00397440
Technická univerzita vo Zvolene
T. G. Masaryka 24, Zvolen, 96053, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Stravné poukážky
stravné poukážky, stravné lístky, zabezpečenie stravovania
Tovar, Služba
1. Stravné poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok s ochrannými prvkami. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Predpokladané množstvo stravných poukážok v nominálnej hodnote 3,60 € | ks | 10000 | ||
2. Predpokladané množstvo stravných poukážok v nominálnej hodnote 4,50 € | ks | 15000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka musí obsahovať: | |
- | názov a logo dodávateľa |
- | ochranné prvky proti falšovaniu, používané pre tlač cenných papierov |
- | kalendárny rok platnosti stravnej poukážky |
- | nominálnu hodnotu stravnej poukážky v € |
- | poučenie pre spotrebiteľa |
- | číselný resp. čiarový kód. |
Nominálna hodnota stravnej poukážky vrátane ceny poplatku za poskytované služby zahŕňa všetky náklady spojené s poskytnutím nasledovných služieb: | |
- | tlač stravných poukážok |
- | personalizácia stravných poukážok |
- | balenie stravných poukážok (konkrétny spôsob balenia a počtu stravných poukážok v jednom balení určí objednávateľ v konkrétnej objednávke) |
- | dodanie stravných poukážok na miesto určené verejným obstarávateľom a poistenie zásielok so stravnými poukážkami |
- | náklady spojené so spracovaním objednávok a s vyhotovením faktúr |
- | ďalšie administratívne náklady spojené s poskytnutím služby stravovania prostredníctvom stravných poukážok. |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesta plnenia (dve odberné miesta objednávateľa). |
2. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu 12 mesiacov od uzatvorenia rámcovej dohody, alebo do vyčerpania celkového finančného objemu tejto rámcovej dohody v závislosti od toho, ktorý skutok nastane skôr. |
3. Obidve zmluvné strany určia oprávnené osoby za vecné plnenie v rozsahu tejto rámcovej dohody a ich kontaktné údaje (tel. číslo, prípadne fax. číslo, e-mailová adresa). |
4. Objednávateľ uvedie dve oprávnené osoby za vecné plnenie v rozsahu tejto rámcovej dohody, nakoľko objednávateľ požaduje dodanie stravných poukážok na dve odberné miesta objednávateľa, ktoré budú upresnené zazmluvnenému dodávateľovi. |
5. Predmet plnenia bude dodávaný na základe čiastkových objednávok mesačne podľa aktuálnych potrieb objednávateľa, formou písomnej, alebo telefonickej objednávky. Objednávateľ v objednávke spresní počet stravných poukážok podľa skutočnej potreby za dané objednané obdobie. |
6. Dodávateľ je povinný dodať stravné poukážky v zmysle čiastkovej objednávky, t.j. v požadovanej nominálnej hodnote a množstve, riadne a včas na odberné miesta objednávateľa. |
7. Objednávateľ požaduje od dodávateľa personalizáciu stravných poukážok. Dodané stravné poukážky budú vystavené na meno každého zamestnanca jednotlivo, v množstve a v nominálnej hodnote v súlade s konkrétnou čiastkovou objednávkou objednávateľa. |
8. Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do jedného pracovného dňa odo dňa obdržania písomnej, alebo telefonickej objednávky oprávneným osobám za vecné plnenie objednávateľa. |
9. Zmluvné strany sa dohodli, že uvedené množstvo odobratých stravných poukážok je predpokladané a skutočne odobraté množstvo sa môže zvýšiť alebo znížiť v závislosti od potrieb objednávateľa. |
10. Objednávateľ si vyhradzuje právo operatívne upravovať množstvá stravných poukážok podľa počtu zamestnancov a zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky v zmysle platnej legislatívy. Zmena nominálnej hodnoty je voči zmluvným stranám účinná dňom, kedy dodávateľ obdrží objednávku zo strany objednávateľa, ktorá obsahuje požiadavku na zmenu nominálnej hodnoty. |
11. Dodávateľ je povinný zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky akceptovať. Náklady spojené s prípadnou zmenou nominálnej hodnoty stravnej poukážky znáša dodávateľ. |
12. Dodávateľ je povinný dodávať stravné poukážky nepoškodené, neznehodnotené, pričom stravné poukážky musia byť vyhotovené v súlade s príslušnými všeobecne záväznými predpismi. Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné poukážky resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať dodávateľ je vo výške 0% z hodnoty takto vrátených neplatných stravných poukážok. |
13. Doba platnosti stravných poukážok je minimálne do konca kalendárneho roku, v ktorom boli vydané. Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi dodávať stravné poukážky s platnosťou do konca nasledujúceho kalendárneho roku najneskôr od začiatku mesiaca november príslušného kalendárneho roku, v ktorom sa stravné poukážky vydávajú. |
14. Nominálna hodnota stravnej poukážky vrátane poplatku za poskytované služby zahŕňa všetky náklady za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, najmä náklady na tlač a doručenie stravných poukážok, personalizáciu stravných poukážok, balné, dane, poistenie, storno poplatky za vrátenie, manipulačný poplatok alebo náklady na výmenu stravných poukážok a akékoľvek ďalšie finančné plnenie a náklady spojené s dodaním predmetu. |
15. Objednávateľ má právo na nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených stravných poukážok. |
16. Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia. |
17. Fakturácia v slovenskom jazyku. Prílohou faktúry bude dodací list potvrdený obidvomi zmluvnými stranami. Dodávateľ je povinný vo faktúre uviesť číslo čiastkovej objednávky objednávateľa alebo k faktúre pripojiť kópiu čiastkovej objednávky objednávateľa. |
18. Celková cena fakturovaná za dodané stravné poukážky na základe čiastkových objednávok bude pozostávať z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok, z ceny poplatku za poskytované služby a z DPH (ak je relevantné) z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH. |
19. Objednávateľ požaduje doručiť do 3 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody kontaktnej osobe objednávateľa podrobný aktualizovaný rozpis ceny v písomnej podobe za 1 kus stravnej poukážky: nominálna hodnota stravnej poukážky, cena poplatku za poskytované služby a DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby (ak je relevantné). |
20. Objednávateľ si vyhradzuje právo neuhradiť vystavenú faktúru pokiaľ plnenie jednotlivých čiastkových požiadaviek nebude kompletné alebo v požadovanom množstve a kvalite. |
21. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
T. G. Masaryka 24, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika
12
1,00 súbor (podľa technickej špecifikácie)
103 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.06.2018 10:08
18.06.2018 09:30
18.06.2018 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.06.2018 11:00 - Vstupná ponuka | 103 500,00 | € | Cena s DPH |
13.06.2018 14:37 - Najvýhodnejšia ponuka | 103 499,98 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: