30801397
Psychiatrická nemocnica Philippa Pinela Pezinok
Malacká cesta 63, Pezinok, 90218, SVK
31438890
Práčovne a čistiarne s.r.o. Nitra
Priemyselná 9, Nitra, 94901, SVK
Pranie a chemické čistenie nemocničnej bielizne
pranie, čistenie, dezinfekcia, bielenie, žehlenie, skladanie, balenie/triedenie, drobné opravy nemocničnej bielizne, dovoz čistej hygienickej bielizne a odvoz použitej bielizne
Služba
1. Pranie a chemické čistenie nemocničnej bielizne
|
|
---|---|
Funkcia |
Pranie, čistenie, dezinfekcia, žehlenie rovnej a tvarovanej nemocničnej bielizne a ostatnej bielizne v rozsahu, kvalite, podmienkach a lehotách uvedených nižšie. |
Poskytovanie služieb bude vykonávané v súlade s vyhláškou MZ SR č. 553/2007 Z. z. v platnom znení a podľa schváleného režimu prania zdravotníckej bielizne príslušným RÚVZ. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
nemocničná bielizeň podľa nižšie uvedenej podrobnej špecifikácie - predpoklad na 1 MESIAC | kg | 8500 | ||
Plachta | ks | 2800 | ||
Návliečka na paplón | ks | 2300 | ||
Navliečka na vankúš | ks | 2200 | ||
Paplón | ks | 70 | ||
Vankúš | ks | 70 | ||
Osuška froté | ks | 430 | ||
Uterák froté | ks | 430 | ||
Uterák obyčajný | ks | 180 | ||
Obrusy | ks | 70 | ||
Utierky na riad | ks | 240 | ||
Obrúsky + rúšky | ks | 70 | ||
Návlek na matrac | ks | 10 | ||
Nohavice biele, žlté lekárske | ks | 100 | ||
Košeľa biela lekárska | ks | 100 | ||
Plášť biely lekársky | ks | 60 | ||
Tričko biele lekárske | ks | 50 | ||
Zástera žltá | ks | 10 | ||
Tričko obyč. | ks | 1400 | ||
Teplákové nohavice | ks | 630 | ||
Tepláková bunda alebo mikina | ks | 400 | ||
Sveter, pulóver | ks | 200 | ||
Pyžamové nohavice | ks | 430 | ||
Pyžamová blúza - vrchná | ks | 430 | ||
Nočná košeľa - dámska | ks | 120 | ||
Ponožky | ks | 990 | ||
Trenky + slipy | ks | 300 | ||
Dámske nohavičky | ks | 200 | ||
Nohavice | ks | 80 | ||
Rifle | ks | 15 | ||
Nohavice krátke, bermudy | ks | 10 | ||
Pánska košeľa | ks | 60 | ||
Tielko | ks | 60 | ||
Spodky, pančuchy | ks | 45 | ||
Vetrovka | ks | 10 | ||
Župan | ks | 20 | ||
Deka | ks | 30 | ||
Záves, záclona | ks | 20 | ||
Šaty, šatová zástera | ks | 10 | ||
Návleky na obuv | ks | 30 | ||
Handra, mop | ks | 20 | ||
Podsedák | ks | 5 | ||
Vreckovka | ks | 10 |
Názov |
1. Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII"Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť. |
2. Poskytovateľ predloží do 2 pracovných dní (e-mailom) od ukončenia elektronickej aukcie t.j. pred uzavretím zmluvy rozpis jednotkových cien prania a chemického čistenia sortimentu nemocničnej bielizne podľa opisu v technických vlastnostiach a hodnoty v EUR bez DPH, sadzby DPH a ceny s DPH za jednotku množstva - HMOTNOSTI (1 kg) prania, čistenia, dezinfekcie, bielenia, žehlenia, skladania, balenia/triedenia, drobných opráv nemocničnej bielizne. |
3. Kalkulácia jednotkovej ceny musí vychádzať z podielu vysúťaženej celkovej ceny a požadovaného množstva (kg) bielizne a musí byť zachovaná počas celého zazmluvneného obdobia a bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť dokumentácie po uzavretí zmluvy. V stanovenej jednotkovej cene musia byť zarátané všetky náklady spojené s dodávkou, vrátane odvozu znečistenej bielizne a dovozu čistej bielizne na dohodnuté miesto plnenia. Cena je konečná a maximálna. |
4. Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť množstvo textilu u jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien. |
5. Cena za služby pre nezaradené položky resp. za iné služby, v čase uzavierania tejto zmluvy neznáme platí, že budú účtované podľa vysúťaženej ceny za 1 kg. |
6. Dodávateľ predloží v lehote do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy meno kontaktnej osoby/osôb zodpovedných za plnenie zmluvy (preberanie a odovzdávanie bielizne), vrátane kontaktných údajov (tel., mobil, e-mail, fax). |
7. Vrátane odvozu a dovozu bielizne v určenom čase t.j. od 7:00 do 10:00 hod., periodicita plnení 3 krát v týždni (PO, STR, PIA) tzn. dodržať 24 hod. dobu pracieho a manipulačného cyklu, na určené miesto a pracovisko objednávateľa špecifikované v zmluvných podmienkach. |
8. Miestom plnenia pre odovzdanie použitej bielizne, ako aj miestom preberania vyčistenej bielizne bude určené miesto na jednotlivých pracoviskách objednávateľa. Na tomto určenom mieste objednávateľ zabezpečí a pripraví poskytovateľovi použitú bielizeň na prevzatie za celé príslušné pracovisko objednávateľa a zároveň prevezme vyčistenú bielizeň pre príslušné pracovisko. |
9. Postupné plnenie zmluvy podľa potrieb objednávateľa, na základe čiastkových písomných objednávok s následnou fakturáciou po dodaní služby (1-krát za mesiac). |
10. Poskytnutie opakovaných čiastkových plnení služieb (pranie a súvisiace služby), ktoré sú predmetom zmluvy, v lehote najneskôr do 8 hodín od prevzatia bielizne. |
11. Poskytovateľ sa zaväzuje dodržiavať lehoty na preberanie použitej bielizne a odovzdanie vyčistenej bielizne v súlade s časovým harmonogramom plnenia určeným pre jednotlivé pracoviská objednávateľa ( spravidla od 7:00 hod do 10:00 hod.). |
12. Podmienkou dodávky je dodanie tej istej vyčistenej bielizne na určené miesto plnenia (pracovisko objednávateľa) a v určenom čase. |
13. Dodanie vyčistenej bielizne počas sviatkov a víkendov žiadame v pracovný deň po dohode s vedúcim dopravy. |
14. Poskytovateľ sa zaväzuje, že v prípade mimoriadnej potreby bude poskytovať služby prania a chemického čistenia aj v iných ako zmluvne dohodnutých termínoch, podľa požiadaviek objednávateľa. |
15. V prípade, ak poskytovateľ nebude môcť z preukázateľných technických dôvodov na svojej strane dodržať dohodnutú kvalitu a lehoty na dodanie poskytovaných služieb, zabezpečí v plnom rozsahu dodávku služieb prostredníctvom tretích osôb. |
16. Zamestnanec objednávateľa bude odovzdávať zamestnancovi poskytovateľa na príslušnom pracovisku objednávateľa použitú bielizeň triedenú podľa sortimentu a podľa organizačných pracovísk a uloženú v prepravných vozíkoch označených názvom objednávateľa a miestom plnenia spolu s dokladom - Súpis nemocničnej bielizne (ďalej len "súpis"), na ktorom bude presne uvedený počet odovzdanej znečistenej bielizne podľa druhu bielizne, v mieste a čase podľa príslušného miesta plnenia - pracoviska. Každý takýto doklad bude potvrdený podpisom odovzdávajúceho a preberajúceho. |
17. V prípade nezrovnalostí platia počty a typy uvedené objednávateľom na súpise. |
18. Biologicky kontaminovaná bielizeň bude odovzdaná poskytovateľovi na príslušnom pracovisku objednávateľa, v PVC vreciach, s označením počtu jednotlivých druhov bielizne na samostatnom súpise, poskytovateľom praná osobitne a vyčistená bude odovzdaná objednávateľovi, samostatne balená, na samostatnom súpise. |
19. Poskytovateľ bude preberať na pranie v príslušnom mieste plnenia aj označenú použitú bielizeň z nadštandardných izieb zabalenú a uloženú v samostatných označených prepravných vozíkoch ( pojazdných kontajneroch) na základe súpisu a tú istú, vyčistenú bielizeň bude odovzdávať objednávateľovi tak, ako bola prevzatá od objednávateľa. |
20. Vyčistenú bielizeň bude odovzdávať poskytovateľ v príslušnom mieste plnenia, v prepravných vozíkoch (pojadzných kontajneroch) označených objednávateľom, triedená podľa sortimentu a zabalená do obalov tak, ako bola prebraná od objednávateľa, na základe samostatného súpisu. Príslušná (vybavená) žiadanka bude VLOŽENÁ do vozíka s označením príslušného oddelenia. |
21. Chemické čistenie bielizne určí objednávateľ na samostatnom súpise podľa charakteru bielizne. |
22. Osobná bielizeň bude odovzdávaná a uložená na pranie SAMOSTATNE NA VRCHU v prepravných vozíkoch a preberaná od poskytovateľa na samostatnom súpise. |
23. Poskytovateľ zabezpečí dekontamináciu samostatných prepravných vozíkov (pojazdných kontajnerov) objednávateľa, v ktorých je dodávaná použitá bielizeň určená na pranie a v ktorých bude dodaná čistá bielizeň objednávateľovi. |
24. Poskytovateľ zabezpečí drobné opravy bielizne (opravy gombíkových dierok, našívanie chýbajúcich gombíkov, navliekanie chýbajúcich kepoviek, zašívanie rozpáraných častí, plátanie drobných dier a roztrhnutí a pod.). |
25. Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť reklamáciu na nekvalitne vypratú/vyčistenú a poškodenú bielizeň. Pre posudzovanie reklamácie bude rozhodujúci stav zistený pracovníkmi objednávateľa na klinike/oddelení príslušnej nemocnice. V prípade nekvalitne vypratej/vyčistenej bielizne bude poskytovateľ povinný bielizeň opätovne vyprať/vyčistiť na svoje náklady. V prípade poškodenej bielizne ju poskytovateľ na vlastné náklady opraví, resp. dodá nový kus bielizne rovnakého druhu. |
26. Predmetom reklamácií bude nekvalitne vypraná bielizeň, praním poškodená bielizeň, zamenená, zafarbená a chýbajúca bielizeň alebo dodaná vlhká, resp. mokrá bielizeň. Reklamácie bude objednávateľ uplatňovať prostredníctvom poverených kontaktných osôb, vyhotovením reklamačného protokolu (reklamačného listu), doručenému poskytovateľovi osobne, poštou, faxom alebo elektronickou poštou. |
27. Objednávateľ reklamuje zrejmé vady tovaru a služby (nekvalitne vypranú bielizeň, poškodenú bielizeň, chýbajúcu bielizeň, zamenenú a zafarbenú, vlhkú alebo mokrú bielizeň) bezodkladne ako vadu zistil, najneskoršie však v lehote do 24 hodín od prevzatia tovaru alebo služby od poskytovateľa; v reklamácii uvedie všetky vady, ktoré boli zistené. |
28. Poskytovateľ je povinný oprávnenú reklamáciu vybaviť na vlastné náklady do 72 hod. od prijatia oprávnenej reklamácie. |
29. Poskytovateľ je povinný reklamáciu bezodkladne riešiť a oprávnenú reklamáciu na vlastné náklady vybaviť do 72 hodín od jej prijatia. V prípade nekvalitne vypratej bielizne je poskytovateľ povinný bielizeň opätovne vyprať na vlastné náklady, v lehote najneskoršie do 72 hodín od uplatnenia oprávnenej reklamácie |
30. V prípade poškodenej bielizne ju poskytovateľ na vlastné náklady opraví, resp. nahradí novými kusmi bielizne rovnakého druhu a počtov, v lehote najneskoršie do 72 hodín od uplatnenia oprávnenej reklamácie. V prípade opakovaného dodania vlhkej/mokrej bielizne, je objednávateľ oprávnený účtovať poskytovateľovi zmluvnú pokutu. |
31. Za reklamácie z titulu pomiešania bielizne medzi jednotlivými pracoviskami objednávateľa, bude v prípade náležite označenej bielizne zodpovedný poskytovateľ, v opačnom prípade za takýto typ reklamácie (nemožnosť identifikovať pracovisko objednávateľa na bielizni) bude zodpovedný objednávateľ. |
32. Povinnosť objednávateľa: mať identifikovateľnú (označenú) bielizeň a odevy, špecifický sortiment, odovzdávané na pranie (skratka názvu zariadenia, príp. pracoviska, u osobných odevov aj meno nositeľa. |
33. Objednávateľ neposkytuje preddavky na cenu ani zálohové platby. Poskytovateľ bude skutočne realizované plnenie predmetu zmluvy účtovať daňovým dokladom - faktúrou. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
34. Právo na vystavenie faktúry vznikne poskytovateľovi po dodaní služby, k prvému dňu nasledujúceho mesiaca, v ktorom boli služby dodané a odsúhlasené objednávateľom. |
35. Faktúra musí mať náležitosti daňového dokladu a musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o DPH v znení neskorších predpisov. Musí byť vystavená prehľadne a jej súčasťou musí byť SÚPIS a HMOTNOSŤ objednávateľom prevzatej vyčistenej bielizne, s vyznačením jednotlivých pracovísk, potvrdený obidvoma zmluvnými stranami. |
36. V prípade nedodržania lehôt na prevzatie a odovzdanie predmetu zmluvy má objednávateľ právo na uplatnenenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % z mesačnej fakturovanej sumy. Tým nie je dotknutý nárok nanáhradu vzniknutej škody v plnej výške. |
37. V prípade potvrdeného opakovaného dodania vlhkej/mokrej bielizne má objednávateľ právo na uplatnenenie zmluvnej pokuty vo výške 20 % z dohodnutej ceny za dodanú službu. |
38. Zmluvnou pokutou podľa vyššie uvedených bodov nezaniká nárok objednávateľa na poskytnutie objednanej služby, vybavenia oprávnenej reklamácie a náhradu škody spôsobenú porušením povinnosti poskytovateľa. Objednávateľ má nárok na náhradu škody spôsobenú porušením povinnosti poskytovateľom v plnej výške. |
39. Predpokladaná doba plnenia je uvedená v zmluvnej špecifikácii t.j. od 1. 7. 2018 do 31. 3. 2019, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
40. Čiastkové plnenie zmluvy bude vykonávané podľa skutočných potrieb objednávateľa, na základe zmluvnými stranami potvrdených súpisiek o odovzdanom a prevzatom množstve prádla v kg s následnou fakturáciou po dodaní služieb. |
41. Dodávateľ poskytne objednávateľovi na nevyhnutne potrebný čas prepravné vozíky do vydania bielizne z dôvodu zabezpečenia hygienicko-epidemiologického režimu. |
42. Dodávateľ garantuje dodávku zmluvných služieb za nezmenených obchodných podmienok aj v prípade poruchy – výpadok prevádzkyschopnosti dodávateľa a to formou zabezpečenia náhradného plnenia, pri dodržaní podmienok rovnakej ceny služieb, pracieho a manipul.cyklu. |
43. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
44. Je zakázané postúpenie pohľadávok Dodávateľa podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len “Občiansky zákonník”) bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky Dodávateľa v rozpore s dohodou Objednávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatné. |
Malacká cesta č. 63, Pezinok, Pezinok, Bratislavský, Slovenská republika
01.07.2018 07:00 — 31.03.2019 13:00
76 500,00 kg
60 588,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.06.2018 14:20
20.06.2018 09:45
20.06.2018 10:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.06.2018 09:13 - Vstupná ponuka | 60 588,00 | € | Cena s DPH |
20.06.2018 09:13 - Najvýhodnejšia ponuka | 60 588,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: