00606707
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK
43885306
Interiéry Riljak, s.r.o.
Oravský Podzámok 33, Oravský Podzámok, 02741, SVK
Kancelárske stoličky
Nábytok
Tovar, Služba
1. Kancelárske stoličky
|
|
---|---|
Funkcia |
na sedenie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1 Kancelárska stolička-kreslo | ks | 16 | ||
2 Kancelárska stolička-kreslo | ks | 5 | ||
3 Kancelárska stolička Smart | ks | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.Stabilná oceľová konštrukcia prevedenie | chróm |
Pojazd na kolieskách | 5 ramennej oceľovej základni |
Poťah | sieťovina+eko koža |
Područky | po oboch stranách |
Farba | čierna |
Pačka pod sedakom | ovládanie funkcií |
Ovladanie piestu | plynové |
Nosnosť | min.120kg |
2.Stabilná oceľová konštrukcia prevedenie | chróm |
Pojazd na kolieskách | 5 ramennej oceľovej základni |
Poťah | eko koža |
Farba | čierna |
Nosnosť | min.120kg |
Područky | po oboch stranách |
3.Poťah | koženka |
Farba poťahu | tmavo sivá |
Nosnosť | min.120kg |
Pojazd na kolieskách | 5 ramennej oceľovej základni |
Stabilná oceľová konštrukcia prevedenie | chróm |
Farba konštrukcie | biela |
Područky | po oboch stranách |
Názov |
Splatnosť faktúry je 60 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia kupujúcemu. |
Súčasťou dodávky je povinne dodací list,ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo , jednotkovú cenu bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH a číslo zmluvy. |
Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky,kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia po dohode s objednávateľom. |
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7 a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č.222/2004 Z.z.. |
Záručná doba na tovar je 24 mesiacov a začína plynúť dňom prevzatia tovaru na základe potvrdeného dodacieho listu.Počas plynutia záručnej doby sa dodávateľ zaväzuje bez zbytočného odkladu najneskôr do 2 pracovných dní, od doručenia písomnej reklamácie mailom,telefonický objednávateľa, reklamáciu vyhodnotiť. |
Zmluvné strany sa v súlade s § 525 ods. 2 zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v platnom znení dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán.Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné. |
V prípade porušenia bodu 8 je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty a to vo výške 20 % slovom:dvadsať percent,z výšky istiny postúpenej pohľadávky.Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi. |
Tovar musí byť doručený nepoškodený,nový a riadne zabalený. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
25.06.2018 09:00 — 03.07.2018 14:15
25,00 ks
1 558,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
15.06.2018 08:53
20.06.2018 08:58
20.06.2018 09:13
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.06.2018 16:50 - Vstupná ponuka | 1 558,00 | € | Cena bez DPH |
20.06.2018 08:44 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 557,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: