovaru na miesto plnenia, maximálne, záväzné počas celej platnosti zmluvy. |
18. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
19. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
20. Zmluvná cena je výsledkom elektronickej aukcie a počas lehoty plnenia sa nesmie zvyšovať. |
21. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako ,, nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou |
podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
22. Položky hygienického balíčka musia byť zabalené v hygienicky nezávadných obaloch, na ktorých bude vyznačený typ výrobku, jeho názov a štandardné údaje. Obal samotného hygienického balíčka je priehľadný, uzatvárateľný, veľkosť dostatočná pre celý obsah tovaru - položky hygienického balíčka. |
23. Dĺžka spotreby tovarov musí byť min. 24 mesiacov odo dňa doručenia predmetu plnenia. |
24. Objednávateľ je podľa Čl. XVIII OPET oprávnený od Zmluvy odstúpiť, ak je Dodávateľ zaradený do zoznamu Dodávateľov s kvalifikovanými negatívnymi referenciami ("black-list") Trhoviska. |
25. Objednávateľ je podľa Čl. XVIII OPET oprávnený od Zmluvy odstúpiť ak v dobe najneskôr troch rokov pred uzavretím Zmluvy bol s Dodávateľom v súdnom, alebo právnom spore nesúvisiacom so Zmluvou alebo Objednávateľ v tejto dobe Dodávateľovi odstúpil od zmluvy alebo zmluvu vypovedal z dôvodu jej porušenia Dodávateľom. |
26. V prípade, ak nebude dodávateľ dodržiavať časový harmonogram podľa požiadavky objednávateľa, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 100,00 EUR za každý deň omeškania. Uvedené platí aj v prípade nedodržania lehoty dodania reklamovaného tovaru. |
27. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám o všeobecnej bezpečnosti výrobkov, o kozmetických výrobkoch., STN, príp. EN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
28. Dentálny set nemusí obsahovať pastu a kefku rovnakého výrobcu. |
Názov | Upresnenie |
Výdajné miesta: | počet |
BANSKÁ BYSTRICA (2) | 13 460 ks |
KOŠICE (2) | 17 972 ks |
BRATISLAVA (7) | 35 464 ks |
NITRA | 8 644 ks |
NOVÉ ZÁMKY | 10 004 ks |
PREŠOV | 12 860 ks |
TRENČÍN | 8 948 ks |
TRNAVA | 7 384 ks |
ŽILINA | 9 048 ks |
PIEŠŤANY | 928 ks |
VYŠNÉ HÁGY | 2 652 ks |
MARTIN | 9 576 ks |
Slovenská republika
01.08.2018 07:00 — 07.09.2018 23:59
136 940,00 kusov
153 893,18
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.06.2018 11:50
29.06.2018 10:00
29.06.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.06.2018 09:04 - Vstupná ponuka | 153 892,80 | € | Cena s DPH |
29.06.2018 09:38 - Najvýhodnejšia ponuka | 153 799,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: