• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.06.2018 09:31
  •    Predkladanie ponúk
    22.06.2018 09:45
  •    Ukončenie zákazky
    22.06.2018 10:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.06.2018 10:35

Detail zákazky Z201825870

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.06.2018 09:31
  •    Predkladanie ponúk
    22.06.2018 09:45
  •    Ukončenie zákazky
    22.06.2018 10:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.06.2018 10:35

Základné údaje

Z201825870

OF-167742

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3518672

Objednávateľ

00397768

Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach

Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK

Dodávateľ

31699090

Auto Gábriel, s.r.o. Košice

Osloboditeľov 70, Košice, 04017, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pozáručný servis, oprava a údržba služobných motorových vozidiel

servis motorových vozidiel, oprava motorových vozidiel, záručný, pozáručný, vozidlá, servis

  • 50110000-9 - Opravy a údržbárske služby pre motorové vozidlá a súvisiace vybavenie
  • 50116000-1 - Oprava a údržba konkrétnych častí vozidiel
  • 34330000-9 - Náhradné diely pre vozidlá na prepravu tovaru, pre dodávky a osobné automobily

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pozáručný servis, oprava a údržba služobných motorových vozidiel
Funkcia
Predmetom Zmluvy o poskytovaní služieb (ďalej len "zmluva") je vykonávanie záručných a pozáručných opráv a servisu služobných motorových vozidiel, týkajúcich sa najmä pravidelných a nepravidelných servisných úkonov, bežných opráv, opráv pri poistných udalostiach, prípravy služobných motorových vozidiel na STK, nákup a inštalácia nových originálnych alebo nových kvalitatívne rovnocenných náhradných dielov, resp. repasovaných náhradných dielov (oprava výmenou) a ďalších servisných prác.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Poskytovateľ sa zaväzuje poskytovať služby pozáručného servisu v nasledovnom rozsahu:
a) diagnostika porúch a vád;  b) pravidelné servisné prehliadky, bežná údržba, opravy a „nastavenia“ (výmena: oleja, brzdovej kvapaliny, brzdových doštičiek, tlmičov, sviečok, čistenie klimatizácie a pod.) s dodávkou materiálov a komponentov;  c) výmena poškodených skiel;  d) klampiarske, lakovacie a elektrikárske služby;  e) opravy vozidiel po poistných udalostiach a haváriách;  f) odstraňovanie poruchy, výmena poškodených a nefunkčných komponentov, motorového vozidla, potrebná výmena komponentov motorového vozidla po ukončení ich životnosti.
Zoznam typov vozidiel autoparku objednávateľa služby:
CITROEN - BERLINGO dátum prvého prihlásenia: 31.12.2007; palivo: BA; objem motora v cm3: 1360; výkon motora v kW: 55
FIAT - DOBLO dátum prvého prihlásenia: 28.10.2007; palivo: NM; objem motora v cm3: 1598; výkon motora v kW: 77
FORD - TRANSIT dátum prvého prihlásenia: 31.12.2007; palivo: NM; objem motora v cm3: 2198; výkon motora v kW: 74
MIDIBUS - ISUZU Novo dátum prvého prihlásenia: 01.03.2018; palivo: NM; objem motora v cm3: 5193; výkon motora v kW: 140
Prívesný vozík dátum prvého prihlásenia: 01.01.2001
ŠKODA - OCTAVIA dátum prvého prihlásenia: 31.12.2005; palivo: NM; objem motora v cm3: 1896; výkon motora v kW: 74
ŠKODA - OCTAVIA dátum prvého prihlásenia: 31.12.2007; palivo: NM; objem motora v cm3: 1896; výkon motora v kW: 74
ŠKODA - OCTAVIA dátum prvého prihlásenia: 31.12.2012; palivo: NM; objem motora v cm3: 1968; výkon motora v kW: 103
ŠKODA - OCTAVIA combi dátum prvého prihlásenia: 31.12.2007; palivo: NM; objem motora v cm3: 1896; výkon motora v kW: 74
ŠKODA - OCTAVIA combi dátum prvého prihlásenia:16.09.2013; palivo: NM; objem motora v cm3: 1968; výkon motora v kW: 110
ŠKODA - OCTAVIA combi dátum prvého prihlásenia: 20.12.2017; palivo: BA; objem motora v cm3: 1395; výkon motora v kW: 110
ŠKODA - SUPERB dátum prvého prihlásenia: 18.12.2015; palivo: NM; objem motora v cm3: 1968; výkon motora v kW: 110
ŠKODA - SUPERB dátum prvého prihlásenia: 27.06.2017; palivo: NM; objem motora v cm3: 1968; výkon motora v kW: 110
VW - GOLF variant dátum prvého prihlásenia: 19.12.2014; palivo: NM; objem motora v cm3: 1968; výkon motora v kW: 110
VW - PASSAT variant dátum prvého prihlásenia: 28.12.2015; palivo: NM; objem motora v cm3: 1968; výkon motora v kW: 110
VW - CARAVELLE dátum prvého prihlásenia: 31.12.2001; palivo: BA; objem motora v cm3: 2461; výkon motora v kW: 85
VW - TRANSPORTER dátum prvého prihlásenia: 31.12.2002; palivo: NM; objem motora v cm3: 2461; výkon motora v kW: 75
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Prevádzka dodávateľa sa musí nachádzať v Košickom kraji - mesto Košice.
Objednávateľ od dodávateľa služby požaduje predložiť do 7 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy na predmet zákazky prílohy č.: 1, 2 a 3.
Prílohu č. 1 tvorí cenník služieb dodávateľa pri štandardnej údržbe, ktorý obsahuje cenu za 1 normohodinu práce servisu, sadzbu za použitie jednotlivých servisných zariadení; Prílohu č. 2 tvorí zoznam subdodávateľov potrebných k realizácii opráv vozidiel autoparku objednávateľa služby; Prílohu č. 3 tvorí reklamačný poriadok dodávateľa služby.
Objednávateľ zašle do 7 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy na predmet zákazky prílohu č. 4 a prílohu č. 5.
Prílohu č. 4 tvorí aktuálny zoznam typov vozidiel autoparku objednávateľa služby. Prílohu č. 5 tvorí zoznam oprávnených zamestnancov objednávateľa služby, oprávnených schvaľovať servisné výkony a dodávky spotrebného materiálu súvisiaceho s autodopravou.
V prípade nadobudnutia nového vozidla počas trvania zmluvy verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo doplniť vozidlo do pôvodného zoznamu vozidiel (príloha č. 4).
Vozidlo do opravy privezie zástupca objednávateľa služby, s ktorým zástupca dodávateľa spíše preberací protokol, v ktorom musia byť uvedené základné parametre požadovanej opravy, dátum prijatia vozidla do servisu, stav tachometra a stav naplnenosti nádrže PHM vozidla pri prevzatí vozidla do servisu a dátum predpokladaného ukončenia servisných prác. Správnosť údajov na preberacom protokole potvrdia obe strany podpisom oprávnených zamestnancov. Preberací protokol musí tvoriť prílohu faktúry.
Dodávateľ služby je povinný pred uskutočnením opravy vozidla spracovať cenovú ponuku, ktorú odošle e-mailom objednávateľovi služby na odsúhlasenie. Až po odsúhlasení cenovej ponuky objednávateľom môže začať realizácia opravy vozidla v zmysle spracovanej cenovej ponuky. Odsúhlasená cenová ponuka musí tvoriť prílohu faktúry.
Vypracovaná cenová ponuka dodávateľom služby musí obsahovať:
- EČ, typ vozidla, základný popis servisných prác, ktorých sa predmetné cenová ponuka týka;  - položkovitý rozpis prác s uvedením počtu NH pri jednotlivých položkách, jednotkovú cenu položky, celkovú cenu za položku a celkovú cenu za práce bez DPH a s DPH;  - položkovitý rozpis potrebných náhradných dielov s uvedením pri jednotlivých položkách názvu náhradného dielu, jednotkovej ceny náhradného dielu, predpokladaného počtu daného náhradného dielu, celkovej ceny položky náhradného dielu a celkovej ceny za všetky položky náhradných dielov bez DPH a s DPH;
- položkovitý rozpis použitia servisného vybavenia bez DPH a s DPH;  - položkovitý rozpis prác v vykonaných subdodávke bez DPH a s DPH;  - celkovú cenu za realizáciu predmetnej opravy bez DPH a s DPH.
Maximálna doba diagnostiky závady vozidla pre spracovanie cenovej ponuky vozidla je maximálne 1 normohodina ("NH"). Počet normohodín za jednotlivé opravy nesmie presiahnuť počet normohodín určených konkrétnym výrobcom motorového vozidla.
Dodávateľ je povinný počínať si pri vykonávaní údržby a servisu tak, aby tieto boli poskytnuté v čo najkratšom čase.
Vozidlo po oprave na základe telefonického alebo e-mailového vyrozumenia preberie zástupca objednávateľa služby s ktorým zástupca dodávateľa spíše odovzdávajúci protokol, v ktorom musia byť uvedené vykonané servisné úkony požadovanej opravy, dátum odovzdania vozidla zo servisu, stav tachometra a stav naplnenosti nádrže PHM vozidla pri odovzdaní vozidla zo servisu. Správnosť údajov v odovzdávajúcom protokole a fyzické odkontrolovanie vykonaných prác potvrdia obe strany podpisom oprávnených zamestnancov. Odovzdávajúci protokol musí tvoriť prílohu faktúry.
Objednávateľ služby požaduje, aby v prípade potreby dodávateľ služby zabezpečil odtiahnutie nepojazdného vozidla objednávateľa v rámci Košického kraja do priestorov prevádzky servisu dodávateľa služby.
Objednávateľ služby požaduje v akútnych a ojedinelých prípadoch zabezpečenie prevzatia vozidla do servisu, resp prevzatie vozidla zo servisu aj mimo riadnych otváracích hodín servisu.
Objednávateľ služby požaduje prevzatie vozidla do servisu a začatie servisných prác do 2 pracovných dní od nahlásenia požadovaného servisného úkonu objednávateľom služby.
Objednávateľ služby požaduje zabezpečenie odvozu zamestnanca objednávateľa po odovzdaní vozidla do servisu a následne dovozu zamestnanca objednávateľa na prebratie vozidla po ukončení servisných prác do servisu na náklady dodávateľa služby.
Objednávateľ služby požaduje v prípade ak je predpokladaný čas opravy vozidla objednávateľa plánovaný nad dva pracovné dni o bezplatné poskytnutie náhradného vozidla (okrem nákladov na PHM) a to rovnakej triedy ako je servisované vozidlo a na celý čas opravy vozidla. t.j. čas od fyzického prevzatia vozidla objednávateľa do servisu až po čas fyzického odovzdania vozidla po oprave zamestnancovi objednávateľa služby.
Objednávateľ služby požaduje vykonávanie servisných činností aj z dôvodov poistných udalostí.
Objednávateľ služby požaduje, aby dodávateľ služby bol servisom, ktorý k svojej činnosti používa certifikované špeciálne nástroje a diagnostické prístroje podľa smerníc výrobcov vozidiel autoparku objednávateľa.
Objednávateľ služby pri oprave vozidiel požaduje použiť výhradne certifikované náhradné diely s maximálnou výškou obchodnej marže 20%.
V prípade realizácie prác v subdodávke objednávateľ akceptuje maximálnu výšku obchodnej marže 10%.
V prípade potreby môže objednávateľ od dodávateľa požadovať dokladovanie nákupnej ceny náhradného dielu, spotrebného materiálu alebo subdodávky uvedenej vo faktúre a to písomne do 5 kalendárnych dní od doručenia faktúry. Objednávateľ je v tomto prípade povinný do 5 kalendárnych dní od písomného doručenia požiadavky doručiť objednávateľovi potrebné dokumenty o nadobudnutí náhradného dielu alebo subdodávky. Za doklad sa považuje faktúra o nadobudnutí náhradného dielu, spotrebného materiálu alebo subdodávky.
Fakturácia za realizáciu opravy môže nastať až po fyzickom odovzdaní vozidla objednávateľovi. Dátum dodania služby je dátum odovzdania vozidla uvedený na odovzdávajúcom protokole.
Faktúra za realizáciu opravy musí obsahovať:
- položkovitý rozpis prác s uvedením počtu NH pri jednotlivých položkách, jednotkovú cenu položky, celkovú cenu za položku a celkovú cenu za práce bez DPH a s DPH;  - položkovitý rozpis náhradných dielov s uvedením pri jednotlivých položkách názvu náhradného dielu, jednotkovej ceny náhradného dielu, dodaného počtu daného náhradného dielu, celkovej ceny položky náhradného dielu a celkovej ceny za všetky položky náhradných dielov bez DPH a s DPH;
- položkovitý rozpis použitia servisného vybavenia bez DPH a s DPH;  - položkovitý rozpis prác v vykonaných subdodávke bez DPH a s DPH;  - celkovú cenu za realizáciu predmetnej opravy bez DPH a s DPH.
Prílohy faktúry:
- preberací protokol prevzatia vozidla objednávateľa do servisu;  - vypracovaná cenová ponuka na realizáciu danej opravy vozidla, vrátane schválenia cenovej ponuky objednávateľom opravy;  - odovzdávajúci protokol odovzdania vozidla objednávateľa zo servisu- preberací protokol prevzatia vozidla objednávateľa do servisu;
Objednávateľ neposkytuje preddavky na predmet zákazky.
Objednávateľ požaduje doručenie faktúry za realizáciu opravy do 7 kalendárnych dní od prevzatia vozidla zo servisu - dátum uvedený na odovzdávajúcom protokole.
Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry.
Objednávateľ služby požaduje záruku na vykonané servisné zásahy minimálne 12 kalendárnych mesiacov.
V prípade potreby uplatnenia reklamácie na vykonané servisné zásahy zo strany objednávateľa je tento tieto povinný písomne reklamovať do 3 pracovných dní po ich zistení u dodávateľa služby.
Dodávateľ je povinný v prípade reklamácie zabezpečiť odstránenie reklamovaného stavu v zmysle platného obchodného zákonníka a reklamačného poriadku dodávateľa služby, ktorý tvorí prílohu zmluvy (príloha č. 3) .
Túto zmluvu je možné meniť a dopĺňať vzostupne číslovanými písomnými dodatkami, ktoré sa po podpísaní stávajú jej nedeliteľnou súčasťou.
Túto zmluvu je možné vypovedať: - pri opakovanom nedodržiavaní požiadaviek objednávateľa uvedených v zmluve - dokladovanie minimálnym počtom 3 písomných upozornení od objednávateľa služby dodávateľovi služby na porušenie ustanovení zmluvy za obdobie šiestich po sebe nasledujúcich kalendárnych mesiacov; - pri opakovanej nekvalite vykonaných servisných prác - dokladovanie minimálnym počtom 3 reklamácii za obdobie šiestich po sebe nasledujúcich kalendárnych mesiacov.
Zmluva sa uzatvára na obdobie 48 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy alebo do vyčerpania maximálnej výšky zdrojov určených na predmet zmluvy v celkovej hodnote 90 000,00 EUR s DPH.
Táto zmluva môže byť v prípade nevyčerpania finančného limitu predĺžená do doby vyčerpania finančného limitu, najviac však na obdobie ďalších 24 kalendárnych mesiacov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

01.07.2018 08:00 — 30.06.2022 14:00

1,00 NH

22,20

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.06.2018 09:31

22.06.2018 09:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.06.2018 10:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 643
 5
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.06.2018 11:29 - Vstupná ponuka 22,08 € Cena s DPH
20.06.2018 06:56 - Najvýhodnejšia ponuka 20,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS