30416094
Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky
Námestie slobody č. 6, Bratislava, 81005, SVK
46900543
FavStav s.r.o.
Národná 813/6, Žilina, 01001, SVK
Jednorazové merače alkoholu v dychu s potlačou
testovacie prístroje, meracie prístroje, tlačiarenské služby
Tovar, Služba
1. Jednorazové merače alkoholu v dychu s potlačou
|
|
---|---|
Funkcia |
Jednorazové merače alkoholu v dychu s potlačou slúžia na orientačné zistenie množstva alkoholu vo vydychovanom vzduchu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
jednorazové merače alkoholu v dychu | ks | 47 000 | ||
rozmer obalu jednorazového merača | cm | 5,3 x 1,3 x 8,5 | 6 x 2 x 9 | |
rozmer potlače prednej strany obalu | cm | 4,5 x 3 | 5 x 8 | |
škála merania obsahu alkoholu v dychu | ‰ | 0 - 1,2 | ||
dátum spotreby | rok | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
jednorázový merač alkoholu v dychu pozostáva z | detekčnej trubičky opatrenej zátkami, obsahujúcej zrná sfarbujúce sa podľa množstva alkoholu v dychu, merného balónika a náustku. |
jednorázový merač alkoholu v dychu obsahuje | obal s názvom "ALKOHOLTESTER" a plnofarebnou potlačou logom na prednej strane. |
jednorázový merač alkoholu v dychu obsahuje | návod na použitie v slovenskom jazyku uvedenom na zadnej strane obalu alebo v obale merača. |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. Miesto plnenia je sídlo objednávateľa. |
2. Logo bude víťaznému dodávateľovi zaslané bezodkladne po uzavretí zmluvy. |
3. Objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy v zmysle § 19 zákona o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov ( ďalej len ,,zákon o verejnom obstarávaní") alebo pri podstatnom porušení zmluvy alebo v prípadoch uvedených v týchto osobitných požiadavkách na plnenie alebo na základe dôvodov uvedených v účinných Obchodných podmienkach elektronického trhoviska. |
4. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto zmluvy riadne oboznámil s Funkčnou, Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky. |
5. Dodávateľ do troch pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží objednávateľovi: |
5.1. zoznam, v ktorom uvedie údaje kontaktnej osoby (meno, priezvisko, telefón, e-mail, adresu). |
5.2. podrobný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek vychádzajúci z celkovej ceny plnenia podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky. Jednotkové ceny položiek musia byť uvedené na maximálne dve desatinné miesta. |
6. Dodávateľ musí mať vo výpise z obchodného registra resp. vo výpise zo živnostenského registra zapísanú činnosť rovnakú alebo obdobnú ako je predmet plnenia. V prípade ak túto skutočnosť nemá zapísanú v predmete činnosti vo výpise z obchodného registra resp. vo výpise zo živnostenského registra, je to dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
7. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje: |
7.1. Ak dodávateľ dodáva tovar v rozpore s požadovanou Technickou špecifikáciou predmetu zákazky alebo tovar neposkytuje vôbec. |
7.2. Ak je dodávateľ v omeškaní, t.j. neplní riadne a včas svoje záväzky vyplývajúce mu zo zmluvy a podľa požiadaviek objednávateľa. |
7.3. Ak objednávateľ zistí, že dodávateľ nemá vo výpise z obchodného registra resp. vo výpise zo živnostenského registra zapísanú činnosť rovnakú alebo obdobnú ako je predmet plnenia. |
8. Celková zmluvná cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa súvisiace s plnením predmetu zákazky ( ako napr. náklady na balné, naloženie tovaru, dopravu tovaru do miesta dodania, vyloženie tovaru na mieste dodania a iné ). Miestom plnenia je sídlo objednávateľa. |
9. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o Dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o DPH"). V prípade nesplnenia náležitostí v súlade so zákonom o DPH, objednávateľ faktúru vráti poskytovateľovi a lehota splatnosti začína plynúť dňom doručenia opravenej faktúry. |
10. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania predmetu zmluvy po podpise preberacieho protokolu alebo dodacieho listu poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny bude faktúra vystavená dodávateľom. |
11. Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru (napr. nedostatočná kvalita - nedodržanie špecifikácie a požiadaviek na tovar, definovaných v bode II. Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky, poškodený tovar a pod.). |
12. V prípade, že dodávateľ dodá objednávateľovi iný tovar ako požadovaný, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 10% z predpokladanej hodnoty zákazky, pričom tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
13. V prípade odstúpenia od Zmluvy z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľom, Objednávateľ vystaví Dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS ako aj v "Informačnom systéme zber údajov" vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej Objednávateľ uvedie ,že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľom. |
Námestie slobody č. 6, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
25.06.2018 12:00 — 27.08.2018 12:00
1,00 projekt
11 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.06.2018 11:30
21.06.2018 14:00
21.06.2018 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.06.2018 11:51 - Vstupná ponuka | 10 944,00 | € | Cena s DPH |
21.06.2018 13:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 942,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: