37801279
Katolícka univerzita v Ružomberku
Hrabovská cesta 1A, Ružomberok, 03401, SVK
35683929
OTIS Výťahy, s.r.o.
Vajnorská 100/A, Bratislava, 83104, SVK
Vykonávanie komplexného servisu, preventívnej údržby a opráv výťahov, odborných prehliadok a odborných skúšok výťahov
servis a údržba výťahu, odborná prehliadka, zdvíhacie zariadenia
Služba
1. Vykonávanie komplexného servisu, preventívnej údržby a opráv výťahov, odborných prehliadok a odborných skúšok výťahov.
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonávanie pravidelnej preventívnej údržby, servisných služieb, odborných prehliadok a odborných skúšok zdvíhacích zariadení v priebehu trvania zmluvy v rámci štvrťročnej paušálnej platby. |
Poskytovanie služieb v predmete zákazky musí byť v rozsahu a v termínoch v zmysle vyhlášky MPSVaR č. 508/2009 Z.z. v znení neskorších predpisov, STN EN, všeobecne záväzných právnych predpisov a pokynov a odporúčaní výrobcov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Budova č. 1: Ružomberok, Výťah: Otis GeN2 Comfort/630/2009, podl./nást. 4/4 | ks | 1 | ||
Budova č. 2: Ružomberok, Výťah: Otis GeN2 Comfort/630/2009, podl./nást. 4/4 | ks | 1 | ||
Budova č. 3: Ružomberok, Výťah: Otis GeN2 Comfort/630/2005, podl./nást. 4/4 | ks | 1 | ||
Budova č. 4: Ružomberok, Výťah: TOV/250/1991, podl./nást. 5/5 | ks | 1 | ||
Budova č. 5: Levoča, Výťah č. 1 : Tuchyňa UTB/630/2011, podl./nást. 3/3, Výťah č. 2 Tuchyňa UTB/1000, /2011, podl./nást. 3/3, | ks | 2 | ||
Budova č. 6: Košice, Výťah: Tuchyňa HONB/630/2005, nást. 4/4 | ks | 1 | ||
Budova č. 7: Ružomberok, Výťah Otis GeN2 Comfort/630/2013, nást. 6/6, Výťah Otis GeN2 Comfort/630/ 2013, nást. 6/6, Výťah Otis GeN2 Comfort/630/2013, nást. 6/6, Výťah Otis GeN2 Comfort/100/ 2013, nást. 6/6, Výťah Otis GeN2 Comfort/630/ 2013, nást. 6/6 | ks | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vyslobodenie uviaznutých osôb vo výťahoch počas 24 hodín vrátane dní pracovného voľna, pokoja a sviatkov najneskôr do 60 minút od nahlásenia udalosti na dispečing dodávateľa. | v rámci štvrťročnej paušálnej platby |
Dispečing pre hlásenie porúch 24 hod. denne 7 dní v týždni. | v rámci štvrťročnej paušálnej platby |
Pravidelná preventívna údržba, zaistenie bezpečnosti a spoľahlivosti prevádzky zariadení. | v rámci štvrťročnej paušálnej platby |
Odborná prehliadka vykonávaná v súlade s vyhláškou MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z. | v rámci štvrťročnej paušálnej platby |
Odborná skúška zdvíhacích zariadení v závislosti od ich druhu v súlade s vyhláškou MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z. | v rámci štvrťročnej paušálnej platby |
Odstraňovanie bežných prevádzkových porúch, prípadná výmena drobných súčiastok (žiarovky, kontakty, drobný spojovací materiál, mazací materiál, pružinky, tesnenia, poistky, matice a pod.). | v rámci štvrťročnej paušálnej platby |
V paušále je zahrnutý drobný servisný materiál v cene do 35,- EUR bez DPH, napr.: spojovací materiál, kontakty, pružinky, žiarovky, poistky, spínače, relé, mazací materiál, tlačivá – kniha kontrol, vykonanie zápisov do knihy kontrol a pod | v rámci štvrťročnej paušálnej platby |
Zabezpečenie prevádzkyschopného výťahu, odstránenie bežných prevádzkových porúch, ktoré boli spôsobené v dôsledku riadneho používania zariadenia v súlade s pokynmi výrobcu a návodmi na obsluhu, ktoré môžu byť odstránené nastavením, prípadne výmenou drobných súčastí zariadenia podľa predchádzajúcej vety, s nástupom najneskôr do 2 (dvoch) hodín od nahlásenia udalosti na dispečing dodávateľa, v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 15:30 hodiny | v rámci štvrťročnej paušálnej platby |
Posúdenie bezpečnostných rizík a nebezpečných stavov zdvíhacích zariadení podľa STN EN 81.80 počas opakovanej úradnej skúšky | v rámci štvrťročnej paušálnej platby |
Školenie dozorcov výťahov a výťahového technika | v rámci štvrťročnej paušálnej platby |
Cestovné náklady | v rámci štvrťročnej paušálnej platby |
Kompletovanie a udržiavanie technickej dokumentácie | v rámci štvrťročnej paušálnej platby |
Zastupovanie alebo poskytovanie súčinnosti pri plnení úloh voči kontrolným orgánom (oprávnené právnické osoby v zmysle vyhlášky č. 508/2009 Z.z.). | v rámci štvrťročnej paušálnej platby |
Spracovanie cenovej ponuky opráv nad rámec štvrťročného paušálu v položkách, s rozpisom ceny prác a ceny materiálu. T.j. pri potrebe opravy a výmeny náhradných dielov nad rámec štvrťročnej paušálnej platby, dodávateľ predloží objednávateľovi položkovú cenovú kalkuláciu s uvedením predpokladaného rozsahu činností a potrebných náhradných dielov. | v rámci štvrťročnej paušálnej platby |
Spracovanie cenovej ponuky na opakované úradné skúšky 6- ročné, v zmysle vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z. a platných noriem, v termínoch stanovených touto vyhláškou v prílohe č. 7 a normou STN 274002, čl. 53 a to v závislosti od druhu a účelu zdvíhacieho zariadenia | v rámci štvrťročnej paušálnej platby |
Činnosti mimo normy zahrnuté v paušálnej mesačnej cene: - preventívna údržba, - mazanie zariadení podľa mazacieho plánu výrobcu, - čistenie zariadení, strojovne a priehlbne od prevádzkových nečistôt, - kontrola nastavenia a zriadenia, | v rámci štvrťročnej paušálnej platby |
Činnosti mimo normy zahrnuté v paušálnej mesačnej cene: -zabezpečenie čistoty v strojovniach a šachtách výťahov, - dodávka pomocného materiálu, oleje, mazadlá a čistiace prostriedky, - likvidácia vzniknutých odpadov v zmysle platnej legislatívy. | v rámci štvrťročnej paušálnej platby |
Názov |
Vrátane dopravy a inštalácia na miesto plnenia |
Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy v termíne do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy/dohody. |
Objednávateľ doručí dodávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za objednávanie služieb a za preberanie predmetu zákazky v termíne do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy/dohody. |
Dodávateľ musí predložiť oprávnenia na vykonávanie odborných prehliadok, odborných skúšok, kontrol a opráv výťahov v súlade s príslušnou platnou legislatívou a podmienkami výrobcov výťahov do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Dodávateľ predloží výpočet paušálnej štvrťročnej (mesačnej) platby na jednotlivé výťahy v cenách (€ bez DPH a € s DPH) do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ predloží podrobný harmonogram dodania služieb vrátane 6 - ročných opakovaných úradných skúšok do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy, ktorý bude odsúhlasený objednávateľom tak, aby výrazným spôsobom nenarušil prevádzku v budove, v ktorej sa poskytovanie služieb týka. |
Technická asistencia a spolupráca zahrnuté v paušálnej mesačnej cene: - dodávateľ v prípade požiadavky objednávateľa vykoná školenie jeho personálu týkajúce sa vyslobodenia uviaznutých osôb vo výťahoch v súlade s platnými predpismi a normami,-dodávateľ bude včas informovať objednávateľa o všetkých podstatných zmenách v legislatíve a normách priamo súvisiacich s predmetom zmluvy |
Pri potrebe opravy a výmeny náhradných dielov nad rámec štvrťročnej paušálnej platby, dodávateľ do dvoch pracovných dní od nahlásenia poruchy na dispečing predloží objednávateľovi cenovú ponuku s rozpisom ceny materiálu a ceny práce, s uvedením predpokladaného rozsahu činností a potrebných náhradných dielov. Po vzájomnom odsúhlasení podmienok opráv a výmeny náhradných dielov medzi objednávateľom a dodávateľom, dodávateľ začne s realizáciu opravy a výmeny náhradných dielov, najneskôr do dvoch dní. |
V prípade, ak z objektívnych a objednávateľovi preukázaných dôvodov nie je možné dodržať túto lehotu, navrhne dodávateľ objednávateľovi ďalší postup, ktorý podlieha odsúhlaseniu zo strany objednávateľa. |
Materiál, služby a skúšky, ktoré sú nad rámec štvrťročnej paušálnej platby, tieto položky musia byť prerokované, odsúhlasené a písomne objednané objednávateľom. Dodávateľ vykoná uvedené činnosti len na základe písomnej objednávky od objednávateľ. |
Záručná lehota, kvalita a zodpovednosť za vady: Záruka na vykonanú prácu a náhradné diely na výťahovom zariadení je poskytnutá dodávateľom v trvaní 24 mesiacov od dátumu jej vykonania. |
Servisné služby sa budú vykonávať v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
Ak bude zmluva uzavretá v priebehu kalendárneho štvrťroka, objednávateľ uhradí dodávateľovi len alikvotnú časť štvrťročnej paušálnej platby. |
Hrabovská cesta 1A, Ružomberok, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika
01.09.2018 00:00 — 31.12.2021 23:59
1,00 súbor definovaných služieb
22 280,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
12.06.2018 08:14
15.06.2018 09:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.06.2018 08:51 - Vstupná ponuka | 22 280,00 | € | Cena bez DPH |
15.06.2018 08:51 - Najvýhodnejšia ponuka | 22 280,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: