00397563
Žilinská univerzita v Žiline
Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK
34221824
Alena Kasáková - GASTROALKA Slovakia
Turie 373, Turie, 01013, SVK
Samoobslužné výdajné vozíky
Samoobslužné výdajné vozíky, technológie
Tovar, Služba
1. Mobilný teplý ohrevný pult a švédske stolovanie
|
|
---|---|
Funkcia |
Mobilný teplý ohrevný pult a švédske stolovanie pre 3GN s ochranným sklom a osvetlením, farba Limeta V630 ST9 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Požadovaný počet | ks | 1 | ||
Rozmer š/h | mm | 1200x650x900 | ||
Výška vane s GN | mm | 900 | ||
Výška celého pultu vrátane ochranného skla | mm | 1350 | 1450 | |
Priemer koliesok | mm | 100 | ||
Elektro | kW/V | 3,1kW/230V | ||
Kapacita | GN | 3 | ||
Rozsah teplôt | °C | 30 - 90 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Ochranné sklo | áno |
Osvetlenie nad GN | áno |
Brzdené kolieska 4 ks s priemerom 10cm | áno |
Uzatvárateľná skrinka dole | áno |
Farba | limeta |
Výpustný ventil s hadičkou na vypúšťanie do nádoby | áno |
Vaňa | telesá mimo vane |
Ochrana proti nedostatku vody | áno |
Madlá na presun dva ks na pravej strane (pohľad spredu) | áno (obrázok) |
2. Mobilný vozík na inventár s policou
|
|
---|---|
Funkcia |
Mobilný vozík na inventár s policou |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Požadovaný počet | ks | 1 | ||
Rozmer š/h | mm | 900x650 | ||
Vnútorný rozmer spodnej police (vnútorná šírka) | mm | 80 | ||
Výška spodnej police | mm | 900 | ||
Výška políc nad hlavnou skrinkou | mm | Podľa výšky výdajného vozíka | ||
Priemer koliesok | mm | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Obloženie | áno |
Obloženie vrchnej police zo zadnej strany aj po bokoch tak, aby nedošlo k vypadnutie porcelánu | áno |
Spodná polica na dva rady tácok otvorená | áno |
Kolieska s brzdou a priemerom 10 cm | áno |
Madlá na ľavej strane (pohľad spredu) | áno (obrázok) |
Názov |
Oba prvky sú súčasťou jedného výdajného pultu, budú denne prevážané na miesto určenia. Musia k sebe zapadnúť podľa nákresu. |
Vrátane prepravy a vyloženia do určenej prevádzky. |
Vrátane zaškolenia personálu na obsluhu zariadenia s písomným potvrdením o zaškolení v rozsahu min 1 hodina, najneskôr do 5 dní od dodania a inštalácie. |
Vrátane montáže na pripravené siete požadované dodávateľom, uvedenie do prevádzky. |
Zariadenie musí byť nové, nepoužívané, nerepasované. |
Dodanie technickej dokumentácie – manuálu v slovenskom jazyku. |
Obstarávateľ požaduje do dvoch dní predloženie prospektov s fotografiami/obrázkami na súťažený tovar. |
Možnosť objednania a dodávky príslušenstva samostatne ako náhradný diel počas životnosti zariadenia minimálne 10 rokov od uvedenia prístroja do prevádzky. |
Nástup servisného technika najneskôr do 24 hodín od nahlásenia poruchy v rámci záručnej opravy. |
Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť poruchu najneskôr do 48 hodín od nástupu servisného technika na servis pre zariadenie, pokiaľ sú náhradné diely dostupné u dodávateľa, odstránenie poruchy do 5 kalendárnych dní odo dňa nástupu servisného technika na servis. |
Požadujeme do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť prospektový materiál ponúkaného tovaru, ktorý bude obsahovať popis technických vlastností tovaru a podrobný popis s fotkou ponúkaného tovaru s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaného zariadenia. |
Požaduje sa predložiť Vyhlásenie o zhode a CE certifikát do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
Od dodávateľa sa požaduje likvidácia všetkého vzniknutého odpadu a obalového materiálu. |
Do 7 dní od uzatvorenia zmluvy je potrebné špecifikovať prípojky, ktoré je potrebné mať pripravené pred inštaláciou. |
Záručná lehota 48 mesiacov. |
Požaduje sa vystavenie a odovzdanie montážnych a revíznych správ ku zariadeniu k termínu montáže. |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. |
Požaduje sa odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného zariadenia. |
Spôsob a čas dodania: - Dodanie a montáž v termíne od 23.7.2018 – 28.7.2018 v čase od 06:00 – 14:00 - Súčasťou dodávky je aj dodací list/faktúra, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, návod na použitie, preberací protokol a protokol o zaškolení obsluhy - Termín dodania zašle dodávateľ objednávateľovi najmenej 3 pracovné dni vopred na jeho emailovú adresu - Oprávnená osoba kupujúceho a jeho emailová adresa pre účely dodania a prevzatia bude upresnená dodávateľovi do 72 hodín po nadobudnutí účinnosti zmluvy |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ vyhlasuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zakázky s Osobitnými podmienkami pre plnenie predmetu zakázky. |
Zmluvné a platobné podmienky: - Požadujeme lehotu splatnosti faktúry 30 dní od doručenia faktúry dodávateľovi - Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/preberací protokol - Kúpna cena je pevná a úplná. Zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie na miesto dodania, vrátane nákladov na dopravu, inštaláciu zariadenia. - Dohodnutú cenu je možné zvýšiť iba s výnimkou zmeny zákonnej sadzby DPH. |
Sankcie: - V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania, nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý - Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v §436OZ ods.1 písmen a) až e) ak ju oznámi dodávateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení - Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu |
Dodávateľ môže požadovať: - Úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa §369 ods.2 a §369a OZ v zmení zákona č. 9/2013 Z.z. v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z.z. |
Ukončenie zmluvného vzťahu: - Zmluvu možno ukončiť dohodou zmluvných strán - Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v aktuálnych obchodných podmienkach Elektronického trhoviska. |
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za: - Nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve resp objednávke - Dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve - Neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na používanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy, ktoré upravujú ustanovenia Obchodných podmienok trhoviska - Ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami (Zoznam negatívne hodnotených dodávateľov) trhoviska. |
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa pričom objednávateľ: - Ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti - Vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS - Vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre VO oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom. |
Dodávateľ, ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa sú povinní byť v momente uzatvorenia zmluvy zapísaní v registri partnerov verejného sektora v prípade, že im táto povinnosť vyplýva zo zákona č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Pri zámene tovaru, zaslaní iného sortimentu alebo množstva môže objednávateľ odmietnuť dodávku, náklady na vrátanie hradí dodávateľ. |
Zodpovednosť za vady: - Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp inak dohodnuté vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. Dodávateľ poskytne na dodaný tovar záručnú dobu v trvaní 2 roky - Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré má v okamihu, keď prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na objednávateľa aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase |
Zodpovednosť za vady: - Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodávaného tovaru,alebo bezprostredne,najneskôr do 7 dní po zistení vady,v písomnej forme prostredníctvom pošty, alebo emailom - Dodávateľ je povinný oznámené vady bez zbytočného odkladu,na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi,pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar,prípadne dodanie chýbajúceho tovaru.Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľovi odstúpiť od zmluvy. |
Zodpovednosť za vady tovaru v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou bude objednávateľ riešiť v zmysle Obchodného zákonníka. |
Zmluvná strana, ako verejný obstarávateľ, si v zmluve vyhradzuje právo na zmenu zmluvy/rámcovej dohody v zmysle §18 zákona o verejnom obstarávaní. |
Uchádzač súhlasí so zverejňovaním všetkých zmluvných náležitostí budúcej zmluvy. |
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EU alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. |
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EU a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EU, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Stravovacie zariadenie Menza, Univerzitná 1, 01026 Žilina, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
23.07.2018 08:00 — 28.07.2018 14:00
1,00 celok
3 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
19.06.2018 11:54
22.06.2018 12:00
22.06.2018 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.06.2018 11:51 - Vstupná ponuka | 3 499,99 | € | Cena bez DPH |
22.06.2018 11:51 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 499,99 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: