• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.06.2018 08:52
  •    Predkladanie ponúk
    27.06.2018 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.06.2018 13:51
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.06.2018 14:05

Detail zákazky Z201825752

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.06.2018 08:52
  •    Predkladanie ponúk
    27.06.2018 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.06.2018 13:51
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.06.2018 14:05

Základné údaje

Z201825752

OF-167539

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3526432

Objednávateľ

30844789

Národná banka Slovenska

Imricha Karvaša 1, Bratislava - Staré Mesto, 81325, SVK

Dodávateľ

00603783

NESS Slovensko, a.s.

Galvaniho 15/C, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Technická podpora pre Oracle Database Server

podpora

  • 72261000-2 - Softvérové podporné služby

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Technická podpora pre licencie Oracle Database Server
Funkcia
Obnova technickej podpory pre nasledovné licencie Oracle, ktoré sú v majetku verejného obstarávateľa:
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Oracle Partitioning - Processor Perpetual, CSI - 17981520 s dobou trvania od 01.01.2019 do 31.12.2019 ks 2
2. Oracle Partitioning - Processor Perpetual, CSI - 21339828 s dobou trvania od 25.08.2018 do 31.12.2019 ks 6
3. Oracle Database Enterprise Edition - Processor Perpetual, CSI - 17983430, s dobou trvania od 01.01.2019 do 31.12.2019 ks 8
4. Oracle Diagnostics Pack - Processor Perpetual, CSI 19474412, s dobou trvania od 01.01.2019 do 31.12.2019 ks 8
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ je povinný určiť celkovú cenu tak, aby zahŕňala všetky náklady spojené s plnením zmluvy.
2. Dodávateľ je povinný v termíne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy doručiť písomne v listinnej podobe objednávateľovi vlastný záväzný návrh na plnenie predmetu zákazky, s uvedením jednotkových cien, ktorý bude v súlade s "Funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu". Cenu za predmet zmluvy uvedený v bode 2 Technických vlastností "Funkčnej a technickej špecifikácie predmetu" a to Oracle Partitioning - Processor Perpetual, CSI - 21339828 (ďalej len "Oracle 21339828) požaduje objednávateľ rozčleniť na obdobia poskytovania podpory do 30.9.2018 (t.j. od 25.8.2018 - 30.9.2018)
2. (pokračovanie) a na zvyšnú cenu za päť (5) štvrťročných období, na účely vyšpecifikovania úhrady jeho ceny, podľa bodu 6 týchto osobitných požiadaviek na plnenie.
3. Dodávateľ musí byť partner spoločnosti Oracle a musí mať členstvo minimálne na úrovni Gold (Gold Level Partner). Partnerstvo dodávateľa musí byť buď dohľadateľné na webovom sídle spoločnosti Oracle v časti Find a Partner, alebo takéto partnerstvo doloží dodávateľ písomným potvrdením spoločnosti Oracle v elektronickej podobe.
4. Dodávateľ berie na vedomie, že služby sa budú považovať za poskytnuté až po tom, ako budú  zaregistrované na zákazníckom účte objednávateľa vedeného v spoločností Oracle, pričom túto skutočnosť bude možné overiť cez zákaznícky portál spoločnosti Oracle. Dodávateľ je povinný bezodkladne po registrácii predmetných služieb informovať objednávateľa o tejto skutočnosti e-mailom.
5. Cena za predmet zmluvy uvedený v bodoch 1., 3. a 4. "Funkčnej a technickej špecifikácie predmetu" bude uhrádzaná v štvrťročných intervaloch a to po uplynutí každého štvrťročného intervalu (obdobia). Výška štvrťročnej platby sa bude rovnať jednej štvrtine jednotkovej ceny za predmet zmluvy za jeden rok. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru do 15 dní po uplynutí každého štvrťročného intervalu (obdobia).
6. Cena za Oracle 21339828 bude uhrádzaná nasledovne: najprv po skončení 3. štvrťroku 2018 (po 30.9.2018) v alikvótnej výške vypočítanej za obdobie poskytovania podpory od 25.8.2018 do 30.9.2018 a následne za ďalšie štvrťroky bude uhrádzaná v zmysle bodu 5. týchto osobitných požiadaviek na plnenie. Výška štvrťročnej platby sa bude rovnať jednej pätine zo zvyšnej ceny za Oracle 21339828.
7. Dodávateľ, ktorý uvedie na faktúre daň, sa zaväzuje, že odvedie daň správcovi dane v lehote ustanovenej v § 78 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákona o DPH").
8. Dodávateľ sa zaväzuje vysporiadať svoj záväzok na DPH z faktúry voči správcovi dane v zákonom stanovenej lehote. V prípade nesplnenia tejto povinnosti voči správcovi dane a následného núteného ručenia Objednávateľom za túto DPH, sa Dodávateľ zaväzuje z titulu náhrady škody uhradiť Objednávateľovi túto DPH v plnej výške do desiatich dní od doručenia jej vyúčtovania Dodávateľovi. Porušenie tejto daňovej povinnosti vyplývajúcej zo všeobecne záväzného právneho predpisu je podstatným porušením zmluvy.
9. Faktúry sú splatné do 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa.
10. V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky údaje podľa § 74 ods. 1 zákona o DPH, resp. nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie (prepracovanie) čím nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia doplnenej (prepracovanej) faktúry objednávateľovi.
11. V prípade zahraničného dodávateľa tento predloží objednávateľovi, najneskôr do doby vyhotovenia prvej faktúry, originál potvrdenia o mieste svojej daňovej rezidencie alebo jeho úradne overenú kópiu v listinnej podobe. Počas trvania zmluvy dodávateľ predmetné potvrdenie predloží objednávateľovi na začiatku každého nového zdaňovacieho obdobia. Dodávateľ zároveň vyhlasuje a zaväzuje sa, že v prípade vzniku stálej prevádzkarne na území Slovenskej republiky počas trvania zmluvy bude o tejto skutočnosti objednávateľa bezodkladne informovať.
12. Porušenie povinnosti podľa bodu 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8, alebo 11. osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany Dodávateľa.
13. Podmienkou nadobudnutia účinnosti zmluvy je zápis údajov o dodávateľovi v registri partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a zákona o registri partnerov verejného sektora, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra, v zmysle článku IV. bodu 4.4 VZP OPET (verzia 3.4).

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

25.08.2018 00:00 — 31.12.2019 23:59

1,00 sada

88 700,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

19.06.2018 08:52

27.06.2018 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.06.2018 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 449
 32
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.06.2018 10:03 - Vstupná ponuka 88 699,00 € Cena bez DPH
27.06.2018 10:41 - Najvýhodnejšia ponuka 88 698,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS