00492736
Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť
Olejkárska 1, Bratislava, 81452, SVK
46583165
SLOVASTAV, s. r. o.
Vlastenecké nám. 8 , Bratislava, 85101, SVK
Nátery trakčných stožiarov
stožiar, trakčný stožiar, kombinovaný trakčný stožiar, trakčný stĺp, kombinovaný trakčný stĺp, oceľový stožiar, náter, náter stožiarov, náter trakčných stožiarov, náter kombinovaných trakčných stožiarov, antivandal, antivandal náter stožiarov, antiposter, aniposter náter stožiarov, pieskovanie
Stavebná práca
1. Nátery trakčných stožiarov
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie náterov a nanášanie ochranných vrstiev na konštrukcie objednávateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Natieranie a nanášanie ochranných vrstiev na konštrukcie | m2 | 3300 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Opis činností a prác pri oprave náterov stĺpov trakčného vedenia: | |
1. Pieskovanie: Prace zo zeme, resp. z ochranného koša plošiny. Na pieskovanie bude použitý materiál – oceľova drť. Aplikácia drte - pomocou pieskovacieho zariadenia a vzduchu pri tlaku 7 - 8 barov s odsávaním. Zdroj energie - prenosný generátor so zabezpečením proti uniku ropných látok. K dispozícii bude havarijná súprava. V zmysle zákona o odpadoch: Odpad bude naložený do prenosných kontajnerov určených na skladovanie daného odpadu. Následne bude na konci pracovnej zmeny vyvezený a uložený na riadenú skládku s oprávnením na likvidáciu daného typu odpadu. | |
2. Dočistenie kefami, odmastenie: Na ručne dočistenie po pieskovaní budu lokálne použite oceľove kefy. Po odstránení všetkých zostatkov pôvodného náteru bude nasledovať odmastenie povrchu celoplošnou aplikáciou technického benzínu pomocou tkanej utierky. Pracovníci sú oboznámení s jeho aplikáciou a skladovaním, kartou bezpečnostných údajov, likvidáciou obalov a pod. v zmysle zákona. | |
3. Náter základný: Prace zo zeme, resp. z ochranného koša plošiny. Na základný náter bude použitý materiál – základná farba napr. Rembrandtin. Pracovnici disponujú certifikátom na aplikáciu náterových látok (napr. Rembrandtin) a sú oboznámení s jeho aplikáciou a skladovaním, kartou bezpečnostných údajov, likvidáciou obalov a pod.. Po aplikácii zakladaného náteru musí nasledovať technologická prestávka v zmysle predpisu za podmienok určených výrobcom farby (klimatické podmienky, vlhkosť, teplota, konzistencia) a v predpísanej hrúbke odporúčanej výrobcom (meranej v μm). | |
4. Náter vrchný, zinkový 2x: Postup rovnaký ako v bode 3. | |
5. Aplikácia ochranných plachiet počas prác: Ochranné plachty budu osadené a použite najmä pri prácach v zmysle bodu č. 1. Za veterného počasia budu plachty použite aj pri aplikácii náterov (zakladaného aj vrchného). | |
6. Všeobecne: Pracovníci disponujú oprávneniami na prace vo výškach, sú preškolení v zmysle zákona 124/2006 Z. z. o BOZP a sú vybavení všetkými OOP potrebnými pre výkon prac (reflexne prvky, pracovný odev a obuv, rukavice, ochrana hlavy, oči, sluchu a dýchacích ciest, zabezpečenie prvkami proti pádu, a pod.). Pri prácach bude zabezpečene stojisko plošiny a pracovný priestor (perimeter) ohraničení výstražnou páskou, kryty povrchov komunikácii v mieste prác budu zakryte a chránené proti znečisteniu náterovými latkami. | |
7. Všeobecne: Pred začatím prac bude objednávateľovi predložený na odsúhlasenie technologicky postup, typ použitého materiálu vrátane vzoriek pre vyber farby v zmysle vzorkovníka RAL, všetky oprávnenia a certifikáty, zoznam pracovníkov a ich oprávnenia a školenia. Zo stožiara bude potrebné odstrániť všetky nálepky, plagáty a pod. a taktiež všetky zariadenia, ktoré už evidentne neplnia svoju funkciu. V prípade, že sa na stožiari nachádzajú ďalšie konštrukčné prvky je potrebné natrieť aj tieto konštrukcie. | |
8. Plošina: Montážna autoplošina, vybavená svetelným výstražným zariadením a reflexnými prvkami, obsluha plošiny musí byť preškolená na použivanie daného typu zariadenia a disponuje oprávnením pre obsluhu vysokozdvižných plošín. Pre obsluhujúci personál je k dispozícii aj prenosné dopravne značenie (smerovacie dosky Z4) resp. pracovník regulujúci dopravu a pohyb osob. |
Názov |
1.Dodávateľ musí absolvovať školenie pre práce vykonávané v blízkosti pevných trakčných zariadení pod napätím, alebo sa preukázať, že takéto školenie v posledných piatich rokoch absolvoval, prípadne predložiť osvedčenie pre práce na trakčnom vedení v zmysle Vyhl. 205/2010 Z. z. a Zákona o dráhach č. 513/2009 Z.z.. |
2.Cena uvedená v Zmluve je nemenná smerom nahor a zahŕňa všetky náklady spojené s poskytnutím služby, vrátane likvidácie odpadov, použitia plošín či akýchkoľvek zariadení vrátane energie na ich chod a samozrejme vrátane materiálu - farieb, riedidla a pod. |
3.Dodávateľ berie na vedomie, že službu bude vykonávať za plnej dopravnej prevádzky. |
4.Dodávateľ sa zaväzuje postupovať pri plnení predmetu Zmluvy s odbornou starostlivosťou a poskytovať služby na základe informácií poskytnutých Objednávateľom podľa svojich najlepších schopností a v súlade s podmienkami Zmluvy. Nedodržanie odbornej starostlivosti zo strany Dodávateľa sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy. |
5.Plnenie bude realizované po častiach podľa potreby Objednávateľa na základe písomnej Čiastkovej výzvy na vykonanie služieb. Čiastkovú výzvu môže zaslať Objednávateľ Dodávateľovi poštou alebo po dohode aj elektronickou poštou. Dodávateľ obratom najneskôr však nasledovný pracovný deň po doručení Čiastkovej výzvy túto písomne potvrdí. V prípade, ak Dodávateľ doručenú Čiastkovú výzvu nepotvrdí v lehote podľa predchádzajúcej vety, Čiastková výzva sa po uplynutí lehoty podľa predchádzajúcej vety automaticky považuje za potvrdenú. Potvrdená Čiastková výzva je záväzná a Zmluvné strany sú ňou viazané |
6.Objednávateľ oznámi Dodávateľovi miesto plnenia v Čiastkovej výzve na vykonanie služieb. Dodávateľ je povinný začať s plnením predmetu Zmluvy do piatich pracovných dní odo dňa potvrdenia Čiastkovej výzvy na vykonanie služieb. |
7.Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového a účtovného dokladu podľa § 10 zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov, náležitosti daňového dokladu podľa § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, preberací protokol a evidenčné číslo Zmluvy. V prípade, ak faktúra nebude spĺňať tieto náležitosti, Objednávateľ je oprávnený vrátiť Dodávateľovi faktúru na dopracovanie, resp. opravu. Nová lehota splatnosti faktúry začína plynúť momentom doručenia opravenej faktúry Objednávateľovi. |
8.Faktúra je splatná do 60 dní po jej doručení. Ak deň splatnosti faktúry pripadne na sobotu, nedeľu alebo sviatok, splatnosť takejto faktúry sa posúva na najbližší nasledujúci pracovný deň. |
9.Faktúra sa považuje za zaplatenú dňom odpísania fakturovanej sumy z účtu Objednávateľa. Fakturovaná suma bude uhradená na účet uvedený na faktúre, pod VS a KS uvedenými na faktúre. |
10.Ak bude Dodávateľ zverejnený v Zozname platiteľov DPH, u ktorých nastali dôvody na zrušenie registrácie v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, Objednávateľ neuhradí Dodávateľovi sumu DPH uvedenú na faktúre. Sumu DPH uhradí Objednávateľ Dodávateľovi na základe preukázania úhrady DPH daňovému úradu za príslušný mesiac/štvrťrok čestným vyhlásením, že DPH uvedená na faktúre bola v lehote splatnosti uhradená daňovému úradu, fotokópiou daňového priznania a fotokópiou výpisu o zaplatení DPH. |
11.Objednávateľ je oprávnený uplatňovať si zmluvnú pokutu vo výške 0,025% z celkovej ceny predmetu Zmluvy za každý deň omeškania, ak je Dodávateľ v omeškaní s plnením predmetu Zmluvy. Tým nie je dotknuté právo Objednávateľa na náhradu škody. Zmluvné strany považujú takéto určenie zmluvnej pokuty za primerané a Dodávateľ sa zaväzuje uhradiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu bezodkladne po výzve Objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty, najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa doručenia tejto výzvy. |
12.Dodávateľ je oprávnený uplatňovať si úrok z omeškania vo výške 0,022% z nezaplatenej fakturovanej sumy za každý deň omeškania, ak je Objednávateľ v omeškaní s úhradou fakturovanej sumy. |
13.Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať služby v súlade s príslušnými právnymi predpismi a platnými technickými normami. |
14.V prípade, ak Objednávateľ nevyčerpá celkovú cenu predmetu Zmluvy počas účinnosti Zmluvy, Dodávateľ sa zaväzuje neuplatňovať si žiadne sankcie. |
15.Objednávateľ je oprávnený túto Zmluvu vypovedať aj bez udania dôvodu zaslaním písomnej výpovede Dodávateľovi, pričom výpovedná lehota je 1 mesiac a začína plynúť dňom prvého mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená Dodávateľovi. |
16.V prípade, ak nedôjde k vyčerpaniu celkovej ceny predmetu Zmluvy do uplynutia doby, na ktorú bola táto Zmluva uzatvorená, Dodávateľ sa zaväzuje na výzvu Objednávateľa uzatvoriť dodatok k tejto Zmluve, ktorým bude účinnosť Zmluvy predĺžená do vyčerpania celkovej ceny predmetu Zmluvy. Dodatok podľa predchádzajúcej vety bude uzatvorený za rovnakých podmienok ako táto Zmluva. |
17.Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať služby spôsobom a kvalitou zodpovedajúcou opisu predmetu zákazky. Opakované reklamácie služieb považuje Objednávateľ za podstatné porušenie Zmluvy. |
18.Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v Opisnom/Objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie povinnosti Dodávateľa v zmysle Zmluvy. |
19.Postúpenie pohľadávky/záväzku bez predchádzajúcej písomnej dohody Zmluvných strán je vylúčené. |
20.Tieto osobitné zmluvné podmienky majú prednosť pred Všeobecnými zmluvnými podmienkami EKS. |
Bratislava, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
12
3 300,00 podľa špecifikácie zákazky
150 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
13.06.2018 13:30
20.06.2018 13:25
20.06.2018 13:40
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.06.2018 13:37 - Vstupná ponuka | 150 000,00 | € | Cena bez DPH |
20.06.2018 09:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 148 700,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: