• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.06.2018 13:14
  •    Predkladanie ponúk
    22.06.2018 13:15
  •    Ukončenie zákazky
    22.06.2018 15:13
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.06.2018 15:25

Detail zákazky Z201825662

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.06.2018 13:14
  •    Predkladanie ponúk
    22.06.2018 13:15
  •    Ukončenie zákazky
    22.06.2018 15:13
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.06.2018 15:25

Základné údaje

Z201825662

OF-168193

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3518796

Objednávateľ

00312037

Mesto Trenčín

Mierové námestie 2, Trenčín, 91164, SVK

Dodávateľ

36396222

Aricoma Systems s.r.o.

Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Aktualizácia programov Kerio Connect a Kerio Control GOV

Kerio Connect, Kerio Control

  • 48223000-7 - Softvérový balík pre elektronickú poštu
  • 48211000-0 - Softvérový balík na vzájomnú prepojiteľnosť počítačových platforiem
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Aktualizácia programov Kerio Connect a Kerio Control GOV
Funkcia
ročná aktualizácia licencií Kerio Connect a Kerio Control typu GOV
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kerio Control  GOV+ AV Bitdefender user 300
Kerio Connect GOV  + AV Bitdefender user 300
mobilné licencie protokolu Exchange ActivSync user 20 300
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
aktualizácia licencií sa požaduje na obdobie na obdobie 3.7.2018-2.7.2019
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy
Licencie je možné zaslať aj v skoršom termíne ako je lehota plnenia uvedená v zmluve (t.j. cca.7 prac. dní od uzavretia zmluvy na EKS)
Platba sa uskutoční po dodaní a prevzatí tovaru na základe vystavenej faktúry, ktorej súčasťou bude dodací list potvrdený objednávateľom
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky na predmet zákazky, uvedenej v technických požiadavkách sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Názov Upresnenie
Licencia č. 18128-Z68FJ-ZVFSJ a 26128-Z6ZRF-7L7IZ Objednávateľ na požiadanie dodávateľa poskytne licenčné listy do 3 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mierové námestie 2, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

25.06.2018 08:00 — 28.06.2018 14:00

1,00 celok v zmysle vyššie uvedených požiadaviek

7 144,46

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.06.2018 13:14

22.06.2018 13:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.06.2018 13:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 430
 101
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.06.2018 15:39 - Vstupná ponuka 7 068,00 € Cena s DPH
22.06.2018 13:14 - Najvýhodnejšia ponuka 7 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS