Z201825675
OF-167738
zrušená
00307785
Obec Cabaj - Čápor
Cabaj - Čápor 543, Cabaj - Čápor, 95117, SVK
Prívesná kĺbovo-teleskopiscká vysokozdvižná plošina
prívesná kĺbovo-teleskopiscká vysokozdvižná plošina
Tovar, Služba
1. Prívesná vysokozdvižná plošina
|
|
---|---|
Funkcia |
Prívesná kĺbovo-teleskopiscká vysokozdvižná plošina |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pracovná výška | m | 13 | ||
bočný dosah | m | 6 | ||
otáčanie | o | 340 | ||
nosnosť pracovného koša | kg | 220 | ||
rozmery pracovného koša | m | 0,70x1,10 | ||
rameno pracovného koša JIB | m | 1,00 | ||
šírka podpier | m | 3,60 | ||
transportná dĺžka | m | 6,50 | ||
transportná výška | m | 2,20 | ||
transportná šírka | m | 1,70 | ||
celková hmotnosť | kg | 1600 | ||
napájania | V | 230 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. pracovný kôš | hliníkový |
2. Zásuvka 230 V v pracovnom koši | 230V/50Hz |
3. natáčanie pracovného koša | hydraulické alebo elektrické, min. 2 x 40 stupňov |
4. hydrauli. pojazd plošiny | |
5. Hydraulické podpery | vertikálne sklápajúce |
Pripojiteľnosť na ťažnú guľu | |
7. súčasťou pracovného stroja | stabilizačné podložky s ALU držiakom, náhradné koleso, kliny na zaistenie prívesu 2ks |
špecifikácia prívesu | nájazdová brzda, konštrukčná rýchlosť min. 80km, jedna náprava |
záručná doba | 24 mesiacov |
ovládanie z dvoch miest | v koši a na otoči |
Názov |
1. Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky a všetkých súvisiacich nákladov ako je zabezpečenie servisu počas záruky (vrátane nákladov na dopravu pri výkone servisu) a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky. |
2. Objednávateľ požaduje dodanie tovaru - do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia oznámenia objednávateľa dodávateľovi v zmysle bodu 6 na základe predchádzajúceho telefonického dojednania so zástupcom objednávateľa. |
3. Dodávateľ poskytne Objednávateľovi školenie vo dvoch častiach - teoretická časť a následne praktická časť pre 2 osoby formou realizácie obsluhy plošiny. Rozsah školenia je minimálne 8 hodín. Miesto školenia: v sídle objednávateľa. Školenie je zahrnuté v cene zákazky. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť záručný a pozáručný servis za nasledujúcich podmienok: |
a) počas záručnej doby je dodávateľom garantovaný bezplatný servis a oprava alebo výmena vadných dielov, ktoré sa vyskytnú na tovare v záručnej lehote v dôsledku jeho chybnej konštrukcie, montáže, funkcie alebo chybného materiálu. Vadným dielom či poruchou v rámci záruky sa chápe diel alebo porucha, ktorá nebola zapríčinená prevádzkovým opotrebením alebo mechanickým poškodením. Prevádzkové náplne si hradí objednávateľ, |
b) záručná doba sa predlžuje o dobu, kedy je zariadenie v oprave, predávajúci je povinný vydať potvrdenie o tom, kedy kupujúci právo uplatnil, ako aj o vykonaní opravy a o dobe jej trvania. Ak dôjde k výmene, záručná doba začne plynúť odznova od prevzatia novej veci. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka, |
c) dodávateľ sa zaväzuje na začatie servisného úkonu v nasledujúci pracovný deň od jeho nahlásenia, |
d) miesto zabezpečenia záručného a pozáručneho servisu požaduje objednávateľ v servisných strediskách v sídle objednávateľa . Objednávateľ požaduje jednotnú jednotkovú hodinovú sadzbu pre všetky typy servisných prác pozáručného servisu. |
e) dodávateľ zabezpečí bezplatné výrobcom predpísané servisné prehliadky počas trvania záručnej doby v sídle objednávateľa. Materiál potrebný k vykonaniu prehliadky (oleje, mazadlá, pohonné hmoty, filtre atď.) sú platené objednávateľom. |
5. Dodávateľ zašle objednávateľovi do 24 hod., resp. následujúci pracovný deň od nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledovné doklady a dokumenty: |
a) dokument s uvedením obchodnej značku a typu, vrátane technickej špecifikácie a vlastností tovaru, zhodnej s technickou špecifikáciou predmetu zákazky uvedenou objednávateľom, fotodokumentáciu |
b) vyhlásenie o zhode od výrobcu, |
c) potvrdenie o obchodnom zastúpení na autorizovaný predaj, záručný a pozáručný servis tovaru v prípade, ak dodávateľ nie je výrobcom tovaru. |
d) CE prehlásenie |
e) osvedčenie o evidencii (pre EČV) |
f) návod na obsluhu |
6. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom v zmysle bodu 5 a do troch pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi jednu z nasledujúcich informácií: |
a) predložené doklady preukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle bodu 5 Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru a dodávateľ môže tovar dodať, |
b) predložené doklady nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle bodu 5 Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru požadovaných objednávateľom; objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie, |
c ) v prípade, ak dodávateľ predloženými dokladmi nepreukáže splnenie požiadaviek a technickej špecifikácie predmetu zákazky a nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov (3 pracovné dni), objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
7. Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar (nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky). |
8. Tovar požadujeme dodať ako nový – nie je prípustné dodať tovar starší, repasovaný, použitý a pod. |
9. Dodávateľ ručí za predmet zákazky t.j. za to že má v dobe prevzatia a počas záruky požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám, vyhláške č. 508/2009 Z. z. a parametrom určeným v Technickej špecifikácií tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely. |
10. Dodávateľ je povinný predložiť najneskôr v deň odovzdania predmetu zákazky kupujúcemu záručné listy, ďalej v zmysle vyhlášky MPSVaR č. 508/2009 Z. z. (§ 6, Príloha č. 3 vyhlášky) pasporty, správu o odbornej skúške vyhradeného zdvíhacieho zariadenia a správu o odbornej skúške elektro, návody na obsluhu a údržbu a ostatnú dokumentáciu k predmetu zákazky v slovenskom jazyku. |
11. V prípade, ak vyššie uvedené doklady sú vyžadované v zmysle platných právnych predpisov na uvedenie predmetu tejto zákazky do prevádzky a predávajúci ich nedodá v lehote na plnenie uvedenej v zmluve, ktorá je výsledkom tohto zadávania zákazky, nebude predmet zmluvy považovaný za dodaný. |
12. Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti povereného zástupcu dodávateľa v zmysle Čl. VI bod 6.4. Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska (2. Časť Obchodných podmienok ET). Poverenie zástupcu dodávateľa požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa. Poverená osoba sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru. |
13. Miestom dodania predmetu zákazky je sídlo objednávateľa. |
14. Dodávateľ vyhotoví a zašle faktúru na adresu miesta plnenia v súlade s Čl. XI Platobné podmienky, Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska (2. Časť Obchodných podmienok ET). |
15. Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
Cabaj 543, Cabaj - Čápor, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
02.07.2018 09:57 — 13.07.2018 09:57
1,00 ks
29 520,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.06.2018 10:00
22.06.2018 09:57
22.06.2018 10:12
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: