00738387
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Floriánska 18, Košice, 04142, SVK
50344978
Aquastar, s.r.o.
Dolná Lehota 544, Oravský Podzámok, 02741, SVK
Vodoinštalačný materiál na opravu rozvodov ÚK
ventil, nátrubok, šrubenie
Tovar, Služba
1. Vodoinštalačný materiál na opravu rozvodov ÚK
|
|
---|---|
Funkcia |
Vodoinštalačný materiál určený na opravu rozvodov ÚK. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Ventil guľový FF 1" | ks | 20 | ||
2. Ventil guľový FF 3/4" | ks | 20 | ||
3. Ventil guľový FF 1/2" | ks | 20 | ||
4. Ventil vypúšťací 1/2" | ks | 20 | ||
5. Ventil vypúšťací 3/4" | ks | 10 | ||
6. Šrubenie kurenárske čierne 1" s tesnením | ks | 20 | ||
7. Šrubenie kurenárske čierne 3/4" s tesnením | ks | 20 | ||
8. Šrubenie kurenárske čierne 1/2" s tesnením | ks | 20 | ||
9. Nátrubok kurenársky varný čierny 1" | ks | 20 | ||
10. Nátrubok kurenársky varný čierny 3/4" | ks | 20 | ||
11. Nátrubok kurenársky varný čierny 1/2" | ks | 20 | ||
12. Nátrubok kurenársky varný čierny 3/8" | ks | 50 | ||
13. Ventil radiátorový priamy 3/8" | ks | 300 | ||
14. Ventil radiátorový rohový 3/8" | ks | 30 |
Názov |
1. Zmluvné strany sa v súlade s § 108 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení (ďalej len "ZoVO") dohodli, že táto zmluva s opakovaným plnením sa uzatvára na obdobie uvedené ako lehota plnenia zmluvy. Objednávateľ vyhotoví referenciu podľa § 12 ods. 3 písm. a) ZoVO do 30 dní odo dňa skončenia plnenia celej zmluvy. Funkčným celkom sa rozumie ukončenie zmluvy kompletným dodaním predmetu zmluvy v lehote plnenia zmluvy na základe všetkých zmluvných objednávok, čiastková objednávka nespĺňa požiadavku funkčného celku za účelom vyhotovenia referencie. |
2. Predmet zmluvy nebude dodaný jednorazovo v celom množstve. Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zmluvy v jednej až troch dodávkach, na základe e-mailom doručenej čiastkovej objednávky so špecifikáciou konkrétnych položiek a množstiev v závislosti od potrieb a finančných možností objednávateľa do 5 pracopvných dní odo dňa doručenia objednávky. Každá z prvých dvoch dodávok bude v hodnote minimálne 1/3 zmluvnej ceny. |
3. Dodávateľ vyhlasuje, že zmluvná cena zahŕňa okrem dodania nového, nepoužitého a nepoškodeného predmetu zákazky v prvotriednej kvalite aj všetky vedľajšie náklady na jeho dodanie v požadovanom rozsahu, množstve a v opakovaných dodávkach, napríklad. dopravné na miesto dodania, manipulačné a baliace služby, a pod.. |
4. Dodávateľ vyhlasuje a garantuje, že je schopný počas celej zmluvnej lehoty dodať predmet zmluvy na miesto dodania v Košiciach v pracovných dňoch v čase od 08:00 - do 14:00 hod. za zmluvné ceny. To neplatí len v prípade, ak počas zmluvnej lehoty dôjde ku zákonnej zmene faktorov, podmieňujúcich potrebu úpravy zmluvnej ceny (napríklad, zmena sadzby DPH, prípadne iných zákonných opatrení štátu). V takom prípade je dodávateľ povinný túto zákonnú skutočnosť objednávateľovi písomne preukázať v lehote do 10 pracovných dní od momentu vzniku zmeny zmluvnej ceny. |
5. Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doručí objednávateľovi prostredníctvom e-mailu/poštového doručovateľa 1)podrobný rozpis cien jednotlivých položiek, pričom ceny uvedie za mernú jednotku a celkovú cenu položky s množstvom v tvare: bez DPH, s DPH, uvedie aj sadzbu DPH v % a výšku DPH v €, 2)údaje osoby zodpovednej za plnenie predmetu zákazky a telefonický a e-mailový kontakt na zasielanie objednávok. |
6. Dodávateľovi vzniká právo fakturovať cenu na základe samostatných čiastkových objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho zmluvného záväzku, t.j. dodania časti predmetu zákazky uvedenej v konkrétnej čiastkovej objednávke na základe potvrdeného dodacieho listu. Faktúra musí obsahovať všetky povinné legislatívne údaje (s podrobným rozpisom všetkých položiek, množstiev a jednotkových cien bez/s DPH) a je splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Floriánska 18, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
18.06.2018 08:30 — 30.08.2018 14:00
1,00 celok v zmysle objednávok a špecifikácie
1 872,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.06.2018 11:31
15.06.2018 13:45
15.06.2018 14:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.06.2018 12:24 - Vstupná ponuka | 1 871,99 | € | Cena s DPH |
12.06.2018 15:23 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 871,98 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: