Z201825503
OF-168114
zrušená
50668277
Kancelária Najvyššieho súdu Slovenskej republiky
Župné námestie 13, Bratislava, 81490, SVK
Telefóny k pevnej linke
telefón, IP telefón
Tovar, Služba
1. Telefón Yealink SIP-T32G, alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Funkcia |
Telefón k pevnej linke. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Telefón Yealink SIP-T32G, alebo ekvivalent | ks | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
kvalita, určenie | manažérsky telefón |
displej | minimálne 3" farebný LCD displej |
rozlíšenie | 400 x 240 px |
tlačítka | min. 3 programovateľné s LED indikáciou stavu |
min. duálny 1Gb ethernetový port | |
PoE 802,3af | |
účty | min. 3 aktívne VoIP účty súčasne |
zobrazovanie čísla volajúceho | |
načítanie kontaktov z LDAP | |
prepájanie hovoru | |
zaparkovanie hovoru | |
funkcia DoNotDisturb | |
kompatibilita | AsteriskPBX |
možnosť uloženie min. 500 kontaktov | |
ovládanie hlasitosti vyzváňania a hovoru | |
podporované protokoly | SIP v1, v2, SNMP v1, v2, FTP/TFTP, HTTP/HTTPS admimnistrácia, 802,1X, VLAN podpora, QoS, LLDP, NTP Client, Static IP/DHCP IP |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Stav predmetu obstarávania - nový, nepoužitý. |
Zabezpečený servis do 48 hodín. |
Uvedené parametre sú minimálne. |
V prípade reklamácie vyzdvihnutie a tiež bezplatné doručenie na miesto plnenia. |
V prípade zistenia vád premetu plnenia priamo pri dodaní, je objednávateľ oprávnený neprevziať celú zákazku a požadovať náhradné plnenie do 72 hod. |
V prípade neskoršieho zistenia vád dodaného tovaru, bude objednávateľ tieto vady reklamovať bezprostredne po ich zistení a požadovať náhradné plnenie do 5 prac dní. Nevybavenie oprávnenej reklamácie v stanovenom termíne je považované za hrubé porušenie zmluvy. |
Reklamácia bude prebiehať prostredníctvom mailovej komunikácie poverenými osobami zo strany dodávateľa a objednávateľa. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 5 dní po uzavretí zmluvy |
Objednávateľ doručí dodávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za preberanie predmetu zákazky najneskôr do 5 dní po uzavretí zmluvy. |
Objednávateľ neposkytuje preddavok na plnenie predmetu zmluvy. |
Splatnosť faktúry je 30 dní od úplného dodania predmetu zmluvy a začína plynúť dňom doručenia faktúry dodávateľom. |
Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu každej položky bez DPH, sadzbu DPH a cenu s DPH. |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Názov | Upresnenie |
Zoznam kontaktných osôb: | Meno, tel. a e-mail kontakt |
Župné námestie č. 13, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
25.06.2018 11:58 — 16.07.2018 11:59
100,00 ks
5 400,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.06.2018 12:06
18.06.2018 11:59
18.06.2018 12:14
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: