00003328
Slovenská správa ciest
Dúbravská cesta 1152/3, Bratislava, 84104, SVK
45310106
COPY PRINT GROUP, a.s.
Bojnická 3, Bratislava, 83104, SVK
Multifunkčné zariadenie
Multifunkčná laserová tlačiareň, kopírka, skener
Tovar, Služba
1. Multifunkčné zariadenie s funkciou obojstranného skenovania a duplexnej tlače
|
|
---|---|
Funkcia |
Multifunkčné zariadenie s funkciou obojstranného skenovania a duplexnej tlače |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Multifunkčné zariadenie s funkciou obojstranného skenovania a duplexnej tlače | ks | 2 | ||
Rýchlosť vstupu prvej strany - čiernobiela tlač | sek. | 6 | ||
Rýchlosť vstupu prvej strany - farebná tlač | sek. | 7,5 | ||
Pamäť | GB | 1 | ||
Čas zahrievania | sek. | 25 | ||
Rýchlosť tlače A4 | str./min. | 35 | ||
Kapacita vstupu A4 | str. | 350 | ||
Maximálna kapacita výstupu A4 | str. | 250 | ||
Procesor | GHz | 1,2 | ||
Uhlopriečka dotykového displeja | cm | 17,8 | ||
Kopírovanie: rozlíšenie tlače / skenovanie | dpi | 600 x 600 | ||
Kopírovanie: ZOOM (pridávanie po 1%) formát A4 | % | 25 | 400 | |
Kopírovanie | list | 999 | ||
Skenovanie: rozmer skenovania | formát ISO | A4 | ||
Minimálna potlačiteľná gramáž pre duplexnú jednotku | g/m2 | 60 | ||
Papier: maximálna vstupná kapacita papiera A4 80g/m2 | list | 1850 | ||
Skenovanie: kapacita automatického obojstranného podávača pri formáte papiera A4 (80g/m2) | str. | 100 | ||
Životnosť valca (počet strán) | str. | 200 000 | ||
Výrobcom odporúčané priemerné mesačné zaťaženie | str. | 10 000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Technológia tlače | Laserová |
Forma tlače | digitálna |
Farebná tlač | áno |
Farebné skenovanie | áno |
Obojstranný podávač originálov | áno |
Krypcia skenovaných dát a predlôh | áno |
Zabezpečená tlač cez SSL alebo TSL protokol | áno |
Optické rozoznávanie znakov skenovaných dokumentov (OCR) | áno |
Tlačové jazyky | PCL6 (PCL5c/PCL-XL), PostScript 3 (KPDL 3), PDF priama tlač 1,7; XPS priama tlač |
Tlačové rozhranie | USB 2.0, 2 x USB Host, Gigabit Ethernet (10BaseT/100BaseTX/1000BaseT), slot pro voliteľné interné rozhranie alebo SSD hard disk, slot pre voliteľnú SD/SDHC kartu |
Operačný systém | všetky operačné systémy Windows, MAC OS X ver. 10,5 alebo vyššie, UNIX, LINUX |
Kapacita čierneho tonera pri 5% pokrytí | 12 000 strán A4 |
Kapacita farebného tonera pri 5% pokrytí (každý) | 10 000 strán A4 |
Skenovanie | skenovanie do emailu (SMTP cez SSL), skenovanie do FTP (FTP cez SSL), skenovanie do SMB, skenovanie do USB Host, TWAIN sken (USB, sieť), WSD (WIA) sken (USB, sieť) |
Skenovanie: automatický obojstranný podávač | áno |
Papier: požiadavka na papier / formáty tlače | A4 až B6 |
Papier: požiadavka na papier / gramáž papiera | minimálne v rozsahu 60g/m2 - 220g/m2 |
Kapacita prídavného zásobníka | 500 listov |
Súčasťou zariadenia sú plnohodnotné vysokokapacitné tonery, zobrazovacie jednotky, odpadová nádoba | áno |
Štandardnou súčasťou zariadenia je funkcia pre zabezpečenú tlač s overením užívateľa kartou | áno |
Rozúčtovanie tlače na užívateľa, projekt, oddelenie | áno |
Dodávateľ sa preukáže osvedčením výrobcu dodaného produktu k spôsobilosti k servisným zásahom na dodanom produkte | áno |
Názov |
Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru a požadovaných služieb (priamo či nepriamo). |
Dodávateľ je povinný tovar dodať jednorazovo. Objednávateľ požaduje dodanie kompletnej dodávky tovaru od jedného výrobcu. |
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého, nerepasovaného tovaru v originálnom neporušenom balení. Všetky súčasti dodávky tovaru musia spĺňať požiadavku objednávateľa na dodanie tovaru s prvým uvedením na trh v SR oficiálnym výrobcom, alebo distribútorom nie viac, ako 24 mesiacov odo dňa uzatvorenia kúpnej zmluvy a jej zverejnenia v CRZ. |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru, napr. nedostatočná kvalita, nedodržanie uvedenej technickej špecifikácie a požiadaviek na tovar, poškodený obal tovaru, nedodanie požadovaných certifikátov pred inštaláciou. |
Objednávateľ má právo do 14 od prevzatia vrátiť nepoškodený tovar v pôvodných obaloch, ak zistí, že nespĺňa ktorúkoľvek požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky a nespĺňa osobitné požiadavky na plnenie. |
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa ktorúkoľvek požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky a nespĺňa osobitné požiadavky na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od kúpnej zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET). |
Lehota pre nástup plnenia je do 14 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Dodávateľ je povinný zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien tovaru, podrobnej technickej špecifikácie dodávaného tovaru a oficiálnych údajových listov výrobcu dodávaného tovaru pre možnosť overenia splnenia podmienok požadovanej minimálnej technickej špecifikácie dodávaného tovaru. Všetky požadované technické špecifikácie musia byť overiteľné na oficiálnych stránkach výrobcu dodávaného zariadenia. |
Rozpočet dodávky musí obsahovať jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH). |
Cena je vrátane dopravy, manipulácie, inštalácie a zaškolenia personálu na mieste plnenia podľa požiadaviek objednávateľa, ktorým je adresa sídla objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi oznámené bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy). |
Objednávateľ požaduje vykonávanie servisného zásahu počas trvania doby záruky s nasledovnými podmienkami: - vykonávanie servisu odborne kvalifikovanými osobami, - nástup servisného technika na servisnú opravu v mieste sídla objednávateľa najneskôr do 48 hodín počas pracovných dní od nahlásenia poruchy dodávateľovi, - odstránenie vád/porúch najneskôr do 48 hodín od nástupu servisného technika na servisnú opravu. |
V prípade, ak dodávateľ nie je z objektívnych príčin schopný odstrániť vadu/poruchu v požadovanom termíne, je povinný objednávateľovi zapožičať plne funkčný identický náhradný tovar a to počas celej doby trvania opravy tovaru, najneskôr do 24 hodín od uplynutia termínu na opravu. Dodávateľ znáša všetky náklady spojené s odstránením vád/porúch počas záručnej doby (napr. dopravné náklady, náhradné diely, atď.). |
Názov | Upresnenie |
Požadovaná plná záruka na zariadenie a jeho súčasti od dátumu inštalácie dodávateľom preukázateľná certifikátom výrobcu. | 36 mes. |
Nástup na výkon záručného servisu v mieste inštalácie od nahlásenia závady. | do 48 hod. |
Miletičova 19, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
02.07.2018 09:00 — 12.07.2018 14:00
2,00 ks
1 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
18.06.2018 11:55
22.06.2018 11:30
22.06.2018 11:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.06.2018 14:13 - Vstupná ponuka | 1 500,00 | € | Cena bez DPH |
18.06.2018 14:13 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 500,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: