325074
Obec Bracovce
Bracovce 275, Bracovce, 07205, SVK
36588750
ALRC, s.r.o.
Vrabčia 2, Košice, 04001, SVK
Nákup techniky
traktor, drvič, mulčovač
Tovar, Služba
1. Kolesový traktor - počet - 1 ks
|
|
---|---|
Funkcia |
kolesový traktor využívaný pre komunálne účely |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
výkon motora | kW | 70 | 85 | |
počet valcov | ks | 4 | ||
rýchlosť | km/hod. | 35 | 40 | |
hmotnosť traktora bez záťaže (prevádzková) | kg | 3300 | 3700 | |
zdvih zadného trojbodového závesu | kg | 4000 | ||
otáčky vývodového hriadeľa | ot/min. | 540/540e | ||
zdvih predných ramien | kg | 3300 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
typ motora | 4-valcový, vodou chladený, turbo - diesel |
emisná norma | STAGE IV |
zadný vývodový hriadeľ zapínateľný pod záťažou | áno |
trojbodový záves | kategórie II |
koncovky trojbodového závesu | rýchlo háky kat. II. |
vzduchové brzdy na príves | 2 hadicové |
predné hydraulické ramená | kat. II, rýchloupínacie háky |
etažový záves | áno |
odpružené sedadlo s opierkami | áno |
nastaviteľný volant | áno |
klimatizácia a kúrenie | áno |
teleskopické spätné zrkadlá | áno |
2. Mulčovač - počet - 1 ks
|
|
---|---|
Funkcia |
kompatibilný s traktorom |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
pracovný záber | mm | 2000 | ||
počet špachtlových nožov | ks | 60 | ||
šírka prerezávacieho noža | mm | 1,5 | ||
počet prerezávacích nožov | ks | 60 | ||
otáčky PTO | ot/min. | 540 | ||
objem koša | l | 2000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
pohon | kardanom 540 ot/min. |
hydraulické vysypanie koša | áno |
prevodovka s voľnobežkou | áno |
3. Drvič komunálneho odpadu
|
|
---|---|
Funkcia |
kompatibilný s traktorom |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
priemer drveného materiálu | mm | 150 | ||
objem spracovanej hmoty | m3/hod. | 13 | 20 | |
výška podávaného materiálu | mm | 800 | 850 | |
vyhadzovacia výška | mm | 2300 | 2400 | |
počet nožov | ks | 2 | ||
počet kladív | ks | 24 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
zjemňujúca mriežka | áno |
vstupný pásový dopravník | áno |
hydraulický valec s reguláciou rýchlosti | áno |
Názov |
Zmluvné strany sa dohodli, že pri plnení predmetu zákazky sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „OPET“), ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní (zákon č. 343/2015 Z. z. v znení neskorších predpisov), ustanoveniami Obchodného zákonníka v platnom znení, ust. osobitného predpisu týkajúceho sa Registra partnerov verejného sektora a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu Zmluvy uvedenými nižšie: |
1.Objednávateľ do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia Zmluvy oznámi (elektronicky) Dodávateľovi: |
a) kontaktnú osobu pre komunikáciu s Dodávateľom (kontaktné údaje tel, email) |
b) zodpovednú osobu za plnenie predmetu Zmluvy (kontaktné údaje, tel., email) |
2.Dodávateľ doručí/oznámi kontaktnej osobe Objednávateľa pre komunikáciu elektronicky: |
a) do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy meno a kontaktné údaje osoby zodpovednej za plnenie predmetu Zmluvy a za odovzdanie tovaru, ktorý je predmetom Zmluvy |
b) do 7 kalendárnych dní od uzavretia Zmluvy Objednávateľovi obchodnú značku a typ jednotlivých druhov tovaru s presným číselným označením tovaru a doklady preukazujúce splnenie technických špecifikácií a technických vlastností jednotlivých druhov tovaru podľa požiadaviek Objednávateľa a to napr.: |
b1) prospektový materiál, ktorý musí obsahovať technickú špecifikáciu a technické vlastnosti ako aj obrázok jednotlivých druhov tovaru (s uvedením obchodnej značky, typu tovaru) |
b2) odkaz na link, kde si Objednávateľ (pre každú položku samostatne), môže overiť technickú špecifikáciu a technické vlastnosti ako aj obrázok ponúkaných jednotlivých druhov tovaru |
c) do 7 kalendárnych dní od uzavretia Zmluvy jednotkovú cenu v Eur jednotlivých druhov tovaru a celkovú cenu za predmet Zmluvy, pričom: |
c1) ak je platcom DPH, v členení jednotková cena jednotlivých druhov tovaru bez DPH, sadzba DPH a výška DPH, cena vrátane DPH a celková cena (v jednotkovej cene je zahrnutá doprava na miesto plnenia a zaškolenie zamestnancov Objednávateľa) |
c2) ak nie je platcom DPH, uvedie jednotkovú cenu v Eur jednotlivých druhov tovaru (v jednotkovej cene je zahrnutá doprava na miesto plnenia a zaškolenie zamestnancov Objednávateľa) |
c3) ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
c4) ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
3. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené Dodávateľom v zmysle bodu 2 písm. b1) a b2) a do 2 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi Dodávateľovi, ak: |
a) predložené doklady preukazujú splnenie technických špecifikácií a technických vlastností požadovaných Objednávateľom, túto skutočnosť oznámi Objednávateľ Dodávateľovi. Zároveň oznámi, že dodanie predmetu Zmluvy je možné na strane Dodávateľa po nadobudnutí účinnosti Zmluvy |
b) predložené doklady nepreukazujú splnenie technických špecifikácií a technických vlastností požadovaných Objednávateľom; Objednávateľ vyzve Dodávateľa na predloženie dokladu - potvrdenie od výrobcu resp. iných relevantných dokladov, za účelom preukázania splnenia požiadaviek Objednávateľa na technickú špecifikáciu a vlastnosti ponúkaných jednotlivých druhov tovaru |
b1) v prípade, ak ani po doplnení predloženými dokladmi Dodávateľ nepreukáže splnenie technických špecifikácií a technických vlastností jednotlivých druhov tovaru, požadovaných Objednávateľom, Objednávateľ to považuje za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty vo výške 20 % zo zmluvnej ceny bez DPH a možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok |
c) v prípade, ak Dodávateľ nedoručí Objednávateľovi požadovaný doklad v stanovenej lehote podľa výzvy Objednávateľa (bod 3.b), Objednávateľ to považuje za podstatné porušenie Zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty vo výške 20 % zo zmluvnej ceny bez DPH a možnosť využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok |
4. Dodávateľ je povinný oznámiť zodpovednej osobe Objednávateľa za plnenie predmetu Zmluvy dodanie jednotlivých druhov tovaru na miesto plnenia min. 7 pracovných dní pred odovzdaním tovaru v mieste určenia - plnenia |
5.Dodávateľ súčasne s dodávkou tovaru je povinný odovzdať Objednávateľovi doklady vzťahujúce sa k predmetu zákazky - manuál v slovenskom, resp. českom jazyku a ďalšie doklady, potrebné pre prevádzku jednotlivých druhov tovaru podľa všeobecne platných predpisov a noriem, platných v čase dodania tovaru (servisná knižka, osvedčenie o evidencii motorového vozidla,technické osvedčenie vozidla) |
6. Lehota splatnosti faktúry je 60 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
7. Záruka na tovar je min. 24 mesiacov od odovzdania a prevzatia tovaru, záručný servis bude vykonávaný v mieste dodania predmetu zákazky. Dodávateľ nastúpi na vykonanie riadne reklamovaných vád do 24 hodín od nahlásenia Objednávateľom (emailom) |
8. Ostatné: |
a1) Objednávateľ využitím verejne dostupných informácií (napr. Obchodný register SR, Živnostenský register SR, Ministerstvo spravodlivosti) si v momente uzavretia Zmluvy overí skutočnosť, či Dodávateľ je oprávnený dodať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky a taktiež či Dodávateľ má v Registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a v súlade s osobitným predpisom platným pre Register partnerov verejného sektora a pre túto zákazku (ak je uplatniteľné). |
a2) V opačnom prípade, ak Dodávateľ nie je oprávnený dodať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, je Objednávateľ oprávnený od Zmluvy odstúpiť (podľa čl. XVIII. ods. 18. 2 písm. d) "OPET-u") a taktiež je oprávnený odstúpiť od Zmluvy naplnením ust. čl. XVIII. ods. 18.2 písm. w) "OPET-u". |
b) Objednávateľ pre finančné plnenie Zmluvy plánuje využiť finančné zdroje zo Štrukturálnych fondov EÚ |
c) Objednávateľ upozorňuje Dodávateľa, že účinnosť tejto Zmluvy je naviazaná na kladný výsledok overenia verejného obstarávania poskytovateľom pomoci. V prípade, ak Objednávateľovi bude doručené oznámenie o negatívnom výsledku kontroly verejného obstarávania zo strany oprávneného orgánu alebo ak oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, má Objednávateľ právo odstúpiť od tejto Zmluvy. |
d) V prípade oznámenia o kladnom výsledku kontroly VO Objednávateľ bezodkladne upovedomí o tejto skutočnosti Dodávateľa. Zmluva s Dodávateľom nadobudne účinnosť deň nasledujúci po dni zaslania čiastkovej správy resp. správy z overenia / finančnej kontroly VO poskytovateľom pomoci Objednávateľovi. |
e) Od Zmluvy má Objednávateľ právo odstúpiť aj v takom prípade, ak Objednávateľovi nebude poskytnutý nenávratný finančný príspevok zo ŠF EÚ v rámci vyhlásenej výzvy OP KŽP, alebo v prípade skončenia alebo zániku Zmluvy o poskytnutí NFP a to bez ohľadu na právny titul skončenia alebo zániku Zmluvy o poskytnutí NFP. |
f) Objednávateľ požaduje lehotu dodania tovaru najneskôr do 6 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy vo väzbe na bod 8.d). Objednávateľ s ohľadom na moment uzavretia Zmluvy, moment nadobudnutia účinnosti Zmluvy a moment lehoty dodania tovaru stanovuje lehotu plnenia Zmluvy do 31.12.2019. |
g) V prípade, ak dôjde k spolufinancovaniu plnenia predmetu Zmluvy zo strany poskytovateľa pomoci, Objednávateľ si vyhradzuje právo požiadať Dodávateľa o doplnenie predložených dokladov o údaje: číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS2014+ a ak pri plnení predmetu Zmluvy bude Objednávateľ využívať iný bankový účet, aký má uvedený vo svojom profile na EKS, túto skutočnosť oznámi Dodávateľovi ako aj číslo bankového účtu, ktorý bude Objednávateľ v rámci finančného plnenia Zmluvy využívať. |
h) Objednávateľ upozorňuje Dodávateľa, že v prípade poskytnutia NFP na spolufinancovanie predmetu Zmluvy, je Dodávateľ povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. |
i) Pokiaľ Dodávateľ v Momente uzavretia Zmluvy nebol osobou registrovanou pre daň z pridanej hodnoty, a počas plnenia predmetu Zmluvy sa stane registrovanou osobou pre daň z pridanej hodnoty, nie je oprávnený v jeho kontraktačnej cene uvedenej v Zmluve navyše účtovať DPH a táto jeho cena je považovaná za cenu konečnú - t. j. na úrovni s DPH (čl. X. ods. 10.2 "OPET-u") |
j) Objednávateľ požaduje dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
k) V prípade ak v technickej špecifikácii predmetu zákazky sa Objednávateľ odvoláva na konkrétneho výrobcu, Dodávateľ môže ponúknuť tovar ako "ekvivalentný" k požadovanému tovaru- zariadeniu s rovnakými, porovnateľnými resp. kvalitatívne lepšími parametrami oproti požadovaným Objednávateľom. |
Michalovce, Košický, Slovenská republika
01.07.2018 00:00 — 31.12.2019 00:00
1,00 zákazka
95 996,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.06.2018 09:53
22.06.2018 10:00
22.06.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.06.2018 10:19 - Vstupná ponuka | 95 996,40 | € | Cena s DPH |
22.06.2018 08:41 - Najvýhodnejšia ponuka | 95 994,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: