17336112
Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky
Slovenská 11/A, Nové Zámky, 94034, SVK
31344399
PULImedical, spol. s r.o.
Nádražná 34, Ivanka pri Dunaji, 90028, SVK
Nádoba na klinický odpad
Nádoby, klinický odpad, odpadový materiál
Tovar, Služba
1. Nádoba na klinický odpad
|
|
---|---|
Funkcia |
• odpadové nádoby, ktoré slúžia na zber ostrých predmetov a klinického odpadu |
• odpadové nádoby sú po naplnení určené na transport a následnú likvidáciu mimo nemocničného zariadenia |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Položka č. 1 - nádoba na drobné ostré predmety 1,5 l | ks | 50 | ||
Položka č. 2 - nádoba na drobné ostré predmety 5 l | ks | 200 | ||
Položka č. 3 - nádoba na drobné ostré predmety 7 l | ks | 250 | ||
Položka č. 4 - nádoba na drobné ostré predmety 8 l | ks | 300 | ||
Položka č. 5 - nádoba - kontajner na biologický odpad 30 l | ks | 250 | ||
Objem kontajnera | liter | 30 | ||
Výška nádoby | cm | 30 | 40 | |
Položka č. 6 - nádoba - kontajner na biologický odpad 60 l | ks | 500 | ||
Objem kontajnera | liter | 60 | ||
Výška nádoby | cm | 60 | 75 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Položka č. 1 - 4: Nádoba na drobné ostré predmety 1,5 l, 5 l, 7 l , 8 l | |
Jednorazové nádoby guľatého tvaru, odolné proti prepichnutiu nádoby, určené pre likvidáciu ostrých predmetov. | |
Dočasné a definitívne uzavretie pomocou obrátenej polohy viečka. | |
Vybavené zarážkami na veku pre ľahké odstraňovanie ihiel a ostrých predmetov. | |
Anti-refluxné chlopne zabraňujú náhodnému vyšplechnutiu obsahu počas likvidácie predmetu. | |
5l, 7l a 8l nádoby sú vybavené pevnou ergonomickou rúčkou, ktorá uľahčuje používanie. | |
- musí slúžiť na zber a následnú likvidáciu ostrých predmetov v nemocničnom zariadení | |
- musí byť určená na jednorázové použitie, | |
- musí byť vyrobená z ekologického plastového materiálu (polypropylénový kopolymér), | |
- musí byť vybavená rúčkami, resp. úchytkami na jednoduchý prenos | |
------------------------- | ------------------------- |
Položka č. 5 - 6: nádoba - kontajner na biologický odpad 30 l a 60 l | |
1. musí slúžiť na zber a následnú likvidáciu ostrých predmetov a biologického materiálu v nemocničnom zariadení | |
2. musí byť určená na jednorázové použitie | |
3. musí byť určená na likvidáciu spálením spolu s jej obsahom | |
4. musí byť vyrobená z ekologického plastového materiálu (polypropylénový kopolymér), | |
5. musí byť vybavená rúčkami, resp. úchytkami na jednoduchý prenos, | |
6. musí pozostávať z dvoch častí, ktoré musia byť jasne označené, že sa jedná o nádoby na ostré predmety a biologický materiál: | |
a) samotná nádoba, | |
b) kryt (uzatvárateľné veko), | |
7. musí mať možnosť dočasného a hermetického uzavretia: | |
a) dočasné uzavretie nádoby má chrániť personál pred kontaktom s použitými ostrými predmetmi a výparmi z biologického materiálu medzi jednotlivými použitiami, | |
b) hermetické uzavretie nádoby má zabezpečiť po naplnení nádoby jej pevné uzavretie, čím bude nádoba pripravená k transportu a likvidácií. Po uzavretí nesmie byť možné jej opätovné otváranie a použitie. |
Názov |
1.POZOR !!!Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII"Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť. |
2.POZOR !!! Dodávateľ je povinný do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas celej doby trvania tejto zmluvy, prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru a na požiadanie objednávateľa aj vzorky tovaru s dokladmi o splnení tech. špecifikácie. Jednotlivé druhy tovaru môžu byť dodané až po ich odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie techn. špecifikácie. |
3.POZOR !!! Požaduje sa v zmysle § 340 b ods. 5 Zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS. |
4.POZOR !!! Dodanie tovaru bude prebiehať formou objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa, pričom objednávateľ nie je povinný odobrať celkové predpokladané množstvo tovaru. |
5.POZOR !!! Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužitý tovar do 7 pracovných dní od odoslania objednávky objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
6.POZOR !!! V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list. |
---------------------------------------------------------- |
7.Táto zmluva sa uzatvára do vyčerpania stanoveného finančného limitu, t.j. dohodnutej zmluvnej ceny alebo do lehoty uvedenej v zmluve, podľa toho, čo nastane skôr. |
8.Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
9.Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, sklad všeobecného materiálu v pracovných dňoch čase od 8. 00 do 14. 00 hod. |
10.Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach a zahŕňa všetky náklady dodávateľa. |
11.Celkové množstvá a druhy jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvá a druhy tovaru v závislosti od svojich potrieb bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach. |
12.Objednávateľ je oprávnený neodobrať celkové predpokladané množstvo a druh tovaru a so súhlasom dodávateľa objednať aj príbuzné (v zmluve priamo neurčené) druhy tovaru za predpokladu dodržania celkovej ceny predmetu zmluvy. |
13.Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok, zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb objednávateľa. |
14.Dodávateľ sa zaväzuje fakturovať DPH v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov v sadzbách platných ku dňu uskutočnenia zdaniteľného plnenia. |
15.Objednávateľ požaduje uviesť nasledovné údaje na obale výrobku: obchodný názov tovaru alebo obchodné meno a sídlo výrobcu, údaj o zložení údaj o objeme, údaj o odporúčanom dávkovaní a dátum spotreby. |
16.Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cena bez DPH, jednotkovú cena s DPH, sadzbu DPH, celková cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH) a zostatok finančného limitu. Na faktúre je potrebné jednotkové ceny zaokrúhliť maximálne na 2 desatinné miesta. |
17.Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky objednávateľa a potvrdeného dodacieho listu. |
18.Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 7 dní od doručenia reklamácie. |
19.Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre doručovanie objednávok a riešenie reklamácií. |
20.Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru objednávateľ zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady vady odstrániť. |
21.Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu telefonicky a následne potvrdí e-mailom. |
22.V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom, má objednávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10 % z ceny nedodaného tovaru. Tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody. |
23.Nedodržanie požiadavky č. 1,2,3,5 a 24 objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
24.V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
25. Je zakázané postúpenie pohľadávok Dodávateľa podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len “Občiansky zákonník”) bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky Dodávateľa v rozpore s dohodou Objednávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatné. |
Názov | Upresnenie |
záručná doba | min. 24 mesiacov |
Slovenskám ulica 11 A, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika
12
1,00 skupina produktov
5 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
19.06.2018 09:23
22.06.2018 09:30
22.06.2018 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.06.2018 21:29 - Vstupná ponuka | 5 000,00 | € | Cena bez DPH |
22.06.2018 08:03 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 999,99 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: